ACT : Formule 1 Deel I
-
- Über-Spammer
tja ja..
maar van de andere kant, dat hok bereik je toch niks mee. iemand die daar rijd maakt een kans om bij een beter team te komen, maar dan moet je echt met kop en schouders boven je teammaatje staan
maar van de andere kant, dat hok bereik je toch niks mee. iemand die daar rijd maakt een kans om bij een beter team te komen, maar dan moet je echt met kop en schouders boven je teammaatje staan

-
- Über-Spammer
is champcar niks voor hem ofzo, of toch maar dtm. wellicht kan hij daar bij een beter team aan de gang 

-
- Über-Spammer
ja klopt
lijkt me interessanter, krijg je betaald ipv moeten betalen 

lekker wtcc'en naast tommie 

-
- Über-Spammer
ja lekker spiegels eraf rijden in portugal 

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Dat is een oud verhaal, rijders betalen niks meer tegenwoordig....wel worden ze gesponsord door persoonlijke geldschieters, zo eentje die nu Albers laat barsten.J-P-S schreef:ja kloptlijkt me interessanter, krijg je betaald ipv moeten betalen
In de tijd van Jan Lammers en Huub Rothengatter kon je nog met een paar ton een stoeltje kopen....
Maar ik denk dat gezien de laatste actie van Albers ( Cup-a-Soup ) hij niet zo snel meer aan de bak komt, misschien ook wel de reden dat zijn sponsor niet betaald.......die denkt soep eten is 1, in de soep rijden gaat me te ver...
Wel een helaas maar niet onverwacht bij dit team waar het ene probleem op de ander wordt gestapeld.
nee, kunnen ze mekaar er eens af beuken en Monsieur Tielemans met rust laten 

- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Bij een Nederlands team hoort een Nederlandse rijder. Jammer dat het zo moet lopen, en dat net als de Economie in Nederland hoogtij viert.
Ehmmmm, Jos doe je best................
Groeten,
Rik
Ehmmmm, Jos doe je best................
Groeten,
Rik
-
- Über-Spammer
niks jos,
LUCO moet instappen
LUCO moet instappen

-
- Contacteer:
Samen met Fisichella, riep Olav.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat werd afgelopen weekend geroepen tijdens de GP van Engeland ja dat Button waarschijnlijk naar Renault terug gaat.
Lijkt me niet zo'n sterk span, Button kan wel een potje sturen maar ik denk dat z'n ballen te klein zijn...
Renault krijgt dan wel een erg hoog Ralf en Jarno gehalte.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
Gaat naar alle waarschijnlijkheid toch Christian Klien worden...J-P-S schreef:niks jos,
LUCO moet instappen
Die zal wel de dikste portemonnee meenemen dan.
-
- Contacteer:
Duupke (Ronald) schreef:"I survived the pitstop, Magny Cours 2007"
"I didn't survive Silverstone, 2007"
-
- Über-Spammer
''and i won't survive the rest of the season'' 

-
Merijn schreef:Tuurlijk... Winkelhock staat te trappelen, evenals Giedo van de Garde.
Giedo van der Garde (RTL grand Prix)
De Nederlander brengt dankzij zijn schoonvader Marcel Boekhoorn een hoop geld mee. Bovendien is Boekhoorn aandeelhouder in Spyker. Er is echter een probleem. Van der Garde heeft geen superlicentie voor 2007. Door de contractuele perikelen tussen Spyker en Super Aguri mag hij alleen testen.
Dus die kunnen we ook vergeten, denk dat het Klien word

-
- Über-Spammer
nee schumacher haalt de helm weer uit de wilgen
en laat zien dat zelf hij niks met die ferrari motor kan
en laat zien dat zelf hij niks met die ferrari motor kan

-
Christijan samen met mij in betere tijden!! (had toen alle sponsers bij elkaar!)
Laatst gewijzigd door SQWilliams op vr 13 jul 2007 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault Clio III RS
Button terug naar Renault, ik dacht toch echt dat ik de naam van Alonso hoorde.Duupke (Ronald) schreef:Samen met Fisichella, riep Olav.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat werd afgelopen weekend geroepen tijdens de GP van Engeland ja dat Button waarschijnlijk naar Renault terug gaat.
Lijkt me niet zo'n sterk span, Button kan wel een potje sturen maar ik denk dat z'n ballen te klein zijn...
Renault krijgt dan wel een erg hoog Ralf en Jarno gehalte.
Edit: beide dus: http://www.formule1nieuws.nl/modules/ne ... ryid=25480
-
- Contacteer:
samen komen we er wel... 

