Nee, het is niet omdat hij koud is. Als je 'm warmrijdt en opnieuw start krijg je het probleem weer. Een stukje rijden met constante toeren en het is weer weg.
Maar morgen gaat hij aan de computer, dus dan zal het hopelijk duidelijk worden.
nieuwe clio rijder
wat moest het uitlezen bij jou kosten? en hoe kan je de stappen motorschoonmaken.Fah schreef:zo de eerste 2 weken zitten er op en ik heb al een redelijk probleem met de clio.
Een paar dagen terug liep de temperatuur erg hoog op en toen bleek dat er een koelvloeistof leiding compleet door was.
Op zich geen probleem, de garage waar ik hem kocht kwam hem ophalen en vervingen zelf het slangetje en de vloeistof.![]()
Maar nu doet de auto heel raar na het starten. hij heeft erg veel moeite met stationair lopen en bij langzaam rijden stottert hij heel erg. Na een stukje gereden te hebben is het probleem weg en rijdt hij weer normaal.
Dus als ik geluk heb is dit een losstaand probleem (klinkt namelijk als een defecte lambda sonde) maar met pech heeft het blok staan koken en is er meer kapot dan het eerst leek.
Dinsdag heb ik een afspraak staan om hem uit te lezen, maar wat denken jullie hiervan?
f*k, 't is nog niet verholpen, want vandaag hielt hij opeens weer in. gelukkig was het nu maar een halve minuut ofzo, maar toch is het irritant.
maar dat zou net zo goed in de bedrading kunnen zitten (toch?), en om die nou weer helemaal na te gaan lopen lijkt me niks.
maar dat zou net zo goed in de bedrading kunnen zitten (toch?), en om die nou weer helemaal na te gaan lopen lijkt me niks.