Ik wil een Mdf hoedenplank maken voor mijn renault clio '91
met speakergaten... hoe gaat het in zijn werk.. dus ik moet een mdf plaat kopen hoeveel mm ofzo en hoe moet ik het namaken en die speakergaten wil ik 6" x 9" speakers.
MDF Hoedenplank Clio '91
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
waar kom je vandaan?
Project: GTT Blue Sport
zijn je speakers echt zwaar? anders gewoon op de sloop of zo een hoedenplankje op de kop tikken, staat zeker zo goed 

-
ik heb voor die van mij 16 millimeter mdf gebruikt met een rand dubbel (32 mm dus (tegen het doorhangen)).
er zit als het goed is een mal bij voor de maat van de speakers waarmee je de richting en de plaats kan bepalen.
en als je hem gaat stofferen, de stof losjes vastnieten anders ziet het er heel scheef uit (heb het zelf twee keer moeten doen)
maar als je niet te zware speakers hebt zou ik idd eentje ophalen van de sloop (eventueel een beetje vestevigen)
succes ermee.
er zit als het goed is een mal bij voor de maat van de speakers waarmee je de richting en de plaats kan bepalen.
en als je hem gaat stofferen, de stof losjes vastnieten anders ziet het er heel scheef uit (heb het zelf twee keer moeten doen)
maar als je niet te zware speakers hebt zou ik idd eentje ophalen van de sloop (eventueel een beetje vestevigen)
succes ermee.
-
je kunt ze gewoon in de gewone hoedeplank doen. Is in mijn cliocabrio ook zo gedaan. en mijn moeder heeft een clio 1 ph 2 en daar heb ik het ook zo gedaan. En met doorhangen valt wel mee en ik even grote speakers
. en anders eventuel balkje 45x45 onderschroeven. 

-
hahahadixie schreef:kistje bier in je kofferbak werkt ok altijd goed!![]()
kan ie ok nie verder doorhange.

waar bier al niet goed voor is!