Dit is even een hernieuwde introductie, een jaar of anderhalf geleden kwam ik ook vaak op dit forum. Ik had toen een R19 uit '92. Die moest vorig jaar weg en ik heb toen een jaar lang geen eigen auto gehad (!) Ik had toen wel een auto van het werk, vandaar.
Maar ik ben sinds gisteren weer de trotse eigenaar van een R19, deze uit '94. Het is een 1.8 RN en heeft een heel apart blauw/paars metallic lak. Ik heb er 1000 euro voor betaald, met een jaar APK. Voor die prijs moest ik wel zelf nog even de olie en koelvloeistof verversen, de bougies schoonmaken etc. (Nadat ik gisteravond het blok had schoongespoten in de wasstraat en toen liep ie ineens niet meet zo lekker; water in de bougieschacht, stom natuurlijk). Ook zit trilt het stuur wat boven de 130 km/u maar dat is denk ik een kwestie van uitbalanceren.
Enfin, zo zijn er nog wel wat dingetjes en dat is te verwachten van zo'n auto. Het grappige is, is dat ie exact dezelfde kwaaltjes heeft als de R19 die ik eerst had; tikkende kilometerteller, roest onder de rubberen raamstijlen, klein roestplekje bij de wielkast, piepend rempedaal, nou ja, dat soort dingen.
Ik ben niet van plan om de auto te gaan tunen ofzo, maar ik zal vast af en toe hier eens komen kijken als ik een vraag heb over de een of andere Renault kwaal

Groeten, Dimitri (aka DD_NL)
Hier wat fotos:
http://home.tiscali.nl/ddonline/index.htm