hallo iedereen,
in de auto van mijn vriendin zitten angel eyes koplampen.
ze heeft er steeds gezeik mee, de ene keer brand er 1 ring niet, andere keer brand het normale licht licht niet.
voor de ringen kan ik nergens kabels zien lopen. Hoe looopt de bedrading van de angel eye? via de std koplamp bediening?
ik weet zo niet het merk uit m`n hoofd.
dingen zijn zwart van kleur en hebben aan de zijkant de knipperlichten in het glas erbij-in.
gr frank
angel eyes
In mijn oude angel eyes waren de ringen kapot, deze zijn eerst uit elkaar gehaald, om dit te kunnen doen moet je eerst met een verfbrander voorzichtig de kit los smelten die de behuizing en het glas aan elkaar houden. daarna kan je bij de ringen en de bedrading. als je ze vervolgens hebt gemaakt dan moet je alles weer op elkaar kitten. die van mij deden het vervolgens perfect. maar ik weet niet hoe je dit bij jouw lampen moet doen. heb je misschien pics van de lampen?
ik denk dat dat afhankelijk is voor de type lamp. maar vaak zitten die netjes weggewerkt. (achter de spiegelplaatjes etc) maar dat moet je gewoon ff rustig bekijken op je dooie gemakkie. bij die van mij was het wel vrij makkelijke want die draden liepen gewoon aan de achterkant de lamp uit.boerbeun schreef:ik kan nog geen foto posten, dat komt nog..
ik zag zo geen bedrading lopen ervan. hoe lopen de draden ervan dan?
of waar zitten die op geschakeld? dan meet ik het zaakje eens door..