Hey gasten, hier zijn we weer ! Alles is redelijk goed verlopen. Alhoewel we waren nog niet goed vertrokken of er was al een koeling probleem met de R19 (opgelost fan overbrugd), bij een R5 gasveer afgesprongen (naar hotel getakeld en daar de gasveer gevonden in het motorcompartiment en er terug opgezet)... Kleppen ook nog moeten afregelen zat eentje los - snel effe gedaan

. Nog een R5 met een olieprobleem, een 5je waar alles nieuw was daarbij toch maar geen risico genomen en naar huis laten brengen. (was ervoor verzekerd). Ik klein electrisch probleempje (Knipperlicht rechts werkt maar halve kracht en bij induwen rem niet meer :roll: ) maar motorisch dik in orde.
Al bij al hoorde dit er wel weer bij en kwam alles tot een goed einde. Bij het naar huis rijden (terugreis) denk ik toch alles dik in orde of er moet hier straks iets anders gepost worden.
FCS voor mij de eerste keer en zeker niet de laatste... Ik moet hier niet gaan vertellen wat er allemaal te zien is, het is gewoon teveel en te knap om op te noemen ! Mijn foto's en filmpjes ga ik uploaden en die zullen nadien dan wel ergens te zien zijn.
Dikke merci aan Dennis & Wilma en Jo voor de organisatie en het voor-rijden ! Soms geraakten we wel eens uit elkaar maar het kwam tenslotte weer netjes bijeen.
@ Simon thanks for the "helping ride" to coventry ! En hopefully your turbo last longer than this month
Voor de rest top weekend (altans vond ik er toch van), veel mensen ontmoet & gesproken, veel nieuwe zaken gezien (in mijn geval de 5jes met RS motoren & turbo 8O ) Nog eens dikke duim omhoog voor iedereen zowel RCB als RTC - tof weekend mannen !!! Op naar volgend jaar !