Zo'n Porsche wilde mn werkgever nog kopen, gewoon voor derbij

Hij twijfelde tussen een oranje en een zwarte (maarja... een zwarte Porsche heeft ie al

Helaas is dat hem toch niet geworden

een beetje offtopic, is dat echt zo'n wereld van verschil als je met slicks rijd?Steven schreef:Ik had laatst ook een normale Carrera op straatbanden voor me op het circuit (ik slickerde). Had niet veel gescheeld f hij werd zo zenuwachtig dat ie gespind zou zijn
Le Crabot schreef:de jb3 053 is de laatst gebruikte bak in de clio 1 cup.. alleen dan met geboute stalen ring..
deze heeft precies dezelfde verhoudigen als de jc 5 van de williams, alleen de 5 van de willie is ietsje langer!
aha! Heb ik het dus mis.Frits Clio 16v schreef:Via de search:
Le Crabot schreef:de jb3 053 is de laatst gebruikte bak in de clio 1 cup.. alleen dan met geboute stalen ring..
deze heeft precies dezelfde verhoudigen als de jc 5 van de williams, alleen de 5 van de willie is ietsje langer!
ligt eraan welke straatbanden je hebtBart V schreef:Dat scheelt gigantisch veel!! Als je voor het eerst op slicks rijdt weet je niet wat je overkomt
8 tiende op 41 sec is veelJ-P-S schreef:ja dan moet je al serieus kunnen rijden, wil je dat daadwerkelijk uitbuiten op het circuit. ik merk met karten bijvoorbeeld dat ik 37 rondjes aan een stuk kan rijden binnen 8 tienden van een sekonde. is dat goed op een baan van 41 sek per ronde?
wel leuke informatie over banden, heb er nog geen ervaring mee met slicks helaas
Mijn naam is niet Bart maar bij deze Reinier:canonballman schreef:aha! Heb ik het dus mis.Frits Clio 16v schreef:Via de search:
Wat zit er dan onder een 19 16v?
Bart?
Die Bart bedoelde ik dus, en gelukkig geft hij me toch gelijkBart V schreef:De JB3 053 is ook geleverd op de 19 16V.
Kan dus best zijn dat deze JB3 "cup" gemodificeerd is, maar ben dan wel benieuwd naar de mods.
nou maatje heeft een jc vijf onder zijn circuitvijfJ-P-S schreef:proficiat alsnog![]()
waarom ga je niet opzoek naar een jc5, dan ben je in een keer klaar
1 versterkt huisje van een JC5: not for sale!mark 5t schreef:ja hallo gister was ik jarig!![]()
heb nog geen tijd gehad dus en kom er voorlopig ook even een paar dagen niet aan toe. (drukte werk ed)
hee maar kanonskogelman heb jij nog versterkte bak delen liggen?
In principe is een standaard JC5 sterker als een standaard JB3, en een VERSTERKTE JC5 sterker als een VERSTERKTE JB3, geen twijfel over mogelijk.Luco/Alpine-racer schreef:nou maatje heeft een jc vijf onder zijn circuitvijfJ-P-S schreef:proficiat alsnog![]()
waarom ga je niet opzoek naar een jc5, dan ben je in een keer klaar
is vaker kapot dan een jb3
mark
ik heb nog een complete versterkte bak