Enkele ruitenwisser
http://www.etocom.nl/dtm-wisser//
Daar kan je em bestellen, en ook als je wilt laten monteren. De kosten staan er ook bij!
Mijn clio met dtm wisser ;
[img]http://www.xs4all.nl/~mgruijte/clio_wookie.JPG[/img]
Daar kan je em bestellen, en ook als je wilt laten monteren. De kosten staan er ook bij!
Mijn clio met dtm wisser ;
[img]http://www.xs4all.nl/~mgruijte/clio_wookie.JPG[/img]
Idd ik snap t ook nietMrtn schreef:wat is daar mooier aan??

Hoort op een golf

Ja en ga dan meteen half scheef liggend achter het stuur zitten met een petje op.Haas schreef:Hoort op een golf![]()
![]()

Waar slaat dat op dan, half scheef achter het stuur kan ik niet eens, heb 4 punts gordels en kan dus amper bij de bediening van mijn radio. Als ik in de auto zit en de deur staat los kan ik die nog niet eens met mijn handen dicht doen, dus hoe moet ik half scheef gaan zitten?
Weet iemand nog meer adresjes? Blaricum is nogal stukje tuffe

Als je deur los staat zou ik hem niet open doen anders flikkert hij op de grond.
Ik heb ook z'n enkele bagger wisser gehad op m'n Clio.
Het ding zit in ruststand gruwelijk irritant in het zicht en als hij wist, is het niet zo heel veel waardoor je dus ook minder zicht hebt als het regent.

Ik heb ook z'n enkele bagger wisser gehad op m'n Clio.
Het ding zit in ruststand gruwelijk irritant in het zicht en als hij wist, is het niet zo heel veel waardoor je dus ook minder zicht hebt als het regent.
wit petje heNiels-16v schreef:Ja en ga dan meteen half scheef liggend achter het stuur zitten met een petje op.Haas schreef:Hoort op een golf![]()
![]()

Houdt er wel rekening mee dat het echt K#T is om in de regen te rijden met 1 ruitenwisser.
Zeker met een flinke hoosbui wordt het zicht snel minder omdat het langer duurt voordat ie gewist heeft.
Je hebt zoiezo altijd dat ding in het zicht wat best wel irritant kan worden.
Zeker met een flinke hoosbui wordt het zicht snel minder omdat het langer duurt voordat ie gewist heeft.

Je hebt zoiezo altijd dat ding in het zicht wat best wel irritant kan worden.

5 GT Turbo '88 GT5
Wat een een onzin, dat gabber stereotype. Nee ik heb geen thunderdome sticker en nee ik heb geen wit petje of andere kleur en ook geen kale kop.
Laat iemand in zn waarde, wat heeft de topic starter nou aan dit soort reply's!
Laat iemand in zn waarde, wat heeft de topic starter nou aan dit soort reply's!
persoonlijk ben ik een groot fan van de mercedes wissers, met het kleine wobbeltje als de wisser de vertikale stand passeert 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ramen altijd open, muziek keihard aan.Niels-16v schreef:Ja en ga dan meteen half scheef liggend achter het stuur zitten met een petje op.Haas schreef:Hoort op een golf![]()
![]()
Petjes-volk
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Soms regent 't zo hard dat je aan 2 wissers al niet genoeg hebt.. maar ieder z'n ding natuurlijkRoy schreef:Houdt er wel rekening mee dat het echt K#T is om in de regen te rijden met 1 ruitenwisser.

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Je hebt (volgens mij) ook een grote "dode" hoek met 1 wisser. Net zoals aan de passagierszijde...
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Ik haat vooroordelen. Spam het forum vol. Ik luister naar hardcore(toevallig), draag nooit een pet en heb ook geen kale kop. Wat maakt het nou uit of je hardcore of r&b of jaren 70 muziek luisterd. Je wil beweren dat als je een enkele ruitenwisser op je auto hebt je altijd naar hardcore luisterd? Het is ieder zijn ding, ik vind zo'n ding nu eenmaal gaaf staan en ik vind hardcore/hardstyle ook mooi om te luisteren. Post even jouw muziek stijl, zal ik dat ook eens gaan afzeiken. Nog een wonder dat je me geen nazi noemt. Ik probeerde een zinvol antwoord te krijgen en dan wordt het forum vol gepost met zulk soort onzin. Voor de mensen die wel wat zinvols gepost hebben heel erg bedankt. Wat mij betrefd kan dit gesloten worden, zoek zelf wel verder, hoef geen menining van mensen die zelf zo perfect zijn en alles afkraken wat ze zelf niet hebben/ niet mooi vinden.
-
- Über-Spammer
lang geleden gepost deze he haasHaas schreef:Hoort op een golf![]()
![]()

ik vind het er ook echt wel stoer uitzien en zoals de meesten weten, voldoe niet echt aan t stereotype
Nooit gehad op mijn Clio, maar zit nu wel op mijn golf......en.....ik vind t niets tegenvallen. Dat je minder ziet, sja,ik heb er weinig last van. Vind t hetzelfde als cupspiegels, daar zie je ook niet alles meer mee, maar je moet je er even op aanpassen 
Daarbij....het wisoppervlak vind ik ook niet tegenvallen. Goed, tis zeker geen verbetering, maar om het nou meteen de grond in de duwen... Ik vind het overdreven.
Daarbij, wat anderen lullen, wat je niet interesseert, lekker niet op reageren
Doe ik ook gewoon.... 

Daarbij....het wisoppervlak vind ik ook niet tegenvallen. Goed, tis zeker geen verbetering, maar om het nou meteen de grond in de duwen... Ik vind het overdreven.
Daarbij, wat anderen lullen, wat je niet interesseert, lekker niet op reageren

mee eens,Merijn schreef:Vooroordelen...
Goed bezig, gasten! Warm welkom voor een potentieel nieuw lid.
dikke onzin hiero...

ik had zelf de ruitenwisser van mn AX GT ook in het midden staan en dat gaf nooit echt problemen.
Goed, bij harde regen ist wat minder fijn, maar wat Haas zegt, daar stel je je op in.
als het hard regent rijd je toch geen 180 en daarbij...als ik een nette auto heb waar ik zuinig op ben, rijd ik in de regen helemaal rustiger 
Daarbij, een afkeurpunt is het al helemaal niet
(Mits je er geen spoiler opzet van 20 bij 30 cm
)

Daarbij, een afkeurpunt is het al helemaal niet

tenzij je in belgie woont...Haas schreef:Daarbij, een afkeurpunt is het al helemaal niet![]()
sja..wie wil daar dan ook wonen.... 

Haas schreef:sja..wie wil daar dan ook wonen....
geloof me, t is al lang niet meer van willen.....