Hallo,
Ik zit met een probleem, ik heb een renault clio 1.2 uit 1992 en daar mankeert sinds gisteren iets aan.
het volgende :
nadat ik het lampje van mn sigarettenaansteker vervangen heb doen de volgende dingen het niet meer. ( ben een tijdje later pas weer gaan rijden, dus weet niet of het ook aan het vernieuwen van het lampje ligt.
Het lampje van de sigarettenaansteker,
dashboardverlichting,
Zoemer als je de deuren open hebt en de lampen nog aan
binnenverlichting als de deuren opengaan ( het lampje doet het wel op de gewone stand waar hij altijd aan is laat maar zeggen )
wat ik dus zowieso raar vind is dat dashboardverlichting niet opdezelfde aansluiting zit als binnenverlichting, en die lampen aan zoemer om het zo even te zeggen loopt daar lijkt me ook niet op.
heb het lampje en de stekker er al uitgehad mss dat het lampje kortsluiting maakte, hielp niets.
alle zekeringen naar mijn weten nagekeken of ze niet doorgebrand waren, ook geen resultaat !
ik heb wel een hoop voeding nu vanaf de accu gehaalt en alles apart afgezekert ( strobo's,radio,versterker,centrale vergrendeling ( aangezien die er niet opzat haha) en neon, kan lijkt me niet daar aan liggen ofwel ?.
voorderest doet alles het gewoon prima en goed maar beetje vaag.
zat zelf nog te denken aan massa, maarja waar moet ik zoeken, ik heb alleen een lampje vervangen dus geen massa weggehaalt/doorgeknipt/onderbroken of wat dan ook...
Hoop op een helpende reactie
alvast bedankt
Groeten Tristan
Storing
Misschien toch een zekering. Je hebt namelijk 2 zekeringen kastjes. Een onder je opbergvakje en een voor je stuur onder de motorkap. Heb ik ook al enkele keren gehad dat er een zekering van bijv. de radio eruit knalt als ik met mijn binnenverlichting bezig was (miss. kwestie van verkeerde draadjes bij elkaar maar toch
).