hoi heb een vraagje ..
Als ik de auto op krikt en stationaar laat draaien ..
draait er 1 wiel wel , maar de andere kant draait hij niet mee .
kan het te maken hebben met die ronde bus dat de tandjes versleten zijn..
want hioj maakt ook een raar geluid met rijden net of die kant de korte as erover heen draait .
stationaar draait er 1 wiel
hmm, van deze zin(nen) kan ik ook niet veel maken.berend200 schreef:het geluid komt uit de bak 1 as draait wel mee dat is de lange behalve de korte denk de bus die erin zit met de tandjes aan de achter kant

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Om het makkelijk te maken.
Linkeras=bestuurderskant=korte as,
rechteras=passagierskant=lange as.
Verder hoort wanneer er geen weerstand is (opgekrikt) een van de 2 wielen te draaien. Wanneer je gasgeeft in een versnelling horen beide assen te gaan draaien in tegengestelde richting van elkaar.
Wat is er nu volgens jou kapot?
Enige bus die ik me kan voorstellen aan de linkerkant in je bak is het differentieelhuis. Mocht je daar het gevoel hebben dat er iets ergens overheen gaat draaien, zou ik eens kijken of de borgring aan die kant van je bak er nog wel in zit. Zo nee, nieuwe monteren. Zo ja, ga maar opzoek naar een nieuwe bak.
Linkeras=bestuurderskant=korte as,
rechteras=passagierskant=lange as.
Verder hoort wanneer er geen weerstand is (opgekrikt) een van de 2 wielen te draaien. Wanneer je gasgeeft in een versnelling horen beide assen te gaan draaien in tegengestelde richting van elkaar.
Wat is er nu volgens jou kapot?
Enige bus die ik me kan voorstellen aan de linkerkant in je bak is het differentieelhuis. Mocht je daar het gevoel hebben dat er iets ergens overheen gaat draaien, zou ik eens kijken of de borgring aan die kant van je bak er nog wel in zit. Zo nee, nieuwe monteren. Zo ja, ga maar opzoek naar een nieuwe bak.
Project: GTT Blue Sport
zit je remschijf niet een beetje vast tussen je blokken
zeg maar dat het rond draaien met de hand wat moeilijker gaat dan je andere wiel.
en voor het geluidje
check anders even je bak olie, zit daar geen gruis in of zit er uberhaupt wel genoeg olie in.
of eventueel wel de goede olie je hebt ook nog veel verschillende soorten
TRJ of TRX en nog meer
zeg maar dat het rond draaien met de hand wat moeilijker gaat dan je andere wiel.
en voor het geluidje
check anders even je bak olie, zit daar geen gruis in of zit er uberhaupt wel genoeg olie in.
of eventueel wel de goede olie je hebt ook nog veel verschillende soorten
TRJ of TRX en nog meer
Dit hoort zo en is normaal.
Als je het wiel tegen houdt draait het andere.
Lang leve het dif.
En onbelast hoor je de bak altijd wel wat.
Als je het wiel tegen houdt draait het andere.
Lang leve het dif.
En onbelast hoor je de bak altijd wel wat.