ffies voorstellen >> Hufter > amit geworden

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Amit

Mensen, zal me dan eerst is ff netjes voorstellen.

Ik ben amit, 26 en heb net een megane coupe phase 2 2.0 16v aangeschaft uit 2000. ik zal deze post later ff editten met wat pics. ik neem aan dat ik nog wel ffies over deze forum heen zal struinen dus tot dan!
Laatst gewijzigd door Amit op ma 30 jul 2007 16:44, 3 keer totaal gewijzigd.
Mark van Nierop
Contacteer:

Ey hallo en welkom hier
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Welkom (Y) Je hebt wel een opvallende naam gekozen......
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ferdy
Über-Spammer

hey Amit,
waar kom je eigenlijk vandaan ?

oude jeugdvriend van me heet ook Amit namelijk...kan geen toeval zijn ;)
Egon

welkom, idd wel een opvallende naam :)
Amit

Jah goed het die nick, eigenlijk noemde iedereen me al hufter, denk pak 'm als me nick ;). Ik kom uit ijsselstein net onder utrecht. denk dat er wel redelijk wat amit's rondlopen duzz
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Op het forum nog niet. :wink:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ferdy
Über-Spammer

Hufter schreef:Jah goed het die nick, eigenlijk noemde iedereen me al hufter, denk pak 'm als me nick ;). Ik kom uit ijsselstein net onder utrecht. denk dat er wel redelijk wat amit's rondlopen duzz
duzz... :beer:
Amit

Martijn schreef:Op het forum nog niet. :wink:
komt vanzelf wel ;)
Ferdy
Über-Spammer

lopen hier genoeg hufters rond :lol: :lol: :lol:
Egon

:klop:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Hei Hufter, lekker wagentje heb je gekocht!, lekker over de lekdijk knallen en lekker boenderen over die weg richting lopik! :)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Tim
Car: E36 M3

Welkom :)
Amit

Hessel schreef:Hei Hufter, lekker wagentje heb je gekocht!, lekker over de lekdijk knallen en lekker boenderen over die weg richting lopik! :)
Hmm, dat is iets wat ik 2 auto's geleden mezelf maar heb afgeleerd toen ik met de neus van de auto over de rand van de lekdijk heen aan het koekeloeren was nadat me achterkant uitbrak. :wink:

Ps mensen me naar gaat veranderen dat wordt denk ik Amit maar riel moet dat nog even bevestigen (huidige naam druist in tegen forum regels!)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

He, Amit welkom hier.

Als je in IJsselstein een blauwe Clio 16v ziet rijden of een Oranje 5 GT Turbo grote kans dat ik het ben :lol:

Plaats eens een fotootje van je auto?

En die Lekdijk echt geweldig. Dat stuk richting Lopik/Jaarsveld reed ik dagelijks toen ik nog aan de GT aan het klussen was...Al een paar keer gehad dat er jochies me daar probeerde bij te houden.. :lol: 1x een petje met een Golf VR6 uit geprikkeldraad gesleept :lol: bij probeerde me bij te houden :~
Egon

toch maar je naam aangepast? :)
Amit

Alex Los schreef:He, Amit welkom hier.

Als je in IJsselstein een blauwe Clio 16v ziet rijden of een Oranje 5 GT Turbo grote kans dat ik het ben :lol:

Plaats eens een fotootje van je auto?

En die Lekdijk echt geweldig. Dat stuk richting Lopik/Jaarsveld reed ik dagelijks toen ik nog aan de GT aan het klussen was...Al een paar keer gehad dat er jochies me daar probeerde bij te houden.. :lol: 1x een petje met een Golf VR6 uit geprikkeldraad gesleept :lol: bij probeerde me bij te houden :~
cool, ik zal het in de gaten houden!

die foto's komen eraan, ik wacht ff op een beetje mooie dag om die pics te maken zodat ik ff langs de put kan rijden.
het is idd een lekker stukje weg om overheen te bleren en ach die golf is er waarschijnlijk een stuk beter uit komen te zien nu die niet meer de weg op kan :P (amit is niet echt van van de vw golffies)
Amit

Egon schreef:toch maar je naam aangepast? :)
Eerlijk gezegt had ik niet veel keus (ging tegen de forumregels in) maar dat maakt niet uit. ik mag me nick nog wel op andere forums gebruiken (zware internetters zullen me wel eerder zijn tegen gekomen :))
Riël
Über-Spammer

Staat toch veel vriendelijker zo :p

Nu nog een lidmaatschapje en een goeie avatar en signature en dan zijn we compleet :lol: :beer:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Amit

Riël Notermans schreef:Staat toch veel vriendelijker zo :p

Nu nog een lidmaatschapje en een goeie avatar en signature en dan zijn we compleet :lol: :beer:
oeh rustig aan, ben nog maar net bekomen van de schrik dat ik me nick heb verloren :0
Siempie

is het nu toch mooi tijd om een nieuwe start te maken, nieuwe nick, nieuwe club, nieuw lid...
Amit

Siempie schreef:is het nu toch mooi tijd om een nieuwe start te maken, nieuwe nick, nieuwe club, nieuw lid...
je vergeet de nieuwe auto ;)
Sander2

Welkom, ik heb ook een mc gehad met dezelfde specs uit 2000. Wellicht mijn oude auto? :wink:
Egon

Riël Notermans schreef:Staat toch veel vriendelijker zo :p

Riël is weer aan het werven hoor :p
Amit

Sander2 schreef:Welkom, ik heb ook een mc gehad met dezelfde specs uit 2000. Wellicht mijn oude auto? :wink:
zou zomaar zo kunnen, hoelang gelden heb je 'm verkocht? (zou wel handig zijn, weet ik wat meer van het verleden van die auto)
Sander2

Amit schreef:
Sander2 schreef:Welkom, ik heb ook een mc gehad met dezelfde specs uit 2000. Wellicht mijn oude auto? :wink:
zou zomaar zo kunnen, hoelang gelden heb je 'm verkocht? (zou wel handig zijn, weet ik wat meer van het verleden van die auto)
Dat is alweer een tijdje geleden. Maar hij is destijds december 2006 weer op naam gezet, en ik zie nu net dat hij opnieuw op naam is gezet op 26/07/2007 dus het zou zomaar kunnen dat jij er nu in rijdt :)
PM mij ff je kenteken dan weten we het zeker (Y)
Amit

Sander2 schreef:
Amit schreef:
Dat is alweer een tijdje geleden. Maar hij is destijds december 2006 weer op naam gezet, en ik zie nu net dat hij opnieuw op naam is gezet op 26/07/2007 dus het zou zomaar kunnen dat jij er nu in rijdt :)
PM mij ff je kenteken dan weten we het zeker (Y)
zit in je box!
Plaats reactie