[D] RTC Goes Kreuztage 2007 Chattopic
-
- Über-Spammer
ja zoiets is het wel, radiateur lekt aan de onderzijde 

he, je hebt nog n paar dagen?
-
- Über-Spammer
en drukte op het werk 

@ Riel
Rijd er toevallig niemand vanuit Limboland alleen??
Geen idee!
Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny (cyber-)
- Martijn (Haas)
- Ruudjuh
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny (cyber-)
- Martijn (Haas)
- Ruudjuh
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Volgens mij rijdt ruudjuh alleen...
Riël Notermans schreef:Nee, via osnabruck ga je richting Leipzig toch en dan zuidwaards naar Hermsdorf? Niet over Bad Hersfeld, daar komen wij langs, voor jullie zou dat om zijn.marcel16v schreef:Ik weet niet welke route jullie nemen vanaf Osnabruck, maar als jullie over Kassel rijden, kan ik nog wel een kortere en mooiere route aanbevelen als over Bad Hersfeld.
Overigens komen wij daar wel voorbij, wij rijden vanuit het westen door Bad Hersfeld.
Welke route nemen jullie dan? Toch gewoon over Dortmund-Kassel-Erfurt? Wij gaan namelijk bij Paderborn de A44 op.
Want vanaf Kassel kan je namelijk binnendoor over Hessisch Lichtenau. Een hele mooie route door de omgeving daar. En je ziet wat anders als constant Autobahn. Gaat nog sneller ook.
Rijden jullie dus ook over de a44, en naderen jullie Hermsdorf niet vanuit het noorden?
Riël Notermans schreef:Rijden jullie dus ook over de a44, en naderen jullie Hermsdorf niet vanuit het noorden?
Nee, wij gaan met opzet niet over Hannover-Magdeburg, veel te druk. En we verzamelden afgelopen jaren altijd bij Raststatte "Am Biggenkopf", iets voor Kassel, met Team1916v leden.
De normale route is vanuit Kassel (let op de wegopbrekingen!) ri. Bad Hersfeld (A7) en dan ri. Erfurt-Jena-Gera (A4).
Wij rijden bij Kassel door en nemen de afslag ri. Eisenach-Eschwege-kaufungen (B7) deze volgen wij tot aan Krauthausen, waar we de A44 opgaan. Daarna is het nog een goede 140Km Autobahn.
Dit is de snelste en mooiste route, het makkelijkst is de route over Bad Hersfeld, kom je alleen door een paar wegopbrekingen met zeer grote kans op file.
Je moet ter plekke toegang betalen, bij het oprijden van het terrein. Krijg je een bandje en een tasje met rotzooi mee. Zitten trouwens een paar tegoedbonnen in voor het restaurant, zijn handig voor het ontbijt.RoyH schreef:Moet er ter plekke nog iets betaald worden Riël? Sowieso genoeg contant geld mee voor de feesten daar(Vrijdag en zaterdag was er iets right?)
Je kan trouwens op het terrein zelf pinnen, dus altijd genoeg geld voorradig.
Oh ik heb deze posts gemistMaarten schreef:@ Riel

Edit: oh dat op het terrein zelf pinnen is helemaal ideaal, maar ik was in de veronderstelling dat "het terrein" een weiland voor de tenten was en een grote parkeerplaats?
Het terrein is inderdaad een tweetal weilanden en omliggende grasvelden, gelegen aan een "Autohof". http://www.holzland-autohof.de/RoyH schreef:
Edit: oh dat op het terrein zelf pinnen is helemaal ideaal, maar ik was in de veronderstelling dat "het terrein" een weiland voor de tenten was en een grote parkeerplaats?
dank voor de tip marcel, ik zal kijken hoe vanuit Moers de beste route gedaan kan worden aan de hand van je aanwijzingen. Overigens willen we om 05:00u vertrekken ,zodat we voor de spits Duisburg voorbij zijn of het Ruhrgebied verlaten.
-
Roel (velocity) gaat helaas niet mee....

Passen de velgen niet?

