Alex Los schreef:Ik heb wel tijd maar Luco is er niet
Kun je anders de motoronderdelen niet ff bij Luco ophalen? dan bouwen we 'm hier wel in elkaar,dan ist alleen zondag het blok terugbouwen , maar wat Luco al zegt; de vraag is of 't slim is om ermee naar Engeland te gaan.......
Kun je anders de motoronderdelen niet ff bij Luco ophalen? dan bouwen we 'm hier wel in elkaar,dan ist alleen zondag het blok terugbouwen , maar wat Luco al zegt; de vraag is of 't slim is om ermee naar Engeland te gaan.......
daar ben ik het niet mee eens. Als je zelf een blok opbouwt weet je wat je bouwt en heb je daar vertrouwen in. Ik ben zelf al verschillende keren met 0 km richting buitenland vertrokken en dat ging steeds goed.
Kijk als ie zondag erin zit, dan kan ik in de week daar na nog wel 1000km op de klok krijgen. Iedere dag naar mijn werk is ook al is ook al 500km in een week. Dan ga ik nog wat avonden toeren. Dan heb ik er ook wel genoeg vertrouwen in
Floor, ik kan vandaag niet he, me mammie is jarig
Maar ik wacht eerst maandag het belletje af van Patrick. En ik ga vragen of ik van de week een paar dagen al om 4 uur naar huis kan.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Mmm, dit is misschien wel een goed idee....Floor we wil keep in touch. Van Woerden naar Boskoop rijden na het werk is wat makkelijk dan na Bab.broek ivm met de file's...
Euh, Luc. Was a.s. zondag nou wel of geen probleem..?
Ik heb nog niks gehoord over het blok, zo maar effe bellen. Misschien dat ik dan de aanbeiding van Florus aanpak om het blok alvast op te bouwen zodat het bij jou alleen nog een kwestie is van inbouwen
En jij denkt dat ie er in 3 uurtjes inhangt en is aangesloten ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Als het blok compleet inelkaar zit wel ja. Versnellingsbak eropschroeven.
Aandrijfassen eraan knopen. Slangen monteren + bedrading.
Moet wel in een dag lukken ja.
Maar ja. Zondagmiddag wel naar Chrissie toe....
Met het juiste centreer gereedschap moet dat toch wel lukken? De 1e keer hebben we bij de bak van paul ook zo lopen klooien, volgendedag een centreertool geregeld, en met 5 min zat ie er op..
Als je een meid n#%kt, dan gebruik je toch ook geen centreerpen ???
Mikken en ploppen.