[D] RTC Goes Kreuztage 2007 Chattopic
-
- Über-Spammer
mcDonalds 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben een mannetje, dus een bosje is voldoende, kan wel 2 dagen zonder te kakken.Rianne Tinnemans schreef: Ronnie, weet jij eigenlijk hoe het met sanitaire voorzieningen, daar ter plekke zit?
Uhm nee weet ik niet, denk idd de mac.
-
- Contacteer:
RTC plastuitje???
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Ronnie schreef:Ben een mannetje, dus een bosje is voldoende, kan wel 2 dagen zonder te kakken.Rianne Tinnemans schreef: Ronnie, weet jij eigenlijk hoe het met sanitaire voorzieningen, daar ter plekke zit?
Uhm nee weet ik niet, denk idd de mac.
Is gewoon een greppel achter op het terrein, en anders een Porta Pottie mee.
T kan makkelijker:
"die Toilettennutzung ist generell kostenlos in unseren Toilettencontainern. Duschen im Shell Autohof kostet 2,50 Euro."
De toiletten zijn kostenloos te gebruiken in onze Toilettenwagens. Douchen kun je in de Shell Autohof, kost 2,50.
"die Toilettennutzung ist generell kostenlos in unseren Toilettencontainern. Duschen im Shell Autohof kostet 2,50 Euro."
De toiletten zijn kostenloos te gebruiken in onze Toilettenwagens. Douchen kun je in de Shell Autohof, kost 2,50.
van die boels-gore-dingen dus...Riël Notermans schreef:T kan makkelijker:

Hoop dat de Shell-Autohof schoon is... als ze douches hebben, zullen ze ook wel wc's hebben.
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
het is daar geen automaxx hoor........... het is daar allemaal prima schoon, zelfs de sanitairwagens.Rianne Tinnemans schreef:van die boels-gore-dingen dus...Riël Notermans schreef:T kan makkelijker:
De toiletten zijn kostenloos te gebruiken in onze Toilettenwagens. Douchen kun je in de Shell Autohof, kost 2,50.![]()
Hoop dat de Shell-Autohof schoon is... als ze douches hebben, zullen ze ook wel wc's hebben.
Rianne Tinnemans schreef:ok... Daar hoop ik dan maar op
hoop doet leven..... maar geloof het maar gewoon... in Duitsland is dat allemaal wat beter geregeld dan in ons *** land
Je kan trouwens vanaf nu voor meer info kijken op http://www.kreuztage.de
Ik zie dat je donderdag al op de camping kunt, als iemand zin heeft om nog eerder te vertrekken... 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Werken tot 21.00 's avonds waarschijnlijk
tenzij ze me weer op vrijdag inplannen (verlof dus dan niet werken
).
En als je 's avonds vertrekt heb je kans dat je moet beginnen in de spits plus ik denk dat wellicht een aantal mensen nog met werk zitten, wordt het misschien ook zo'n gehaast. Of wil je overdag al vertrekken?

En als je 's avonds vertrekt heb je kans dat je moet beginnen in de spits plus ik denk dat wellicht een aantal mensen nog met werk zitten, wordt het misschien ook zo'n gehaast. Of wil je overdag al vertrekken?

Reno-loos
nee, ik dacht na de spits, 19.00-20.00 en dan de nacht door
Maar hoeft niet perse 

Op zich geen probleem om 's nachts door te rijden, heb je ook lekker plaats, maar dan moet je dus ook je tent in de nacht opzetten
Plus je mag na 22.30 niet meer rijden daar, dus kans dat je misschien het terrein niet eens op mag... (alhoewel mijn Duits niet zo goed is maar dat meende ik te lezen op de site).

Reno-loos
Ronnie schreef:Hoe laat vertrekken jullie ongeveer?
Wij zijn andere jaren altijd rond half vier vertrokken. En waren altijd rond 10 uur daar, incl uitgebreid koffiedrinken in Kassel.
Moet er bij zeggen dat wij met een 15 minuten op de Duitse autobahn zitten, en een ietwat alternatieve route rijden.
Regel ik van hieruit. Onvang je snel bericht van!
Ha! heb d'r zin in!
Als er definitieve vertrek tijden zijn, misschien een idee om een lijstje te maken om er met groepjes heen te rijden? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Hermsdorf 13-07/15-07
- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny (cyber-)
- Martijn (Haas)
- Ruudjuh
Lijstje tot nu toe, zet jezelf erbij

- Ronnie
- Maarten
- Remi (Rammi)
- Gabri
- Arno16v
- Riël en Rianne
- Roy
- Rik
- Rob.H
- Danny (cyber-)

- Martijn (Haas)

- Ruudjuh
Lijstje tot nu toe, zet jezelf erbij

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
moet even kijken of het uitkomt met mijn clio. Die wil ik voor mijn vakantie gespoten hebben, dus moet even kijken hoeveel weekenden ik nodig heb....
8 juli EINDE INSCHRIJVING!!
De mensen die in de lijst staan, is dat allemaal ZEKER?
IVM eten bestellen.
IVM eten bestellen.
Riël Notermans schreef:8 juli EINDE INSCHRIJVING!!
IVM eten bestellen.
Ga me niet vertelen dat je eten mee gaat nemen!?
Er is daar zo'n mega supermarkt op 10 minuten rijden met drankenhandel waar je meer kunt kopen dan je lief is.
Misschien dat daar iets te bestellen is van te voren ofzo? Lijkt me inderdaad handiger als daar toch een supermakrt is om dat daar te kopen ipv eten mee te slepen in een warme auto 500+ km 
Plus jij hoeft niet voor de halve club vreet te gaan halen

Plus jij hoeft niet voor de halve club vreet te gaan halen

Reno-loos
Hmm ohja zit nog een beetje in het automaxx-gebeuren, daar bestelde ik altijd lekkere bbq schotels bij het plaatselijk slagertjemarcel16v schreef:Riël Notermans schreef:8 juli EINDE INSCHRIJVING!!
IVM eten bestellen.
Ga me niet vertelen dat je eten mee gaat nemen!?
Er is daar zo'n mega supermarkt op 10 minuten rijden met drankenhandel waar je meer kunt kopen dan je lief is.

Ik hou niet van dat supermarktenvlees