Wel vreemd, van die remmen

ze beleven hangen en voornamelijk aan de rechter kant, ben toen het macht over het stuur verloren en de achter kant brakuit. met de voor kant tegen een lantarenpaal en met de achter kant tegen een retonde bord.TEAM009 Gert schreef:Maar blokkeerde de wielen ook nog toen je de rem losliet? Dus was het gewoon een technisch mankement dat iets bleef hangen, of beten ze 'gewoon' erg hard? Ben nml wel erg benieuwd hoe het is gebeurd.
Natuurlijk veel sterkte met je auto (what's left of it). Echt k*%$e!!
het was op een weg waar je 80 mocht en ik reed 90 en 150 meter voor de rotonde ging ik remmen dat heeft de politie uit gerekende dit was voldoende afstand volgens hun. had gelukkig getuigens die achter me reden die zagen het gebeuren en wisten hou hard ik reed, want deze reden de zelfde snelheid en konden netjes remmen.Abel schreef:blokerende wielen op de rotonde? dan reed je ook niet echt netjes he.
maar mooi balen
moet ik even kijken, is al weer een tijdje terugSteven schreef:rijmleiding, waar rijmt dat op?
Als je serieuze remmerij wilt, watvoor blokken heb je dan gemonteerd, das namelijk toch het belangrijkste...
Ja dat zeker:DAd schreef:Ziet er weer helemaal netjes uit! Top.
Nu gelijk laten taxeren
ja dat doe ik zeker. dit wil ik nooit meer mee maken.WouterW schreef:En All Risk verzekeren anders heb je dr alsnog niets aan.
Mooi dat ie weer wordt opgeknapt!
Turbonutter schreef:moet ik even kijken, is al weer een tijdje terugSteven schreef:rijmleiding, waar rijmt dat op?
Als je serieuze remmerij wilt, watvoor blokken heb je dan gemonteerd, das namelijk toch het belangrijkste...