ze mogen daar geen "shit" opschriften maken vanwege een zeer streng drugsbeleid. Vandaar "shite". Ik denk wel dat iedereen em door heeft dus of je der nu slangen achter gaat zoeken of iets anders....duidelijk is ie in ieder geval.
Sproeiertje demont. en schoonblazen.
Heb nog wel een 140 liggen voor je.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nou gisteren weer even gereden...niet te doen dus. Auto wil niet stationair draaien alleen met de choke uitgetrokken. De auto slaat dus af als je de koppeling intrapt bij het terug schakelen..op schakelen heeft ie nergens last van..
Iemand nog ideeen of voorstellen? Ik ga zowiezo de carb. schoonmaken, maar ik geloof niet dat dat het is.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Euh, zaterdag overdag pas....vanavond waarschijnlijk klussen bij me schoonzusje. Morgen boodschappen doen voor onze verjaardag, vrijdag verjaardag voor familie...zaterdag overdag nog niks
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Probeer het eens met die andere, mocht dat niet lukken / geen effect hebben. Kijken wel wel ff verder.
Zaterdag overdag kan ik vooralsnog wel ja.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Yup. Dat is het Lex, bestel maar een nieuw rubber ringetje. Deze zat/zit er niet onder....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dan lijkt het op ontsteking zoals ik had met die groene. Bleek stekker (die met 3 puntjes) te zijn die te los in Renix zat.
Die knallen duiden op verbranding van onverbrande brandstof.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ploffen bij gas los is vaak dat de onsteking geen vacuum voelt, de onsteking staat dan lekker laat. Plof plof.
Is het slangetje naar de onsteking niet lek? Stekker zal het niet zijn, gezien de auto verder wel goed loopt.
Maar als je weinig remDRUK hebt (dus een hard pedaal!) kan iets mis zijn met die slang daar. Alles van nippel spruitstuk - slang - terugslagklepje op bekrachtiger (wit dopje).
Maar een forse luchtlekkage/valse lucht, kan ook zorgen dat de plofjes verschijnen, gezien dan ook weinig vacuum op de onstekingscapsule zit.
Overigens lijdt een kapotte kapsule niet tot afslaan (zou je denken dat deze stuk is).