Luco (AlpineRacer) op het forum heeft een leuke te koop voor weinig.
Zie RTC Markt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik heb ook nog een GTE te koop, alpineblauw van kleur, motorisch helemaal perfect en roest op de dorpels al verwijderd.... hoeft ook de hoofdprijs niet te kosten
Een tweede auto zal er toch wel weer komen, ik ben zelf ook wel gecharmeerd van een 5-je. Maar mijn voorkeur gaat nu nog even uit naar een Clio of een Twingo.
Duupke (Ronald) schreef:whehehe, dat kan toch niet meer.
Een tweede auto zal er toch wel weer komen, ik ben zelf ook wel gecharmeerd van een 5-je. Maar mijn voorkeur gaat nu nog even uit naar een Clio of een Twingo.
Verkoop de laguna en koop voor je zelf een twingo. Van het geld dat je over houdt koop je een 5je.
Duupke (Ronald) schreef:whehehe, dat kan toch niet meer.
Verkoop de laguna en koop voor je zelf een twingo. Van het geld dat je over houdt koop je een 5je.
Luco/Alpine-racer schreef:zon gte is superbetrouwbaar
ff nieuwe dorpeltjes en hij kan weer 10 jaar vooruit
De techniek ben ik ook niet zo bang voor, tis meer dat 'krokante' wat ik hier zo vaak lees. En dan niet alleen de dorpeltjes.
rest van de auto is hard
dat kunnen veel mensen beamen
en de dorpeltjes kan ik nog wel regelen voor je
ik ga iemand die vlakbij woont toch geen troep verkopen
Ho ho, dat zeg ik niet, en daar ga ik ook zeker niet van uit.
Het is gewoon mijn gevoel, ik heb zelf een 5-je gereden. Als die nogeens gekeurd hed moeten worden door de RDW was ie 2 groepen goedkoper geworden in de wegenbelasting.
Duupke (Ronald) schreef:Ho ho, dat zeg ik niet, en daar ga ik ook zeker niet van uit.
Het is gewoon mijn gevoel, ik heb zelf een 5-je gereden. Als die nogeens gekeurd hed moeten worden door de RDW was ie 2 groepen goedkoper geworden in de wegenbelasting.