[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
Ik zal eens kijken wat ik met de bak ga doen... Ik denk dat ik graag gebruik ga maken van de aanbiedingen. 
Nu effe een andere vraag. Ik heb een setje Koni geel aangeschaft, maar daar zitten die rubberen beschermhoezen niet bij. Nu ben ik bij de dealert geweest en die zeggen dat ze niet meer te krijgen zijn. Zijn die dingen ook universeel te krijgen of zo?
Lijkt me wel vreemd als ze niet meer leverbaar zijn...

Nu effe een andere vraag. Ik heb een setje Koni geel aangeschaft, maar daar zitten die rubberen beschermhoezen niet bij. Nu ben ik bij de dealert geweest en die zeggen dat ze niet meer te krijgen zijn. Zijn die dingen ook universeel te krijgen of zo?

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Die stofhoezen ??? Of die bump-stops ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Laat arco het uitzoeken zou ik zeggenMerijn schreef:Ok, dan moet ik effe bij Monroe te raden gaan. Het zijn inderdaad die dingen waar de bumpstops inzitten. Wel belangrijk dus!
Thanks, Steef!

Project: GTT Blue Sport
Zo, er is weer wat tijd overheen gegaan waarin weinig veranderd is. Ik ben vandaag even wat onderdelen op gaan halen:
OMP verlagingsveren
Googridge RVS remslangen
Powerflex stabilisatorstangrubbers (hopelijk nu wél de goeie!)
Eerder had ik al wat Renault-onderdelen gehaald, waaronder wat nieuwe bouten en moeren, veerpoot-berschermers (of hoe die dingen ook mogen heten) en nog wat ander klein spul.
Zie foto's: http://picasaweb.google.com/Merizzle/Ve ... Onderdelen
OMP verlagingsveren
Googridge RVS remslangen
Powerflex stabilisatorstangrubbers (hopelijk nu wél de goeie!)
Eerder had ik al wat Renault-onderdelen gehaald, waaronder wat nieuwe bouten en moeren, veerpoot-berschermers (of hoe die dingen ook mogen heten) en nog wat ander klein spul.
Zie foto's: http://picasaweb.google.com/Merizzle/Ve ... Onderdelen
Het heeft even geduurd, maar het is toch zover gekomen.
Ik heb foto's gemaakt van de versnellingsbak en de hap die eruit is genomen... 
Graag jullie mening wat te doen.
Foto's zijn hier te vinden: http://picasaweb.google.com/Merizzle/Ve ... gsbakKapot
Excuses voor de gare foto's...
Zie het nu pas.

Graag jullie mening wat te doen.

Foto's zijn hier te vinden: http://picasaweb.google.com/Merizzle/Ve ... gsbakKapot
Excuses voor de gare foto's...

hebben die bakken heel erg vaak hoef je niets aan te doen
gewoon monteren en gaan!
gewoon monteren en gaan!
Juist, als je er 4 jaar flink abusend geweld op loslaat, waarvan 2 jaar nog ca. 170pk/270Nm erdoorheen jagend nog nix is gebeurt lijkt het me sterk dat het jou wel lukt om het stuk te krijgen.
Maargoed dat had ik al eerder gezegd
Maargoed dat had ik al eerder gezegd

steven mag gewoon graag het laatste woord hebben 

nee, steven heeft gewoon graag de eindconclusie MET overtuigende voorvallen ter verduidelijking 

verdomd nu wil haas ook al het laatste woord hebben kom op steven
dat kan jij beter!
hehehehehehe

dat kan jij beter!
hehehehehehe
-
Tja, als je kijkt hoe de rest van je auto wordt, zou ik m meteen laten reviseren
Nee, geintje, maar ik zou m wel laten lassen. Hoeft ie helemaal niet voor uit elkaar, en is goed te doen. Gat laat je vollassen, en erna even gat boren en tappen. Dan is het gewoon goed, en ZEKER stevig.
Je kunt je ook afvragen waarom het stuk is afgebroken. Omdat er kracht is opgekomen? Als dat zo is, zit ie er niet voor niks.

Nee, geintje, maar ik zou m wel laten lassen. Hoeft ie helemaal niet voor uit elkaar, en is goed te doen. Gat laat je vollassen, en erna even gat boren en tappen. Dan is het gewoon goed, en ZEKER stevig.
Je kunt je ook afvragen waarom het stuk is afgebroken. Omdat er kracht is opgekomen? Als dat zo is, zit ie er niet voor niks.
heb je dat stukl nog wat eruit kwam of niet? Wil de buren hier anders wel ff vragen.. 

Ik denk lompe demontage.canonballman schreef:Tja, als je kijkt hoe de rest van je auto wordt, zou ik m meteen laten reviseren![]()
![]()
Het stuk heb ik niet meer... Het is er ook al een hele tijd uit, aangezien het gat helemaal vol zat met zwarte drab.
Het is in ieder geval niet gebeurd toen wij 'm gedemonteerd hebben.
Reinier, wat kun je me voor schitterende aanbieding doen? Misschien dat ik dan wel overweeg om 'm te laten reviseren.

Reinier, wat kun je me voor schitterende aanbieding doen? Misschien dat ik dan wel overweeg om 'm te laten reviseren.

-
PM met Superfantastischschitterende aanbieding onderweg.....
geweeeeeeldig mike 

-
Bestel er NU 2, dan krijg je een complete set ventieldopjes in DTM stijl Hélemáál GRATIS!!Haas schreef:geweeeeeeldig mike
bel 0900-GETFUCKED om te bestellen.

solliciteer ff bij veronica please

Zo, na lang niks gedaan te hebben, heb ik vanavond Bart (Bart GTT hier op het forum) gevraagd om me te helpen bij het opbouwen van de GT. Eindelijk is er weer wat gedaan!
We hebben de nieuwe Koni's voorzien van verse verlaginsveren, 'nieuwe' schotels en lagers. Is echt als nieuw!
Verder hebben we een begin gemaakt met de kabelboom. Even gekeken hoe het allemaal hoort te zitten en hij ligt er netjes in.
We hebben alleen 1 vraag: dat kastje dat aan de kabelboom zit dat aan de rechterkant van de auto zit, ter hoogte van de achterbank, na de vertakking voor de brandstofpomp... Hoe en waar moet dat gemonteerd worden? We komen er niet uit... Heeft iemand een foto of gewoon een beschrijving hoe dat ding vast gezet moet worden?
Thanks in advance!
En Bart natuurlijk superbedankt voor je hulp!
We hebben de nieuwe Koni's voorzien van verse verlaginsveren, 'nieuwe' schotels en lagers. Is echt als nieuw!

Verder hebben we een begin gemaakt met de kabelboom. Even gekeken hoe het allemaal hoort te zitten en hij ligt er netjes in.
We hebben alleen 1 vraag: dat kastje dat aan de kabelboom zit dat aan de rechterkant van de auto zit, ter hoogte van de achterbank, na de vertakking voor de brandstofpomp... Hoe en waar moet dat gemonteerd worden? We komen er niet uit... Heeft iemand een foto of gewoon een beschrijving hoe dat ding vast gezet moet worden?
Thanks in advance!
En Bart natuurlijk superbedankt voor je hulp!

Dat schroefje heb ik... En er zit ook zo'n metalen ding bij wat je over het plaat kan schuiven, zodat je 'm vast kunt zetten. Maar ik heb geen flauw idee waar, want er is gewoon geen passende plek voor. Ik kan 'm in ieder geval niet vinden.