Mensen, zal me dan eerst is ff netjes voorstellen.
Ik ben amit, 26 en heb net een megane coupe phase 2 2.0 16v aangeschaft uit 2000. ik zal deze post later ff editten met wat pics. ik neem aan dat ik nog wel ffies over deze forum heen zal struinen dus tot dan!
ffies voorstellen >> Hufter > amit geworden
-
- Contacteer:
Ey hallo en welkom hier
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Hmm, dat is iets wat ik 2 auto's geleden mezelf maar heb afgeleerd toen ik met de neus van de auto over de rand van de lekdijk heen aan het koekeloeren was nadat me achterkant uitbrak.Hessel schreef:Hei Hufter, lekker wagentje heb je gekocht!, lekker over de lekdijk knallen en lekker boenderen over die weg richting lopik!
Ps mensen me naar gaat veranderen dat wordt denk ik Amit maar riel moet dat nog even bevestigen (huidige naam druist in tegen forum regels!)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
He, Amit welkom hier.
Als je in IJsselstein een blauwe Clio 16v ziet rijden of een Oranje 5 GT Turbo grote kans dat ik het ben
Plaats eens een fotootje van je auto?
En die Lekdijk echt geweldig. Dat stuk richting Lopik/Jaarsveld reed ik dagelijks toen ik nog aan de GT aan het klussen was...Al een paar keer gehad dat er jochies me daar probeerde bij te houden..
1x een petje met een Golf VR6 uit geprikkeldraad gesleept
bij probeerde me bij te houden 
Als je in IJsselstein een blauwe Clio 16v ziet rijden of een Oranje 5 GT Turbo grote kans dat ik het ben

En die Lekdijk echt geweldig. Dat stuk richting Lopik/Jaarsveld reed ik dagelijks toen ik nog aan de GT aan het klussen was...Al een paar keer gehad dat er jochies me daar probeerde bij te houden..

cool, ik zal het in de gaten houden!Alex Los schreef:He, Amit welkom hier.
En die Lekdijk echt geweldig. Dat stuk richting Lopik/Jaarsveld reed ik dagelijks toen ik nog aan de GT aan het klussen was...Al een paar keer gehad dat er jochies me daar probeerde bij te houden..1x een petje met een Golf VR6 uit geprikkeldraad gesleept
die foto's komen eraan, ik wacht ff op een beetje mooie dag om die pics te maken zodat ik ff langs de put kan rijden.
het is idd een lekker stukje weg om overheen te bleren en ach die golf is er waarschijnlijk een stuk beter uit komen te zien nu die niet meer de weg op kanEn die Lekdijk echt geweldig. Dat stuk richting Lopik/Jaarsveld reed ik dagelijks toen ik nog aan de GT aan het klussen was...Al een paar keer gehad dat er jochies me daar probeerde bij te houden..1x een petje met een Golf VR6 uit geprikkeldraad gesleept

Eerlijk gezegt had ik niet veel keus (ging tegen de forumregels in) maar dat maakt niet uit. ik mag me nick nog wel op andere forums gebruiken (zware internetters zullen me wel eerder zijn tegen gekomenEgon schreef:toch maar je naam aangepast?

Staat toch veel vriendelijker zo 
Nu nog een lidmaatschapje en een goeie avatar en signature en dan zijn we compleet

Nu nog een lidmaatschapje en een goeie avatar en signature en dan zijn we compleet

Dat is alweer een tijdje geleden. Maar hij is destijds december 2006 weer op naam gezet, en ik zie nu net dat hij opnieuw op naam is gezet op 26/07/2007 dus het zou zomaar kunnen dat jij er nu in rijdtAmit schreef:zou zomaar zo kunnen, hoelang gelden heb je 'm verkocht? (zou wel handig zijn, weet ik wat meer van het verleden van die auto)Sander2 schreef:Welkom, ik heb ook een mc gehad met dezelfde specs uit 2000. Wellicht mijn oude auto?

PM mij ff je kenteken dan weten we het zeker

zit in je box!Sander2 schreef:Dat is alweer een tijdje geleden. Maar hij is destijds december 2006 weer op naam gezet, en ik zie nu net dat hij opnieuw op naam is gezet op 26/07/2007 dus het zou zomaar kunnen dat jij er nu in rijdtAmit schreef:zou zomaar zo kunnen, hoelang gelden heb je 'm verkocht? (zou wel handig zijn, weet ik wat meer van het verleden van die auto)Sander2 schreef:Welkom, ik heb ook een mc gehad met dezelfde specs uit 2000. Wellicht mijn oude auto?![]()
PM mij ff je kenteken dan weten we het zeker