Twingo deur lamp

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Twingo Moontje

Als ik deur wil open dan wil lamp niet meewerken :evil: want het was donker waar ik sleutel niet kan zien :(
Weet jullie hoe ik oplossing kan vinden??
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Als het goed is kun je de lamp zelf laten kantelen in z'n behuizing. Op stand 1 brandt ie dan continu, op stand 2 doet ie niks en op stand 3 reageert ie op de schakelaar in de deurstijlen.

En anders zou het kunnen zijn dat je lampje kapot is...

enne, welkom hier (ik heb zojuist je voorstel topic gelezen). Veel plezier met je Twingo, hij ziet er erg netjes uit. (Y)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
TheoV
Contacteer:

een twingo, zoals, als ik me niet vergis, zij heeft, heeft maar 2 standen: altijd aan, en aan als de deur open is.

kan liggen aan een kapotte lamp, kapotte zekering, vuile schakelaar in de deur, of zoals ik chronisch voor heb, een slechte lamphouderunit. deze durft namelijk nog al eens slecht contact te maken, waardoor er gewoon niets brandt... (m'n 3e tot nu toe...)

maar ik denk dat het waarschijnlijk een zekering of een kapot lampje is.

dat lamp dingetje zit wel boven je deur, aan de bestuurderskant, waar aan de andere zijde een handvat zit, ongeveer. dus het zal nog steeds donker zijn aan het slot aan je stuur...
Twingo Moontje

TheoV schreef:een twingo, zoals, als ik me niet vergis, zij heeft, heeft maar 2 standen: altijd aan, en aan als de deur open is.

kan liggen aan een kapotte lamp, kapotte zekering, vuile schakelaar in de deur, of zoals ik chronisch voor heb, een slechte lamphouderunit. deze durft namelijk nog al eens slecht contact te maken, waardoor er gewoon niets brandt... (m'n 3e tot nu toe...)

maar ik denk dat het waarschijnlijk een zekering of een kapot lampje is.

dat lamp dingetje zit wel boven je deur, aan de bestuurderskant, waar aan de andere zijde een handvat zit, ongeveer. dus het zal nog steeds donker zijn aan het slot aan je stuur...
ja klopt aan de bestuurderskant , aan de andere zijde een handvat zitten daar lampen... ik heb al gemerkt dat 2 standen is pffff het wordt wel probleempje voor mij liplezen want ik ben namelijk doof en heb lampje nodig en ik zal morgen even nog nakijken wat moet ik doen

Hiervoor hartelijk bedankt voor advies
Plaats reactie