mzzl
Jeff W
Peternofx is z'n nick op dit forum.Maarten-Jan schreef:Ik weet niet of die op RTC actief is, dacht het wel...jiggy schreef:dat zou best kunnen. kon zo snel geen kenteken of rtc stickers zien als die er al op zaten.Maarten-Jan schreef:Dat is peter!jiggy schreef:half uur geleden op de ring bij groningen. een blauwe clio v6mooi bakje.
maar hij leek vast op deze
http://www.clubrenaultsportives.nl/smf/ ... 150.0.html
Is idd van Arco volgens mijJerk schreef:Net om 15.30 uur in Gouda aan de burgemeester van Reenensingel heb ik een felgroene Renault 5 GT Turbo gespot.
Super wijs ding alleen een beetje jammer dat hij niet zoveel gas gaf.
Ik geloof dat die van Arco is.
jah klopt dat was hem.Maarten-Jan schreef:Ik weet niet of die op RTC actief is, dacht het wel...jiggy schreef:dat zou best kunnen. kon zo snel geen kenteken of rtc stickers zien als die er al op zaten.Maarten-Jan schreef:Dat is peter!jiggy schreef:half uur geleden op de ring bij groningen. een blauwe clio v6mooi bakje.
maar hij leek vast op deze
http://www.clubrenaultsportives.nl/smf/ ... 150.0.html
Ik weet het nu wel zeker want het was vlakbij de slettenflatEgon schreef:Is idd van Arco volgens mijJerk schreef:Net om 15.30 uur in Gouda aan de burgemeester van Reenensingel heb ik een felgroene Renault 5 GT Turbo gespot.
Super wijs ding alleen een beetje jammer dat hij niet zoveel gas gaf.
Ik geloof dat die van Arco is.
heb er nog wel wat foto's vanMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Vanavond ff bij de legale straatraces geweest, de volgende auto's gespot:
- Witte Clio 16v, Jiggy
- Paarse GTT, Robert Turbo
- Rode Meg Coupe
- Zwarte Clio 16v, eigenaar zat in de organisatie van het evenement
dat wist ik al langerdennisvr schreef:die is niet meer van JoeriJ-P-S schreef:ik zag afgelopen vrijdag de clio van joeri_clio16v in maastricht rondkarren
is het een liefhebber trouwens? ik stond helemaal vooraan om af te slaan op de kruising en hij keek nog geen seconde naar een mede clio eigenaarjoeri_16V schreef:goed om te horen dat ie nog rijd
denk t wel, zelf had ie al n stuk of 3 clio's dacht k.J-P-S schreef:is het een liefhebber trouwens? ik stond helemaal vooraan om af te slaan op de kruising en hij keek nog geen seconde naar een mede clio eigenaar![]()
hij trok hem wel helemaal open toen hij op de geusselt richting eindhoven draaide
Ik heb er ook vanmiddag een zien staan in Leiden. Kenteken was: 80-HN-HGKier schreef:zojuist in leiden een zilvergrijze clio v6, kenteken onbekend
als dat degene is waarvan de eigenaar in de stevenshof woont is het niet heel verwonderlijk als de Clio vaak stilstaat hij heeft namelijk ook een Opel Speedster waarmee hij graag op stap gaat.Remon-CL10 schreef:Ik heb er ook vanmiddag een zien staan in Leiden. Kenteken was: 80-HN-HGKier schreef:zojuist in leiden een zilvergrijze clio v6, kenteken onbekend
Volgens mij stond hij al een tijdje stil aan de remschijven (verroest) en de velgen (opgespat regenwatervuil) te zien
true... maar dan klinkt het geroffel van een V6 nog steeds mooierSteven schreef:Nou de turbo-speedster kan ook erg vet klinken