-
Jawel passen zeker maar volgens mij keuze tussen of weekendje of de velgen! 

Hij zou sowieso niet met zijn eigen auto gaan maar Ruudjuh en ik hadden hem al aangeboden om met ons mee te rijden, dat was verder geen probleem. Hij twijfelde alleen met de financiën dus dan zullen het inderdaad velgen zijn geworden 
Danny wat denk jij: van Van der Valk in Urmond naar Moers te doen in 1 uur?

Danny wat denk jij: van Van der Valk in Urmond naar Moers te doen in 1 uur?
Reno-loos
Mha, krap aan, dan moet je in 1x doorrijden.
Het snelste is dan:
de A2 af, dan afslag grathem de napoleonsbaan op, dan de 280 richting roermond pakken, en die altijd volgen blijven richting Dusseldorf.
Bij Kaarst (13) neem je dan de 57 tot aan Moers.
Je kan ook eerder bij Neersen de 44 pakken, die komt ook uit op de 57.
Tweede optie is naar Venlo en dan naar Moers. Dat is maar een klein stukje. Napoleonsbaan is het s'morgens goed te doen.
Het snelste is dan:
de A2 af, dan afslag grathem de napoleonsbaan op, dan de 280 richting roermond pakken, en die altijd volgen blijven richting Dusseldorf.
Tweede optie is naar Venlo en dan naar Moers. Dat is maar een klein stukje. Napoleonsbaan is het s'morgens goed te doen.
Puh

Over Venlo zou ik zeker niet gaan.... ik beveel aan over Roermond aan, of als jullie bij Danny zoudenn vertrekken, over Heinsberg en Neuss...Riël Notermans schreef:Mha, krap aan, dan moet je in 1x doorrijden.
Het snelste is dan:
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Contacteer:
He mensen
Ik wens iedereen die naar Hemsdorf gaat een goede reis en een super weekend (zal aan jullie denken als in in biddinghuizen zit te BBQen
in ieder geval veel plezier en wel mooie foto's maken! ! ! ! !
Ik wens iedereen die naar Hemsdorf gaat een goede reis en een super weekend (zal aan jullie denken als in in biddinghuizen zit te BBQen

in ieder geval veel plezier en wel mooie foto's maken! ! ! ! !

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Contacteer:
Ronnie schreef:Jullie ook Mark

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Ja jullie kunnen beter richting mij komen dan kunnen we hier de grens over!Rianne Tinnemans schreef:Over Venlo zou ik zeker niet gaan.... ik beveel aan over Roermond aan, of als jullie bij Danny zoudenn vertrekken, over Heinsberg en Neuss...Riël Notermans schreef:Mha, krap aan, dan moet je in 1x doorrijden.
Het snelste is dan:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even een vraag aan Edwin of Marcel: Jullie lunchen altijd in Kassel?
Heb je een adres van die tent daar?
Heb net met Arno afgesproken dat we het zo proberen te doen, dat zij via enschede/osnabrück rijden en dan naar beneden richting Kassel. Zodat we daar samen komen en evt ook lunchen, lijkt me geen verkeerd plan.
Heb je een adres van die tent daar?
Heb net met Arno afgesproken dat we het zo proberen te doen, dat zij via enschede/osnabrück rijden en dan naar beneden richting Kassel. Zodat we daar samen komen en evt ook lunchen, lijkt me geen verkeerd plan.
-
Dan kunnen we beter hier de grens over gaan richting Heinsberg en dan richting Moers! Dan kunnen we beter hier op de straat afspreken en dan vanuit hier ben je binnen 1 min de grens over!Rik schreef:ze zijn aan het werken aan de napoleonsbaan je moet nu echt ver om rijden, dus denk dat het verstandig is dat we wat eerder gaan dan kunnen we ook rustig aan doen en niet in 1x door rijden

Da's waar.
Kunnen jullie ook hier langs.
Probeerde je trouwens te bellen, danny, ivm wat we nog kopen en wat niet.
Kunnen jullie ook hier langs.
Probeerde je trouwens te bellen, danny, ivm wat we nog kopen en wat niet.