Ik hoor het al, als ie ooit in Nederland komt hebben we een hele RTC aanhang die heenwil.
'I am the horseman!'
Kijk, die laatste 3 roeleren groottijds.Alex Los schreef:He, Arie. Scooter roels man....
Net als Karel Laaggeluid en Mentale Theo...en DJ Paul Elstak
scooter is een kerel, net als ikClio lady schreef:sorry heyJ-P-S schreef:hej ik ben ook blond geweest hoor![]()
toen werd ik ook scooter genoemd
Tis gewoon niet mijn smaak qua uiterlijk... liever puur natuur en een echte kerel hehehe
accept hem maar op msn, dan heb je je attentioneRonnie schreef:@ Johan, dit is m niet.
nu de versie van flashrider zekerJ-P-S schreef:accept hem maar op msn, dan heb je je attentioneRonnie schreef:@ Johan, dit is m niet.![]()
stond hier ook niet een versie van op een Explosive cartuning Cd??Johan schreef:ken je klassiekers:Ronnie schreef:Ik ben op zoek naar een nummer, beetje trance waarin het woord "Attentionne" vaak genoemd wordt, volgens mij een ouder nummer,
Wie kent hem?
666 & DJ Bonito - Atencion
Ik vind het niet eens slecht, gewoon leuke muziek (en idd leuke one-linersMerijn schreef:Scooter is zo enorm slecht, dat het weer goed is...
Steven... je bent niet de enige hoorSteven schreef:Ik wist gewoon dat jij zou reageren, alleen had ik wel verwacht dat je weer zou opduiken met je nieuwsgroepen
sinds ik dialogys geinstalleerd heb werkt hele limewire niet meerSteven schreef:Ik wist gewoon dat jij zou reageren, alleen had ik wel verwacht dat je weer zou opduiken met je nieuwsgroepen
Een goeie H**rSteven schreef:En wat zuigt de piemels dan hier op aarde?Merijn schreef:Limewire sucks cocks in hell...