
[5 GTT] Arco's "Le Monstre Vert" : we blijven rijden
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Haha leuk ja enne bij Theo Schipper in Balkbrug?? das hier in de buurt, deed vroeger veel met 5jes metname turbo'tjes en de oude GTE van ARNO16V (broer) kwam daar ook al weg 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Kreeg gister nog een mailtje retour van hem :
Hoi, nou ik heb het hele topic eens doorgebladerd. Wel gaaf om dat allemaal te volgen van m'n oude liefde.............
Je hebt er wel veel werk mee gehad als ik dat allemaal zo lees. Je gaat hem nu als donorauto gebruiken??
Ik heb de auto niet leggehaald (behalve de radio...) en die rolkooi heb er ook niet in gezet. Hij was helemaal standaard toen ik hem verkocht aan 2 heren ergens uit Groningen.
Wat ik verder nog weet is dat hij in DL 3 eigenaren heeft gehad. Nieuw gekocht door een Dr. med. R. Altkemper (Frauenarzt) uit Korbach, 2e eigenaar een kerel van een jaar of 30 en de laatse was een vrouw van 37 uit Willingen. Dat was ook te ruiken, want er hing een parfumlucht in van hier tot Tokyo en overal vond ik kraaltjes van een ketting, haarspeltjes en nog wat kaartjes van parfumzaken en schoonheidsalons. Ze zijn er volgens mij wel redelijk mee om gegaan want er waren geen sporen van zware schade en er zat geen roest aan en olieverbruik was er niet. Kenteken was KB-AR 3.
Op zich was het een strak bakkie, maar er was altijd wel wat aan de hand. Fuseekogels, lagers, remmen, aandrijfas, startmotor, maar lopen als een trein en daar ging het om. Heb hem weggedaan bij ongeveer 130.000km.
Succes met je groene GTT
gr.
Hmmm.... wiellagerprobleem was er toen ook al.... Bij mij gingen ze ook om het jaar...
In ieder geval weer een beetje historie erbij.
Hoi, nou ik heb het hele topic eens doorgebladerd. Wel gaaf om dat allemaal te volgen van m'n oude liefde.............
Je hebt er wel veel werk mee gehad als ik dat allemaal zo lees. Je gaat hem nu als donorauto gebruiken??
Ik heb de auto niet leggehaald (behalve de radio...) en die rolkooi heb er ook niet in gezet. Hij was helemaal standaard toen ik hem verkocht aan 2 heren ergens uit Groningen.
Wat ik verder nog weet is dat hij in DL 3 eigenaren heeft gehad. Nieuw gekocht door een Dr. med. R. Altkemper (Frauenarzt) uit Korbach, 2e eigenaar een kerel van een jaar of 30 en de laatse was een vrouw van 37 uit Willingen. Dat was ook te ruiken, want er hing een parfumlucht in van hier tot Tokyo en overal vond ik kraaltjes van een ketting, haarspeltjes en nog wat kaartjes van parfumzaken en schoonheidsalons. Ze zijn er volgens mij wel redelijk mee om gegaan want er waren geen sporen van zware schade en er zat geen roest aan en olieverbruik was er niet. Kenteken was KB-AR 3.
Op zich was het een strak bakkie, maar er was altijd wel wat aan de hand. Fuseekogels, lagers, remmen, aandrijfas, startmotor, maar lopen als een trein en daar ging het om. Heb hem weggedaan bij ongeveer 130.000km.
Succes met je groene GTT
gr.
Hmmm.... wiellagerprobleem was er toen ook al.... Bij mij gingen ze ook om het jaar...

In ieder geval weer een beetje historie erbij.

leuk dat je er zoveel over te weten komt op deze manier en grappig dat hij zo zijn oude liefde terugvind 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Vandaag herkansing APK.
Gister afgekeurd helaas. Had wat dingen over het hoofd gezien
- gescheurd wisserblad LV voor
- gescheurd stofhoes stuurhuis LV
- voorruitontwasseming werkte niet goed
- accu stond los
- chassisnummer niet correct leesbaar
- ruitesproeier voorruit werkt niet correct/niet naar behoren.
Gisteravond met Florus opgelost. Dus ben benieuwd.

