Opbouw turbo Clio 16V
Ben van plan om een turbo op een Clio 16V te gaan zetten. Zijn er mensen hier die er enigszins ervaring mee hebben en me kunnen aanbevelen welke turbo, IC en dergelijke ik moet hebben?
Enige nadeel is dat ik geen uitlaatspruitstuk kan bakken, totaal geen ervaring mee, zijn er bedrijven of mensen die dit doen?
Enige nadeel is dat ik geen uitlaatspruitstuk kan bakken, totaal geen ervaring mee, zijn er bedrijven of mensen die dit doen?
hey welkom.
sorry ik kan alleen patat bakken
.
probeer anders de search functie eens
suc6
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 36&start=0
sorry ik kan alleen patat bakken

probeer anders de search functie eens
suc6
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 36&start=0
Heb een Clio 1.8 16V turbokit besteld in the UK, alleen zit er geen turbo en intercooler bij (wel een andere ecu
en injectoren).
Welke turbo en intercooler raden jullie me aan? T25 of T28? Intercooler weet ik zowieso even niet welke ik moet nemen, aangezien ik nog niet weet hoe de ruimte voorin is.

Welke turbo en intercooler raden jullie me aan? T25 of T28? Intercooler weet ik zowieso even niet welke ik moet nemen, aangezien ik nog niet weet hoe de ruimte voorin is.
-
- Über-Spammer
zozo je laat er geen gras over groeien.
heb je al foto's van de auto waar hij inkomt?
heb je al foto's van de auto waar hij inkomt?
de blauwe van Rob 

-
- Über-Spammer
ah, sjiek
ga je hem als gebruiksauto rijden of meer voor de hobby?

Hoop niet dat ie gesloopt is, rij ik er vrijdag voor jan doedel heen
Het wordt geen gebruiksauto...ok, zal er zo nu en dan mee naar mijn werk rijden als de vrouw weer de twingo nodig heeft
maar voor de rest komt het beestje in de garage te staan en mag ze d'r eigen uitleven met mooi weer en evenementen etc.
Heb ook nog gave interieur gevonden voor de Clio. Lederen blauw/witte...moet ik ook nog ff ophalen volgende week haha als ik er met de verkoper uitkom.

Het wordt geen gebruiksauto...ok, zal er zo nu en dan mee naar mijn werk rijden als de vrouw weer de twingo nodig heeft

Heb ook nog gave interieur gevonden voor de Clio. Lederen blauw/witte...moet ik ook nog ff ophalen volgende week haha als ik er met de verkoper uitkom.
Oooo die blauwe ClioBigY schreef:Hoop niet dat ie gesloopt is, rij ik er vrijdag voor jan doedel heen![]()
Het wordt geen gebruiksauto...ok, zal er zo nu en dan mee naar mijn werk rijden als de vrouw weer de twingo nodig heeftmaar voor de rest komt het beestje in de garage te staan en mag ze d'r eigen uitleven met mooi weer en evenementen etc.

-
- Contacteer:
Dat hele mooie interieur dat op MP staat/stond....BigY schreef:Hoop niet dat ie gesloopt is, rij ik er vrijdag voor jan doedel heen![]()
Het wordt geen gebruiksauto...ok, zal er zo nu en dan mee naar mijn werk rijden als de vrouw weer de twingo nodig heeftmaar voor de rest komt het beestje in de garage te staan en mag ze d'r eigen uitleven met mooi weer en evenementen etc.

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Contacteer:
Mag wat kosten, staat meen ik al lang op MP en is ook al meerdere keren gezakt met de prijs....
Maar mooi stukkie leer hoor
Maar mooi stukkie leer hoor

-
- Contacteer:
ja en later istie gezakt naar 700 meen ik
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
clio turbo alleeen kan de letters niet echt lezen

als het hoge kwaliteit leer en stiksels zijn is 700 wel een nette prijs. als je kijkt dat voor een goed normaal lerel interieur ook al rond de 500 komt.Mark Coupe schreef:ja en later istie gezakt naar 700 meen ik
lekker belangrijk, de stof van die stoeltjes, stelletje wijven 
't ging hier over een turbokit
Intercooler is gewoon kijken wat je kwijt kan in de bumper, maar vaak wordt er een watergekoelde intercooler (chargecooler) gebruikt, dat is wat makkelijker qua plaatsing. Dat ding komt dan ongeveer op de plek van de accu.
En qua turbo: T25 of T28 kan allebei. Maar die dingen zijn er in allerlei uitvoeringen/specs, das veel belangrijker.

't ging hier over een turbokit

Intercooler is gewoon kijken wat je kwijt kan in de bumper, maar vaak wordt er een watergekoelde intercooler (chargecooler) gebruikt, dat is wat makkelijker qua plaatsing. Dat ding komt dan ongeveer op de plek van de accu.
En qua turbo: T25 of T28 kan allebei. Maar die dingen zijn er in allerlei uitvoeringen/specs, das veel belangrijker.
rev it like a rental
Inmiddels heb ik afgezien van dit interieur. Meneer was zo vriendelijk om het interieur maar aan iemand anders te beloven, mits ik meer zou bieden. Terwijl we de afspraak hadden dat ik hem op zou komen halen.
Ach, dan heeft ie pech. Iemand die zijn afspraken niet nakomt, daar hou ik niet van. En daarbij vind ik het interieur niet zo belangrijk aangezien ik eerst 2 nieuwe schokdempers moet hebben en nog het een en het ander aan de auto moet doen.
Weet iemand waar ik aan in hoogte verstelbare schokdempers kan komen voor de 16v? Schijnt nogal lastig te zijn merk ik nu.
Weet iemand waar ik aan in hoogte verstelbare schokdempers kan komen voor de 16v? Schijnt nogal lastig te zijn merk ik nu.
Qua zoeken valt het mee ja, qua prijs wat minder, aangezien ik de achterschokbrekers helemaal niet nodig heb

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Aha das de bulgaar die spullen bij MB gekocht heeft ..tenminste dat gok ikDarkAngel schreef:http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Aan de XRD te zien wel ja 
Die turbo zit wel erg strak tegen t schutbord/hitteschild zeg!

Die turbo zit wel erg strak tegen t schutbord/hitteschild zeg!