Even voorstellen : Johan - 16v - beuner gezocht! (BE L'burg)

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Riël
Über-Spammer

Nah, misschien een beetje tegen de publieksopinie in, maar ik zou er niks aan doen. Roest eraf, en weer insmeren. Het is nog vrij hard zo te zien.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Johan_16v
Contacteer:

kzou het toch graag laten maken zodat het weer strak uitziet, dus ander stukje erin laten zetten. als je er geen zin in hebt geen probleem hoor, kan het goed begrijpen! iemand anders eventueel? of toch? :worship:
Tom
Moderator
Car: MB

eigenlijk valt het best mee idd. Staal is verbogen maar in goede toestand zo te zien
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Johan_16v
Contacteer:

ok nieuw probleem , bak moet er wsl uit om gereviseerd te worden.
heb niet veel zin om dit door de dealer te laten doen omdat dan een bom geld gaat kosten. ik vraag bij deze als iemand zin heeft om mij te helpen om de motor eruit te halen, vermits ik hier totaal geen ervaring mee heb... zit een beetje met de handen in het haar. hulp!! :(
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Een ruilbak misschien een optie?

En van wat ik begrepen schijnt 'Cannonballman' (nickname hier op het forum) nogal wat verstand te hebben van versnellingsbakken. Mail hem eens, misschien kan hij je helpen...

Succes! (Y)
Johan_16v
Contacteer:

idd heb je gelijk in, maar ik heb vooral hulp nodig bij het in- en uitbouwen vermits ik hier geen ervaring mee heb.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Oh, okay. Verkeerd begrepen...

Ik heb gisteren bij mijn Laguna de bak gewisseld. Eigenlijk kan het niet verkeerd, ik bedoel ik ben ben ook maar een hobbiest. En ik had geen boutje of moertje meer over. :wink: :D

Het was een heel karwei, maar ik heb het geluk dat ik van een brug en het juiste gereedschap gebruik kon maken.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Johan_16v
Contacteer:

haha geen probleem hoor!
maar heb jij de hele motor eruit moeten halen? want na wat zoekwerk wordt dat toch meestal aanbevolen voor een clio16v. ik heb thuis wel een smeerkelden en soort van takel tot mijn beschikking, maar als je het echt nog nooit gedaan hebt lijkt het mij echt een sprong in het diepe.

wie o wie helpt me uit de brand :smoke:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Mijn kameraad heeft een garagebedrijf, en zodoende kon ik daar terecht. En in een Laguna zal idd. wat meer ruimte zijn dan in een Clio, zeker een 16V. De motor is bij mij gewoon blijven zitten. Ik heb de accubak, het luchtfilterhuis en aan de onderzijde een deel van het subframe (een aluminium balkje) moeten verwijderen, En wat slangen, afdekplaten e.d. natuurlijk.

Maar, het is gewoon supermakkelijk om een setje extra handen erbij te hebben.

Beschouw het als sex, dat was de allereerste keer toch ook een sprong in het diepe. En ik weet zeker dat je daarbij geen hulp hebt gehad... :wink: :D
Johan_16v
Contacteer:

ja was het dat maar, dan zou het snel opgesopt zijn!!!
en nu wacht ik vol spanning op een iets meer bruikbare bijdrage (no offence) :D
Duupke (Ronald)
Contacteer:

(Y)

Ik zou je best willen helpen, maar morgen ga ik op vakantie. En daarbij is Maaseik voor mij ook niet echt om de hoek.

Succes iig.!!!
Johan_16v
Contacteer:

geen probleem joh, geniet van je vakantie !
Johan_16v
Contacteer:

Na een hele lang stilte kom ik hier eindelijk nog eens een berichtje plaatsen. Ik ben op zoek naar iemand die me de distributie incl. spanrollen/waterpomp wilt vervangen. Daar ik zelf niet voldoende ervaring hierin heb, en de dealers uit de buurt niet vertrouw, hoop ik via deze weg iemand te vinden. De jongen die vroeger wel eens wat voor me deed (Wouter) krijg ik voorlopig niet te pakken. En als het ff kan, er is misschien ook nog wat carrosseriewerk te doen : deukje in dorpel achteraan, plaatwerk wat krom en van die toestanden. Mailen maar! Mijn dank is alvast groot.

Oh ja, het is dus deze auto waar jullie aan 'mogen' werken :wink:

[img]http://img217.imageshack.us/img217/1865/bclio3yf7.jpg[/img]
Plaats reactie