GJ schreef: @Jo: Ik wil je er nog ff aan herinneren dat je me een rit hebt aangeboden als je de "begrenzen" niet in de auto hebt![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 13/5at.jpg[/img]antoine schreef:Heeft er iemand nog foto's van die rode 5 alpine turbo en stonden er nog meer misschien?
gadver, werd er op een bepaald ogenblik echt nerveus van... Die M3 mocht niet. Die porsche, mocht niet. Die opel, nou, kwas al weg voor ze iets kon zeggen. En ik moest stoppen of kreeg klappen. De weg naar de meeting dan, die wrx...kzag craig gaan, dus er maar achter...blauwe arm.Luco/Alpine-racer schreef:GJ schreef: @Jo: Ik wil je er nog ff aan herinneren dat je me een rit hebt aangeboden als je de "begrenzen" niet in de auto hebt![]()
haha die jo heeft echt een superbegrenzer![]()
als die teveel gas geeft dan krijgt die een smack voor zijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je em groter wil hoor ik het wel!antoine schreef:Bedankt Paul voor de foto.
en dan achterstevoren vastketenen aan de kooiJacco Osté schreef:Volgende stap is een rolkooi![]()
En een paar setjes handboeien
Foute opmerking PaulPaul1916v schreef: Als je em groter wil hoor ik het wel!
ligt eraanWilma schreef:Foute opmerking PaulPaul1916v schreef: Als je em groter wil hoor ik het wel!
nou jah, ik weet wat ie kan en hoe snel die loopt. De tracktime/sprint was helaas uitverkocht, dus daar dubbelpech. De dagen voor FCS ben ik leuk wezen cruisen op zoek naar wat bruikbaars dus hij's wel getest.CChris schreef:@jo, hehe idd goeie begrenzing.....maar wel zuur dat het op t laatst wel mocht ja. ik zat al stiekum te wachten tot ik je voorbij zou horen/zien blazen......jammer ook dat je niet met de sprint mee kon doen op t circuit.
.
geen betere geur dan benzinegeur he joPaul1916v schreef:misselijk en hoofdpijn
al kon die 19 er ook wat van
Jo haalde wat mensen in, en één voor één kwamen ze weer voorbij.. niemand wilde achter Jo aanrijden![]()
![]()
denk dat ze in die tent minder blij waren met al die balonnen door de tent inclusief spareribsIvo van Achthoven schreef:Ow Luco wat was dat lache he tijdens het eten....., ik had gewoon over spierpijn van het lachen![]()
![]()
![]()
Dat filmpje is ook echt drama...., jammer dat we jouw niet opgenomen hebben, klonk erg lachwekkend...., Luco met een Chipmunk stem
[img]http://i87.photobucket.com/albums/k132/ ... 6v/071.jpg[/img]RoyH schreef:Leder? Het ziet er in ieder geval supervet uit... Zal dan toch wel iets speciaals zijn aangezien leer nog wel eens wil gaan barsten met hitte en regen etc.-jo- schreef:we hebben der ook bijgestaan en het leek op leder. Die groen witte clio die op de clubparking stond was helemaal zo gedaan.RoyH schreef:Ik vind deze http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 13/037.jpg zeer vet gedaan. Is dat een soort striping dat zwarte of...?
Die groen witte staat ook op de foto's?
nah, balen dat ons zelffabrikaat niet werkte. Moest er nu gedaan worden wat ik en maarten eerst zei ben ik er zeker van dat het wel zou gelukt zijn maar dat zijn vijgen na pasen. Het is idd het slechtste systeem dat renault ooit heeft uitgevonden, een niet ontluchtbare hydraulische koppeling. Bij deze week je dus wanneer het stuk gaat dat je een teringklus aan je broek hebt tenzij je voor de waterdichte oplossing kiest en ombouwt naar ph1. Zoals ik begrepen heb gaan ze dat nu ook doen.yoshi schreef: dennis wilma hartstikke bedankt voor het top weekend en Jo ook voor de hulp met de quadra al wilde het niet helemaal lukken we zijn nu op de goede weg om er weer 2 aan de praat te gaan krijgen.