Orienteren op verlaging.

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Plaats reactie
klio

Goedemiddag,

al geruime tijd stoor ik me er aan dat mijn renault clio II 1.4 16v (bouwjaar 2000) wat hoog op zijn poten staat.

Ik ben dan ook op zoek naar wat meer informatie over het verlagen van deze wagen. Ik ben niet geintereseerd in extreme verlaging, een paar centimeter zou al voldoende zijn. Er liggen overigens 16inch velgen onder.

Nu heb ik een beetje rondgekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het volstaat om enkel wat kortere veren eronder te monteren.

In reactie hierop heb ik de volgende vragen:
- volstaat het daadwerkelijk om enkel kortere veren te laten monteren ?
- wat zijn de kosten hiervan ?
- is het mogelijk om dit bij een renault dealer te laten doen ? (moet namelijk binnenkort voor de APK)
- kleven hier nog nadelen aan ?

Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Haas
Car: Megane RS

ik zou zeggen.... doe de Search eens...dit is al wel zo vaak behandeld. Beetje zoeken doet wonderen ;)
Haas
Car: Megane RS

klio schreef: In reactie hierop heb ik de volgende vragen:
- volstaat het daadwerkelijk om enkel kortere veren te laten monteren ?
- wat zijn de kosten hiervan ?
- is het mogelijk om dit bij een renault dealer te laten doen ? (moet namelijk binnenkort voor de APK)
- kleven hier nog nadelen aan ?
- 35 mm verlagings veren is prima
- kosten rond de 100 eu, maar neem eens contact op met een leverancier, die zijn daar vaak nét wat beter in thuis ;) :~
- dat moet je bij je dealer vragen, maar doorgaans wel (schrik niet van de prijs :) )
- nadelen: kost geld en gezeik van je vriendin.... ;)
Plaats reactie