confrontatie therapieFerdy schreef:waarom is ie nu opeens te koop dan ?
-jo- schreef:dat ie wil weten welke waarde ie heeft in de verkoopwereld. Heb ik ook gedaan en gestrand op een reël bod van 10.000 en daarvoor gaat ie niet weg.
ben je ziek ofzoSteven schreef:Vooruit, 3500 voor zoals ie nu is, nu ophalen.
(Nee Wouter, niet dat witte krot)
Haas schreef:haal asjeblieft die titel weg...
ja zo jammerJerk schreef:Hij heeft de titel veranderd.............
Robert-Jan schreef:Sorry heren zal ze zo snel mogelijk plaatsen!
Die brom is gewoon hoofdpijn materiaal als je daar een paar uur achter rijdtJochem de Haas schreef:Nou we hebben dit weekend een testritje gedaan ......
Ik heb er nou na de taxatie alweer 2000 km op zitten ....gaat toch wel hard zo'n weekendje U.K.![]()
En ja hij heeft het goed doorstaan ...enkel een alleen moet ik ff proberen wat meer koude lucht bij mijn oliekoeler krijgen ....bij een beetje door rijden en een wat warmere buitentemp loopt ie op naar de 120 Graden..
Voor de rest geen olie verbruik geen koelvloeistof verbruik en het benzine verbruik ach ......das ook nog wel te doen ....1 op 12 is haalbaar![]()
Bij regen niet leuk om mee te rijden .....ff vlot wegtrekken is er dan niet bij : de snelweg op ff invoegen tot&met in 3 nada grip![]()
![]()
Tunnels daarin tegen .......hehe ik weet zeker dat andere auto's ff denken wat is dat voor lawaai ?..iets brom uit de pijp
de oplossing voor jou (denk ik) is een carbon trechter te maken naar je oliekoeler die je onderaan de bump monteerd. Het hoeft maar een 2/3 cm te zijn in hoogte en de lengte van je oliekoeler (een rechthoek dus).Jochem de Haas schreef: En ja hij heeft het goed doorstaan ...enkel een alleen moet ik ff proberen wat meer koude lucht bij mijn oliekoeler krijgen ....bij een beetje door rijden en een wat warmere buitentemp loopt ie op naar de 120 Graden..
Voor de rest geen olie verbruik geen koelvloeistof verbruik en het benzine verbruik ach ......das ook nog wel te doen ....1 op 12 is haalbaar![]()
hehe ik weet zeker dat andere auto's ff denken wat is dat voor lawaai ?..iets brom uit de pijp