Hey ik kwam laatst op internet een turbo tegen die aangedreven word door een electro motor,
nu is m'n frans niet al te best dus als iemand dit wil vertalen dan is hier de link
http://www.power-tuning.fr/fr/moteur/tu ... 17160.html
Electro turbo!!!!!!!
boring 
Al speel ik met het idee, om een gtturbo te voorzien van een electromotor en accu's ... Dus zonder 1.4 turboblokje ...
In amerika bouwen ze veel porsches om, en de prestaties liegen er niet om

Al speel ik met het idee, om een gtturbo te voorzien van een electromotor en accu's ... Dus zonder 1.4 turboblokje ...
In amerika bouwen ze veel porsches om, en de prestaties liegen er niet om

Whoa chek die prijs man.. 1700 euro voor een 5psi geval.
Ik weet niet. voor zulk geld moet het wel kwaliteit zijn maar ik vind het wel erg duur voor een beetje boost en dan weet je niet eens voor wat voor motor misschien maar een 1.2 tot 4000 toeren of zo geschikt is
Ik weet niet. voor zulk geld moet het wel kwaliteit zijn maar ik vind het wel erg duur voor een beetje boost en dan weet je niet eens voor wat voor motor misschien maar een 1.2 tot 4000 toeren of zo geschikt is
Trust me. I know what I'm doing.
Bedoel ik

Bij het gebruik van 2 accu's kun je de turbo voor maar liefst 40x 15 seconden gebruiken
klinkt geweldig, en houd ook maar rekening met een hoop aanpassingen voor de rest van je motor als je op 12psi gaat rijden. Voor datzelfde geld kun je in mijn ogen beter een echte turbo nemen....

klinkt geweldig, en houd ook maar rekening met een hoop aanpassingen voor de rest van je motor als je op 12psi gaat rijden. Voor datzelfde geld kun je in mijn ogen beter een echte turbo nemen....
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
neeem een omvormer,sluit er een stofzuiger op aan,stofzuiger op het filter,en voila 

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
haarfohn ole 

-
- Über-Spammer
JA 
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gewoon verlengsnoer erop met 220 voltErix schreef:Bij het gebruik van 2 accu's kun je de turbo voor maar liefst 40x 15 seconden gebruiken![]()
moet je eens kijken hoeveel druk je hebt

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
ja veel druk EN een actieradius van 100 meter 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
J-P-S schreef:ja veel druk EN een actieradius van 100 meter
met zoveel druk is die toch al geploft na 100 meter
dus komt precies goed uit

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer

ik heb de oplossing

deze eraan hangen:
[img]http://www.popcornsuikerspin.nl/aggregaat.jpeg[/img]
en nu ontopic

je kan ook een kleine compressor kopen op 12 V en met een blaasventielke in het interieur werken hé
-
bladblazer is al vaker gebruikt