update
afg zaterdagavond heb ik de ebc (troep) schijven en greenstuff blokken vervangen voor brembo schijven en pagid blokken
de schijven waren al redelijk verroest, zodat we de torrexbouten er niet eens uitkregen, dus we hebben de schijven kapotgeslepen en bij de nieuwe geen torex bouten gebruikt maar gewoon met de 4 wielmoeren vastgezet.
ben heel tevreden over de nieuwe remset, ben eindelijk van dat getril af en het remt superrelaxed
dus bij deze...
gr,
EBC Brakes (grooved remschijven) + greenstuff remblokken
torrex? torx 

RS MAX van brembo?
Op zich een leuke combi
. Alleen hoor ik met de niet-gegroefde brembo's veel klachten van kromtrekken van schijven, maar dan alleen bij zware auto's.
Op zich een leuke combi

Heb Brembo max schijven en ben er zeer tevreden over, ik rem vaak behoorlijk, en tot nu toe nog geen last van kromme schijven gehad.
O, vertel eens?Riël schreef:RS MAX van brembo?
Op zich een leuke combi. Alleen hoor ik met de niet-gegroefde brembo's veel klachten van kromtrekken van schijven, maar dan alleen bij zware auto's.
Tegenwoordig kan je ook hitte behandelde schijven krijgen van Brembo, dit icm met een iets anders samengesteld blokje en de problemen zijn verholpen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
je kan niet remmenMaus schreef:Ondertussen kan ik melden dat je ook die schijven met de zelfde snelheid krom trapt.



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja japans he 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Brembo = Italiaans.
En ja. MAX = after market spul en leuk voor straat toepassing.
Wil je extremer, dan moet je de andere lijn hebben van Brembo die of gegroefd of geboord zijn.
En ja. MAX = after market spul en leuk voor straat toepassing.
Wil je extremer, dan moet je de andere lijn hebben van Brembo die of gegroefd of geboord zijn.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
brembo max is toch gegroefd 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Klopt. Maar ik bedoel gegroefd in een "schoepen"-figuur. Tevens is de metaalsoort anders, want het wrijvingsco-efficient is namelijk anders.
(prijs ook. Uit m'n hoofd +/- 222.- ex. BTW per set voor die dure Brembo t.o.v. +/- 100 ex. BTW voor die MAX-en tbv een 5 / Clio)
(prijs ook. Uit m'n hoofd +/- 222.- ex. BTW per set voor die dure Brembo t.o.v. +/- 100 ex. BTW voor die MAX-en tbv een 5 / Clio)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"