Gister afgekeurd helaas. Had wat dingen over het hoofd gezien



- gescheurd wisserblad LV voor
- gescheurd stofhoes stuurhuis LV
- voorruitontwasseming werkte niet goed
- accu stond los
- chassisnummer niet correct leesbaar
- ruitesproeier voorruit werkt niet correct/niet naar behoren.
Gisteravond met Florus opgelost. Dus ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door Arco op do 28 jun 2007 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
chassis nr ziet er goed uit ...rest weet ik nog niet ..sorry
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Als dat chassisnummer volgens de keurmeester nu wel goed leesbaar is, dan is de rest ook geen probleem (hoop ik) en hebben we een jaar APK.
Nu nog ff wachten op het verlossende telefoontje.
Nu nog ff wachten op het verlossende telefoontje.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Zal nog ff niet komen ....ze hebben verder nog niet gekeken ..is een gekkenhuis ........( geen grap, sorry )
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hmmm... IK wou vanaaf ff andere sproeier erin schroeven.....
Dat wordt dus zaterdagochtend.
Anders heb ik pech. Wordt het morgen dat ie klaar is. De auto loopt niet weg. Toch ?? Ik woon dicht bij werk. No problemo. No hurry.
Dat wordt dus zaterdagochtend.
Anders heb ik pech. Wordt het morgen dat ie klaar is. De auto loopt niet weg. Toch ?? Ik woon dicht bij werk. No problemo. No hurry.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Potverdulleme....
Aandrijfashoes LV verv. woensdagavond. Geprobeert de stuurstang los te maken om die meteen ook te vervangen. Zat te vast. Weer vastgezet en hoes gemonteerd. Nu heeft de binneste kogel overmatige speling.....
'T zit weer lekker mee. Wat je ook hoort zijn of de banden die enorm zijn gecupt of de wiellagers. Dat wordt dus waarschijnlijk ook een afkeurpunt helaas.
Eigenlijk wil ik het goed doen en dan maar beide spoorstangen vervangen en alle wiellagers i.c.m. nieuwe remschijven voor. Achterschijven zijn prima namelijk.
Al met al gaat 't toch weer een aardig kostenpostje worden.

Aandrijfashoes LV verv. woensdagavond. Geprobeert de stuurstang los te maken om die meteen ook te vervangen. Zat te vast. Weer vastgezet en hoes gemonteerd. Nu heeft de binneste kogel overmatige speling.....


'T zit weer lekker mee. Wat je ook hoort zijn of de banden die enorm zijn gecupt of de wiellagers. Dat wordt dus waarschijnlijk ook een afkeurpunt helaas.
Eigenlijk wil ik het goed doen en dan maar beide spoorstangen vervangen en alle wiellagers i.c.m. nieuwe remschijven voor. Achterschijven zijn prima namelijk.

Al met al gaat 't toch weer een aardig kostenpostje worden.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
kun je niet 'gewoon' je stuurhuizen wisselen (die witte en groene?)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat stuurhuis van die witte is ook al 22 jaar oud met waarschijnlijk even zo oude stuurstangen volgens mij...
En aangezien ik er toch weer mee wil gaan "raggen", moet het gewoon goed zijn. Jammer maar helaas.
En aangezien ik er toch weer mee wil gaan "raggen", moet het gewoon goed zijn. Jammer maar helaas.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Tja das flink balen ...nu wel f goed aanleveren he
Anders krijgen we de reno 5 beunhazen naam van die mannen daar

Anders krijgen we de reno 5 beunhazen naam van die mannen daar

-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
balen arco, zo komt dat ding nooit af, gelijk een korter /directer stuurhuis erin ? 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Tja Jochem.. Speling zat er waarschijnlijk al op, alleen niet merkbaar ivm oude hoes... En nu wel...
En ja. Het moet gewoon goed zijn. Hoe je het ook went of keert. Vind het ook lullig voor de keurmeester.
En ja. Het moet gewoon goed zijn. Hoe je het ook went of keert. Vind het ook lullig voor de keurmeester.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Haal het stuurhuis uit die witte, binnenste kogels, buitenste kogels en niet te vergeten een nieuwe stuurhuisbus voor de rechterkant. Kost 3 euro en scheelt ook een hoop radiale speling op de stuurstang.
Heeft Quaife geen kortere stuurhuizen voor de 5? Moet daar toch voor m'n Corolla en MR2 van een vriend eens een kortere bestellen. Voor het betere circuitwerk is dat echt ideaal.
M'n 309 had ook een kort stuurhuis, dat is echt fijn, met die corolla zit ik echt te hengelen bij kortere bochten.
Heeft Quaife geen kortere stuurhuizen voor de 5? Moet daar toch voor m'n Corolla en MR2 van een vriend eens een kortere bestellen. Voor het betere circuitwerk is dat echt ideaal.
M'n 309 had ook een kort stuurhuis, dat is echt fijn, met die corolla zit ik echt te hengelen bij kortere bochten.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zat ik ook aan te denken Steven om die van de witte te nemen. Maar die staat voor de deur. En om op de grond "ff" een stuurhuis te demonteren...
Heb al een andere oplossing. (via de garage zelf)
Dat stuurhuisbusje weet ik.

Heb al een andere oplossing. (via de garage zelf)
Dat stuurhuisbusje weet ik.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Niks lulligs an............als hij 'm de eerste keer goed had gekeurd,dan had ie die speling op de stuurstang,en 't wiellager opgemerkt..........Arco schreef: En ja. Het moet gewoon goed zijn. Hoe je het ook went of keert. Vind het ook lullig voor de keurmeester.

of er nou een nieuwe of een oude hoes op zit maakt geen drol uit,de oude was nog soepeler dan de nieuwe......

