Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ik heb ze zondagavond versjouwd en maandag kom ik amper mijn bed uit komen. Nu kan ik wel al weer aardig wat bewegen. Zo effe kijken wat er gebeurt als ik op de crosstrainer sta. Gisteren hielp dat wel iets
En jij ook nog thuis??
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ja, dat wel....ik heb Patrickk verteld dat de auto over 2 weken mee moet naar Engeland...en dat er nog weinig weekeinden zijn dat ik kan sleutelen ivm racedagen van Luco.
Dus ik hoop dat ie snel belt.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik heb net begrepen dat er bij een Renaultdealer met 6 vestigingen in het midden van het land de stekker uitgetrokken is, en Renault Nederland alle auto's aan het weghalen is....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Faillissement voor Van Doorn & Top 28-6-2007
Vandaag is het faillissement voor Autohuis Van Doorn & Top Holding bv aangevraagd. Op dit moment zijn zes vestigingen van het bedrijf gesloten, alleen de vestiging in Lelystad draait nog. Over die vestiging is al overeenstemming bereikt met een overnamepartner, Renault-dealer Hans Mafait wordt de nieuwe eigenaar. De verwachting is dat de overige vestigingen in de loop van volgende week failliet verklaard zullen worden.
Een week geleden werd aan de Van Doorn & top Holding surseance van betaling verleend.
Het personeel van de zeven vestigingen van Van Doorn & Top is inmiddels ingelicht. Gevreesd wordt dat 70 medewerkers hun baan verliezen. Op dit moment wordt met verschillende kandidaten onderhandeld over overname van de verschillende vestigingen.
Geinâgh, krijg je daar nog delen van in blokken aangeleverd of zit je 'het wiel opnieuw uit te vinden'? Neem aan dat je dat onderstel van Mercedes krijgt ofzo?
nee, zeker niet. Zijn wel tekeningen van bekend, maar niet in SW (althans, niet bij ons ), dus heb deze zo opgesteld adhv chassistekeningen in DWG enz en maar gewoon meten is weten in de werkplaats