Hallo,
Ik zit hevig te twijfelen wat ik nu het best kan doen. Ik heb hier thuis 2 palco kuipstoeltjes, waarvan het zit gedeelte, en de rugleuing rood is, en waarvan de wangen plus de "kopsteun"zwart is.
het zwarte is Skai, het rode is een soort stof.
Nu wil ik erg graag het rode gedeelte zilver hebben. Ik heb hier al skai voor gekocht, alleen nu weet ik niet of het wel lukken zal.
|Zoiezo moet de bekleding van de stoelen af, maar ik weet niet of dit lukt. Onder de stoel zit de bekleding vast met elastieken strengen. Ik kan deze loshalen, maar of ik daarmee de volledige bekleding eraf kan halen is dan nog de vraag. Daarnaast heb je dan een naaimachine nodig met een erg lange arm, omdat je ver in de hoes moet kunnen naaien.
Daarom zat ik aan een of andere stofverf te denken. Al word het geen zilver, dan maar zwart. Iig alles beter dan van die rooie stoelen in een zilvere auto;)..
Ik hoor heel graag jullie mening, of ervaringen!
Mvgr Remy
Kuip stoeltjes deels bekleden met zilver skai?
In principe wordt bij de fabricage van stoelen de hoes er als laatste overheen geschoven en vastgezet, zoals jij beschrijft. Terugredenerend zal het ook zo weer los moeten kunnen.
Stofverf... kheb er geen ervaring mee, kweet niet of het mooi wordt en of het goed houdt. Zilvere rommel op je kleren wil je niet hebben lijkt me, dat het gaat afgegeven ofzo...
Stofverf... kheb er geen ervaring mee, kweet niet of het mooi wordt en of het goed houdt. Zilvere rommel op je kleren wil je niet hebben lijkt me, dat het gaat afgegeven ofzo...
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Volgens mij moet je die hoezen gewoon loshalen, en de rode stukken gebruiken als knipmal voor je zilveren skai.
De stof verven op je stoelen zou ik persoonlijk niet doen. Je stoel is best slijtgevoelig.
De stof verven op je stoelen zou ik persoonlijk niet doen. Je stoel is best slijtgevoelig.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Nog nooit van gehoord dat je de hoes binnenste buiten kan keren en naaien, heb je geen lange arm nodig. Na het naaien de hoes terug keren en je hebt een mooi gestikte rand. Kun je ook nog piping in verwerken.
Bron: moeders de huisvrouw
Bron: moeders de huisvrouw
@ The Bron,
Wilt zei het niet doen dan? Ik stuur de hoezen, inc stukken skai wel op naar je Moeders de huisvrouw, plus een bedragje
.
Misschien wilt ze het wel
.
Is het dus waarschijnlijk wel mogelijk om de hoezen los te halen? Ag, kga het maar eens proberen.
tnx!
Wilt zei het niet doen dan? Ik stuur de hoezen, inc stukken skai wel op naar je Moeders de huisvrouw, plus een bedragje
Misschien wilt ze het wel

Is het dus waarschijnlijk wel mogelijk om de hoezen los te halen? Ag, kga het maar eens proberen.
tnx!