Sasje - zoekt een GTE
-
- Contacteer:

Alleen tik? Dan doet het starrelais het iig wel.
Zitten beide massa's erop? 1 uit de kabelboom die vanaf de bak komt en nog een directe plus die van boven van je accu komt. Je moet ze beide hebben. Als ie het voorheen wel gewoon deed zal ie nog wel werken.
Zitten beide massa's erop? 1 uit de kabelboom die vanaf de bak komt en nog een directe plus die van boven van je accu komt. Je moet ze beide hebben. Als ie het voorheen wel gewoon deed zal ie nog wel werken.
-
- Contacteer:
hmmm, morgen maar weer proberen dan, misschien brengt ie dan meer op
hahahaha

Zit de pasbus wel tussen de bout van de startmotor? Als dat niet zo is zit hij niet goed gepositioneerd, en schiet hij niet tussen de tanden van het vliegwiel, en start hij uiteraard ook nooit.
En wat gebeurd er als je de auto aanduwt? Dat staat los van je startprobleem, maar dan weet je iig wel of de motor loopt.
En wat gebeurd er als je de auto aanduwt? Dat staat los van je startprobleem, maar dan weet je iig wel of de motor loopt.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mmmmmmmmm mij kwam wat anders ter oreSteven schreef:Good girl, al is het alleen maar om het advies van die ouwe in de wind te slaan

ze gaat luisteren naar deze ouwe
ze wordt verstandig

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
ik heb haar ook even vermanend toe gesproken over de verkoop hahaha
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wil jij hem hebben dan, de gtt is toch verkochtSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik heb haar ook even vermanend toe gesproken over de verkoop hahaha
-
- Contacteer:
de gtt is weg ja, eindelijk van dat hok af, was het zat
nu ga ik echt alleen voor een gte, en dan wel een goeie!

nu ga ik echt alleen voor een gte, en dan wel een goeie!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je weet waar die staat he 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hee stokerSteven schreef:Neem dan de GTT-16V van Sander hiero over of die Twingo 16v van Marktplaats.

-
- Contacteer:
dat bedrag kan ik niet ophoesten, kan miss net die gte betalen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mwah loopt op de teller ruim 180 met 16"Steven schreef:IndoctrinateurLuco/Alpine-racer schreef:hee stokerSteven schreef:Neem dan de GTT-16V van Sander hiero over of die Twingo 16v van Marktplaats.![]()
Die 1.7's zijn het gewoon net niet...
en das hard zat zeg maar

he saskia, je witte gtt doet het weer hoor mijn vriend heeft hem van je gekocht hij heeft het een en ander gesleuteld en hij starte en liep goed aleen hij houdt nog in als je gasgeeft hij denkt dat zijn vervroeging niet goed werkt.
misschien klinkt dit een beetje lullig dattie het nu wel doet maar ik d8 misschien wel leuk om toch te laten weten
veel succes met volgende projecten als je ooit vragen hebt over renault of documentatie dan kun je hem mailen
mvg deb
misschien klinkt dit een beetje lullig dattie het nu wel doet maar ik d8 misschien wel leuk om toch te laten weten
veel succes met volgende projecten als je ooit vragen hebt over renault of documentatie dan kun je hem mailen
mvg deb
-
- Contacteer:
auch 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en wat denk je dat 180 op 16"ongeveer isSteven schreef:Opzouten de teller uit moet je, boven de 200 begint het leven pas.

-
- Contacteer:
ja leuk om te horen dat iemand er toch nog plezier van heeftdebby schreef:he saskia, je witte gtt doet het weer hoor mijn vriend heeft hem van je gekocht hij heeft het een en ander gesleuteld en hij starte en liep goed aleen hij houdt nog in als je gasgeeft hij denkt dat zijn vervroeging niet goed werkt.
mvg deb

Is afhankelijk van de band, ff uitgaande van een reguliere 195-45-16 band is dat verschil 5-6% en dan nog de tellerafwijking eraf. Dusja dan zit je ongeveer weer op 180Luco/Alpine-racer schreef:en wat denk je dat 180 op 16"ongeveer isSteven schreef:Opzouten de teller uit moet je, boven de 200 begint het leven pas.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Steven schreef:Is afhankelijk van de band, ff uitgaande van een reguliere 195-45-16 band is dat verschil 5-6% en dan nog de tellerafwijking eraf. Dusja dan zit je ongeveer weer op 180Luco/Alpine-racer schreef:en wat denk je dat 180 op 16"ongeveer isSteven schreef:Opzouten de teller uit moet je, boven de 200 begint het leven pas.