Jos Verstappen in De Telegraaf schreef: "Verwacht op deze plek geen krokodillentranen naar aanleiding van het nieuws dat Spyker Christijan Albers op non-actief heeft gezet. Het klinkt misschien hard, maar naar mijn mening heeft Albers zijn eigen graf gegraven. En hij mag dan wel zeggen verrast te zijn door het besluit, maar volgens mij heeft hij deze afloop allang zien aankomen.
Laten we eerlijk zijn: wanneer je voor aanvang van het seizoen al weet dat een belangrijke sponsor zijn verplichtingen niet wil of kan nakomen, dan vraag je natuurlijk om problemen. En nu we het toch over het begin van het seizoen hebben, ik meen me te herinneren dat het Albers-kamp zei dit seizoen niet te hoeven betalen voor het stoeltje bij Spyker. Albers zou, zo meldde hij, een 'betaalde coureur' worden. Maar nu blijkt het tegendeel waar en kost hem dat zelfs de kop.
Eigenlijk is de hele affaire simpel samen te vatten: Christijan Albers moet eens wat meer in de spiegel kijken. Altijd maar weer weet hij met het beschuldigende vingertje naar anderen te wijzen, nooit ligt het aan hemzelf wanneer er weer eens iets fout gaat of er problemen zijn. Oké, bij het inmiddels beruchte tankslangincident trok hij direct het boetekleed aan, maar daar kon hij ook echt niet meer mee wegkomen. De hele wereld had immers live kunnen zien bij wie de fout lag.
Nu is dan definitief het vonnis geveld over een coureur die, zo moet mij ook van het hart, er nooit in is geslaagd gevoelens van sympathie op te roepen. Dat is niet mijn persoonlijke gevoel, maar slechts een conclusie naar aanleiding van de vele geluiden die ik over Albers hoor. Zeer regelmatig vertoef ik op de kartbaan of een circuit, waar je toch vooral echte racefans treft. Dan valt het me op dat die mensen niet of nauwelijks positief over Albers praten. Het is hem in zijn jaren als formule 1-coureur nooit gelukt de harten van de echte fans te veroveren. En dat verbaast me niets, want Albers heeft in al die jaren te vaak een te grote mond gehad.
Ik zeg vaak dat ieder mens uiteindelijk krijgt wat hij verdient. En dat geldt dus ook voor deze afloop voor Albers. En met afloop bedoel ik dan ook echt afloop, want ik denk dat de breuk met Spyker tevens het definitieve einde van de formule 1-carrière van Albers is. Ook daarin ben ik eerlijk: op basis van de prestaties die hij de afgelopen maanden heeft neergezet, hoeft hij echt nergens meer aan te kloppen. Hij moet wel een heel grote zak met geld meenemen, wil hij ooit nog een racestoeltje in de formule 1 veroveren.
Wat Spyker betreft hoop ik oprecht dat het team overleeft. Want dat is wat Spyker nu moet doen: overleven. Het team heeft het financieel zwaar en heeft beslist geld nodig. Aan prestaties hoeft Spyker even niet te denken, die komen er dit jaar echt niet meer. Michiel Mol en de zijnen zijn nu echt bezig met een overlevingstocht, vooral op het financiële vlak. Het is dan ook te hopen dat er de komende tijd voldoende geld binnenstroomt om alle ellende op te lossen. Laten we hopen dat de Spyker-adem lang genoeg is, zodat ze het volgende seizoen met een schone lei kunnen beginnen. Dat gun ik het team echt. Spyker is een mooi merk en Michiel Mol is een heel aardige man. Ik blijf dan ook hopen dat Spyker uitgroeit tot een team waar Nederland in de toekomst trots op kan zijn."
-
- Über-Spammer
ik denk inderdaad dat button te voorzichtig is soms, alonso en kovalainen lijkt me wel okantoine schreef:Button terug naar Renault, ik dacht toch echt dat ik de naam van Alonso hoorde.Duupke (Ronald) schreef:Samen met Fisichella, riep Olav.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dat werd afgelopen weekend geroepen tijdens de GP van Engeland ja dat Button waarschijnlijk naar Renault terug gaat.
Renault krijgt dan wel een erg hoog Ralf en Jarno gehalte.![]()
Edit: beide dus: http://www.formule1nieuws.nl/modules/ne ... ryid=25480

Menno schreef:Ben je dan in de war, als je zelf nog geen grindloze bocht kan sturen, om dan zo'n zuigend verhaal naar buiten te brengen.Merijn schreef:Jos Verstappen in De Telegraaf schreef:
Lulverhaal
Klopt, maar dit is gewoon een kwestie van je eigen in de kijker lullen
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Jos zal niet 8 jaar F1 gereden hebben omdat hij elke bocht in t grind stond. Daarbij, er is geen enkele nederlander die bij hem in de buurt komt, dus ik denk dat hij in die zin wel enige reden heeft tot commentaar. Hetgeen hij zegt, heb ik ook zoiets van "mwah.." bij, maar ben t in grote lijnen eens: albers is een kutviool 

Albers is absoluut niet mijn favoriete coureur maar nu moet ik zeggen dat Jos toch ook vaak genoeg met zijn vingertje naar andere stond te wijzen...
Ach het is gewoon jammer, dit had ik hem nu ook weer niet direct gegund, het is toch een droom voor zo iemand die nu kapot is. Wij doen het hem niet na (helaas
)
Ach het is gewoon jammer, dit had ik hem nu ook weer niet direct gegund, het is toch een droom voor zo iemand die nu kapot is. Wij doen het hem niet na (helaas

Reno-loos
Jajaja, Jos doet t er gewoon om 
Dit is pure stemmingmakerij van Jos, net even te ver.
Olé!

Dit is pure stemmingmakerij van Jos, net even te ver.
Olé!

ach gut...zijn droom is kapot.... Hij mag blij zijn dat hij zijn droom heeft beleefd. Om even de moraalridder uit te hangen, hoeveel mensen leven er in barre omstandigheden? Zal wel een paar honderd miljoen zijn denk ik zo.....
precies!