Klopt renault logo mist ook nog, komt allemaal wel denk ikMark Coupe schreef:Mooi gedaan hoor alleen mis ik de RTC stickers nog

Klopt renault logo mist ook nog, komt allemaal wel denk ikMark Coupe schreef:Mooi gedaan hoor alleen mis ik de RTC stickers nog
:w6:Ad schreef:Gezien mijn petekindje zaterdag 1 jaar word wilde ik iets speciaals geven.
Gezien mijn achtergrond met auto's wilde ik toch wel iets in die richting geven maar wat... hij word pas 1, het is dus een loopauto geworden.
Maar... een standaard loopauto is maar saai dus mijn vriendin gevraagd om stickerfolie mee te nemen, zo gezegt zo gedaan.
Daarna maar eens een paar uur in plakken gestoken en zie hieronder het resultaat:
[img]http://img76.imageshack.us/img76/206/dsc05400qx2.jpg[/img]
[img]http://img71.imageshack.us/img71/2024/dsc05403fr3.jpg[/img]
Nou ik hoop niet dat die er al zit bij Ad, zo lang geleden is hij nog niet gespoten. Er zit echt nog geen roest.Hessel schreef:ik zie geen roest in de wielkasten
gewoon 195-45-15supercinq schreef:dit gaat zeker netjes staan ad
welke maat band ga je nemen??
195-40-15????
en zodra ze eronder zitten
snel wat![]()
ben benieuwd
Ik werk inderdaad in zevenbergen, dus daar staat hij iedere dagclio mtv 1.4 schreef:Heey, mooi auto
Ik zie hem haast elke dag staan! Bij ons tegen over de zaak in de industrieweg in 7bergen, en ook regelmaatig bij dat pand, bij die drukke kruising.
Zo zat ik ook nog achter je in ette-leur op het nieuwbouw terein.
tjah de auto is haast niet te missen
Ik zelf werk bij heijligers installaties dat zit dus eigenlijk tegen over jou.Ad schreef:Ik werk inderdaad in zevenbergen, dus daar staat hij iedere dagclio mtv 1.4 schreef:Heey, mooi auto
Ik zie hem haast elke dag staan! Bij ons tegen over de zaak in de industrieweg in 7bergen, en ook regelmaatig bij dat pand, bij die drukke kruising.
Zo zat ik ook nog achter je in ette-leur op het nieuwbouw terein.
tjah de auto is haast niet te missenwaar werk jij dan? (en bij die drukke kruising werkt mijn vriendin alleen die heeft sinds gister een eigen auto dus daar zal hij niet meer staan.)
En in die nieuwbouwwijk in etten-leur woon ik dus dat kan ook goed kloppen