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat "soepele" was de overmatige speling. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Sturen kan dan ook niet meer.
Na de definiteive afkeur maar een algehele "plan-de-campagne" op papier gezet en dan het proberen uit te voeren :
- Spoorstang LV + RV (laat ik waarschijnlijk door garage doen met speciaal Renault-gereedschap ivm vastzitten kogel/stang)
- Spoorstanghoes RV (LV is net vervangen)
- Spoorstangkogel LV + RV
- Fuseekogel LV + RV
- Wiellagers achter
- Wiellagers voor
- Verbinding stuurstang - stuurhuis
(en als het meezit en ik krijg goed bericht terug, Nieuw setje remschijven 256mm van een 19 16V incl. fusee's, naven en remklauwen :thumbs:
)
Wil dan meteen eigenlijk de Koni's van de witte overzetten naar de groene en uitlijnen.
Is het onderstel aan de voorzijde meteen bijna klaar.

Na de definiteive afkeur maar een algehele "plan-de-campagne" op papier gezet en dan het proberen uit te voeren :
- Spoorstang LV + RV (laat ik waarschijnlijk door garage doen met speciaal Renault-gereedschap ivm vastzitten kogel/stang)
- Spoorstanghoes RV (LV is net vervangen)
- Spoorstangkogel LV + RV
- Fuseekogel LV + RV
- Wiellagers achter
- Wiellagers voor
- Verbinding stuurstang - stuurhuis
(en als het meezit en ik krijg goed bericht terug, Nieuw setje remschijven 256mm van een 19 16V incl. fusee's, naven en remklauwen :thumbs:

Wil dan meteen eigenlijk de Koni's van de witte overzetten naar de groene en uitlijnen.
Is het onderstel aan de voorzijde meteen bijna klaar.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Even een kleine vraag, jij was laatst met die devil spullen bezig geweest toch
Op mijn devil flammenrohr, staat in alle delen een code is dat op het eind het productiejaar? Dan weet ik of hij uit 2002 komt of niet. Maar als het goed is die komende week weer nieuw in de lak, zat een beetje roest hier en daar en dan maar eens kijken wat ik ermee doe eerst de alpine coupe klaar
Op mijn devil flammenrohr, staat in alle delen een code is dat op het eind het productiejaar? Dan weet ik of hij uit 2002 komt of niet. Maar als het goed is die komende week weer nieuw in de lak, zat een beetje roest hier en daar en dan maar eens kijken wat ik ermee doe eerst de alpine coupe klaar
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Flammenrohr is niet meer verkrijgbaar. Eindcijfers jaartal van bouwjaar ?? Zou best kunnen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Net maar ff spullen uit de stellingen vandaan geplukt en een kleine bestelling gedaan.
Brembo Max's 256mm komen morgen binnen.
Spoorstangen waarschijnlijk ook.
Gereedschap voor de spoorstangen lag ergens in een vak op voorraad in ons magazijn.
Wiellagers 16V voor + wiellagers achter standaard + fuseekogels + spoorstangkogels + stuurhuishoezen lag allemaal op voorraad.
Valeo witte mistlichtunits voorbumper besteld.
Nu nog ff blokken bestellen.... DS2500 of gewoon FDS845 ???
Brembo Max's 256mm komen morgen binnen.
Spoorstangen waarschijnlijk ook.
Gereedschap voor de spoorstangen lag ergens in een vak op voorraad in ons magazijn.

Wiellagers 16V voor + wiellagers achter standaard + fuseekogels + spoorstangkogels + stuurhuishoezen lag allemaal op voorraad.

Valeo witte mistlichtunits voorbumper besteld.
Nu nog ff blokken bestellen.... DS2500 of gewoon FDS845 ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Maar piept met afremmen... (he Florus....
)

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Hmmm.. die dus ook Simon ??
Tja... dan wordt de keuze een stukkie makkelijk.
Ik ga voor hardcore. DS2500 (oftewel Ferodo FDS845H )
denk ik
Tja... dan wordt de keuze een stukkie makkelijk.

Ik ga voor hardcore. DS2500 (oftewel Ferodo FDS845H )
denk ik
Laatst gewijzigd door Arco op vr 6 jul 2007 8:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
homo, noem je dat hardcore???
de 3000 das hardcore

de 3000 das hardcore





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Kan ik ook nog bestellen.
Nee. Gaat me iets te ver voor het mooie.

Nee. Gaat me iets te ver voor het mooie.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
watje





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ferodo's FDS845 binnen.
Nu nog 1 voorwiellager, 2 spoorstangen, 1 achterwiellager en 1 fuseekogel.....
*edit*
- beide wiellagers binnen
- beide spoorstangen binnen
Maar geen fuseekogel en stuurhuisverbindingsstuk...
Nu nog 1 voorwiellager, 2 spoorstangen, 1 achterwiellager en 1 fuseekogel.....

*edit*
- beide wiellagers binnen
- beide spoorstangen binnen
Maar geen fuseekogel en stuurhuisverbindingsstuk...

Laatst gewijzigd door Arco op vr 6 jul 2007 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.