ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Über-Spammer
ach zie je wel vaker zo'n neppe 

-
- Über-Spammer
heeft btw ook geen elec spiegels
wel leuke wieltjes zitten eronder

wel leuke wieltjes zitten eronder

-
- Über-Spammer
kan wel ja,
maar zitten niet op die auto waar mee geadverteerd word
maar zitten niet op die auto waar mee geadverteerd word

De fase 1 was alleen genummerd voor de eerste 5000 ofzo? Volgens mij waren ze verderop in de fase 1 al gestopt met nummeren en de fase 2 is ook ongenummerd.
Dus al met al is er nog een hoop. Iig zeker meer dan 500, helemaal als je over heel de wereld kijkt.
Dus al met al is er nog een hoop. Iig zeker meer dan 500, helemaal als je over heel de wereld kijkt.
-
- Über-Spammer
-
- Über-Spammer
schijnbaar niet. dat werd in het begin gezegd ja, maar is dus niet waar.
-
- Über-Spammer
ik weet ook niet in hoeverre dit klopt, echter het zal toch redelijk betrouwbaar zijn lijkt me:)
-
- Über-Spammer
ja vanaf 3501 bij wijze van
heb er nooit een gezien..

ik ben ooit op dit forum een bouwtekening voor een williams katvervanger tegengekomen maar kan hem nergens terug vinden. Weet iemand de url?
-
Ik heb dit voor je kunnen vinden via de search:
Gr, Frits.
Voor de williams moet je de flens iets draaien:Robert dB. schreef:Hier zijn de afmetingen voor het geval je zelf wilt gaan klussen
-geldt alleen voor een Clio16v-
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/Pipe.jpg[/img]
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/Flangefrontside.jpg[/img]
[img]http://home.planet.nl/~boer8500/Flangebackside.jpg[/img]
succes
Deze tekeningen bedoelde je denk ik??Tom schreef:zo ziet de voorkant eruit:
[img]http://members.lycos.nl/rtc221/kat%20tek..jpg[/img]
Ingang willi: 60mm
Ingang 16v: 50mm
Uitgang willi / 16v : 45mm
Gr, Frits.
thanks die zocht ik ja.
hoe denken jullie dat het zal gaan met de dag waarde van een williams de komende jaren. ze kosten op het moment geen drol en worden automatisch gekocht door sjonnies die hem afraggen. Denken jullie dat de waarde weer de lucht in zal gaan? ik zit er namelijk over de denken om mijn williams in een stalling te zetten en alleen de gebruiken voor speciale uitjes. En ernaast een 16v te kopen om mijn overige kilometers te maken. ik kan mijn williams helaas niet overdenkt kwijt bij huis en maak voor mijn gevoel veel teveel kilometers.
hoe denken jullie dat het zal gaan met de dag waarde van een williams de komende jaren. ze kosten op het moment geen drol en worden automatisch gekocht door sjonnies die hem afraggen. Denken jullie dat de waarde weer de lucht in zal gaan? ik zit er namelijk over de denken om mijn williams in een stalling te zetten en alleen de gebruiken voor speciale uitjes. En ernaast een 16v te kopen om mijn overige kilometers te maken. ik kan mijn williams helaas niet overdenkt kwijt bij huis en maak voor mijn gevoel veel teveel kilometers.
-
- Über-Spammer
denk niet dat de waarde enorm zal stijgen. hij is leuk voor de liefhebber, maar niet onderscheidend genoeg t.o.v. een 16v.
ik hoop voor alle williams eigenaren dat ik het verkeerd heb, maar lijkt me niet dat ze enorme prijzen zullen krijgen zoals zijn voorganger de 5 turbo bijvoorbeeld.
ik hoop voor alle williams eigenaren dat ik het verkeerd heb, maar lijkt me niet dat ze enorme prijzen zullen krijgen zoals zijn voorganger de 5 turbo bijvoorbeeld.
denk dat de williamsen juist wel in waarde zullen gaan stijgen. Het is een genummerde oplage die technisch gezien wel afwijkender is dan bijv een GP. Maar dat zal niet in 2 jaar zijn denk ik..daar moe tje echt een jaar of 4 op wachten...
-
- Über-Spammer
ja wellicht doen ze wel wat, maar ik denk niet dat het echt een gewild collecters item zal worden. eerder iets in de zin van: extra hobby auto ofzo
maar ze zijn en blijven apart natuurlijk. en qua aantallen worden ze steeds zeldzamer. zag laatst 2 genummerde plaatjes ui gecrashte auto's op ebay voorbijkomen

maar ze zijn en blijven apart natuurlijk. en qua aantallen worden ze steeds zeldzamer. zag laatst 2 genummerde plaatjes ui gecrashte auto's op ebay voorbijkomen

-
R5 turbo was in zijn tijd net zo duur als een hele dikke benz.
Williams maar de helft van een dikke benz
Dus: veel meer willys verkocht, relatief veel R5turbo's plat gereden: Willy zal wel op den duur iets in prijs stijgen, maar echt leuke prijzen krijg je pas over een jaar of 10 misschien. Echter zullen het nooit bingo prijzen zijn, net als een R5 turbo
Williams maar de helft van een dikke benz
Dus: veel meer willys verkocht, relatief veel R5turbo's plat gereden: Willy zal wel op den duur iets in prijs stijgen, maar echt leuke prijzen krijg je pas over een jaar of 10 misschien. Echter zullen het nooit bingo prijzen zijn, net als een R5 turbo
er zijn volgensmij veel meer r5 turbo's gemaakt dan williamsjes. een simpele zoekactie op marktplaats zegt genoeg.
-
Een 5 turbo is wel wat anders dan een 5 GTT he 
vergetenFrits Clio 16v schreef:Een 5 turbo is wel wat anders dan een 5 GTT he

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
het gaat niet om opvolger of niet, het gaat om hoe uniek zo'n auto is/gaat worden..
dat bepaalt zn waarde
dat bepaalt zn waarde
-
- Über-Spammer
clio is in mijn ogen geen opvolger maar een massaproduct als je de aantallen ziet. die auto heeft ''HET" niet. sorry als iemand vind van welGeert schreef:vergetenFrits Clio 16v schreef:Een 5 turbo is wel wat anders dan een 5 GTT hemaar een williams kan je niet vergelijken met een 5 turbo. een clio v6 is een 5 turbo opvolger. de williams is een 5 gtt opvolger.

daarbij heeft deze ook niet echt kans om klassieker te worden, dan geef ik een williams meer kans door zijn ''karakter''

een 5 turbo is kleiner qua productieaantallen dan een clio v6. een williams zijn er minder van dan een gtt.
dit is mijn moreel van het verhaal:
het is maar wat de gek ervoor geeft, en of het een liefhebber is. voor de een is het een boodschappenauto, voor de ander zijn jongensdroom. geniet nou maar gewoon van die auto en wacht eens tot over een paar jaar

maar het loont dus niet veel om een williams weg te zetten en de meeste kilomters met een 16v te maken. een extra auto geeft natuurlijk wel extra kosten.
-
- Über-Spammer
het is zoals al door meerderen gezegd is een liefhebbersobject, geen investeringsobject. dat ze in de toekomst wat meer waard worden zal best, maar geen astronomische bedragen zoals voor een a110 betaald word in verhouding.
je hebt voor jezeld natuurlijk wel een leuke williams als hij compleet in orde/gerestaureerd is en af en toe een rondje ermee maakt. dan is hij onderscheidend ten opzichte van een williams die elke dag gebruikt word voor de boodschappen en om naar het werk te gaan bijvoorbeeld
je hebt voor jezeld natuurlijk wel een leuke williams als hij compleet in orde/gerestaureerd is en af en toe een rondje ermee maakt. dan is hij onderscheidend ten opzichte van een williams die elke dag gebruikt word voor de boodschappen en om naar het werk te gaan bijvoorbeeld

Nee dan ben je gewoon debiel bezig, gewoon lekker blijve rijden en goed onderhouden, dan kan ie nog jaren mee.Geert schreef:maar het loont dus niet veel om een williams weg te zetten en de meeste kilomters met een 16v te maken. een extra auto geeft natuurlijk wel extra kosten.
-
- Contacteer:
Wie o wie???
Ik ben op zoek naar de foto van een Clio Williams met een schaduw van een Williams FW14 (volgens mij).
Zie het eind van dit filmpje Van schoen naar Clio Williams
Foto is dezelfde trend als deze:
[img]http://i49.photobucket.com/albums/f254/ ... 24x768.jpg[/img]
Ik ben op zoek naar de foto van een Clio Williams met een schaduw van een Williams FW14 (volgens mij).
Zie het eind van dit filmpje Van schoen naar Clio Williams
Foto is dezelfde trend als deze:
[img]http://i49.photobucket.com/albums/f254/ ... 24x768.jpg[/img]
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
sprak hij tederSteven schreef:Nee dan ben je gewoon debiel bezig, gewoon lekker blijve rijden en goed onderhouden, dan kan ie nog jaren mee.Geert schreef:maar het loont dus niet veel om een williams weg te zetten en de meeste kilomters met een 16v te maken. een extra auto geeft natuurlijk wel extra kosten.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Steven schreef:Nee dan ben je gewoon debiel bezig, gewoon lekker blijve rijden en goed onderhouden, dan kan ie nog jaren mee.Geert schreef:maar het loont dus niet veel om een williams weg te zetten en de meeste kilomters met een 16v te maken. een extra auto geeft natuurlijk wel extra kosten.
Wel uitkijken dan voor vrachtwagen die plotseling naar links komen......
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
en voor auto's die je voorrang moeten verlenen maar het niet doen