Freeky stelt zich voor!!

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Freeksen
Contacteer:

Hallo allemaal

Ik ben Freek Hammink uit zwolle, renault sport liefde is me met de paplepel in gegoten, mijn pa heeft verschillende snelle renaults gehad:)
ik reed eerst R5 toen R19 en nu eindelijk een echte!! een clio 16v en nog een zeldzame ook: de Grand Prix uitvoering, en hij heeft nog maar iets meer dan een ton gelopen!!

Mvg Freek

[img]http://album.partyflock.nl/10452042.jpg[/img]
dat ben ik in mijn GrandPrix :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

mooi bakkie, welkom hier! (Y)

zonder de originele stickers op t achterscherm? achterschermen al gedaan dus? :)
Egon

nette clio :worship:
welkom hier (Y)
Freeksen
Contacteer:

Paul1916v schreef:mooi bakkie, welkom hier!

zonder de originele stickers op t achterscherm? achterschermen al gedaan dus?
kheb de clio al grondig onderzocht, er zit helemaal geen las of plamuur werk aan, hij is kei en keihard op 1 mini plekje linksachter na maar die zit lekker in teer gesmeert :p

heeft een grand prix orgineel stickers dan?? zo ja waar kan ik ze bemachtigen :bang: want moet hem wel helemaal strak hebben :D
Mark van Nierop
Contacteer:

Kijk eens uit Zwolle...lekker n de buurt

Welkom hier (Y)
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Marcus

Welkom @ RTC. :)
Arjen

Welkom! Welk nummer heeft je GP?
ARNO16V
Contacteer:

Welkom, mooie GP (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Freeksen
Contacteer:

het nr van mijn GP is A77

zou de A voor het nr misschien aanleiding kunnen zijn dat er geen GP stickers op zitten??

of dat het net een ander type is als de gewone GP

ps hoe kan ik een avatar doen en een onderschrift?
Haas
Car: Megane RS

voor een avatar en onderschrift moet je RTC Member zijn, betalend lid dus :)
Mark van Nierop
Contacteer:

nou effe lid worden zeg ik :D :wink:
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Clio Grand Prix uit Zwolle! Zie ik je vast nog wel eens rijden :) begint een beetje toe te stromen met de Clio16V's in Zwolle, zie er steeds meer
Freeksen
Contacteer:

ja ik wil opzich wel lid worden maar ik doe nog opleiding monteur dus zo geweldig verdien ik nog niet, en mijn pa is natuurlijk al lid van dit mooie clupje;)
Ronald1916V schreef:Clio Grand Prix uit Zwolle! Zie ik je vast nog wel eens rijden :) begint een beetje toe te stromen met de Clio16V's in Zwolle, zie er steeds meer
volges mij heb ik je al zien rijden in zwolle zuid want zoon 19 valt ook wel op als je renault liefhebber bent;)
Ronald1916V

Freeksen schreef:ja ik wil opzich wel lid worden maar ik doe nog opleiding monteur dus zo geweldig verdien ik nog niet, en mijn pa is natuurlijk al lid van dit mooie clupje;)
Ronald1916V schreef:Clio Grand Prix uit Zwolle! Zie ik je vast nog wel eens rijden :) begint een beetje toe te stromen met de Clio16V's in Zwolle, zie er steeds meer
volges mij heb ik je al zien rijden in zwolle zuid want zoon 19 valt ook wel op als je renault liefhebber bent;)
Ik woon in Zwolle-Zuid ja.. waar zie je me in godsnaam altijd rijden dan :p
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Met jouw rijstijl Ronald is dat niet zo moeilijk te herkennen :wink: :p
Mark van Nierop
Contacteer:

Ronald1916V schreef:
Freeksen schreef:ja ik wil opzich wel lid worden maar ik doe nog opleiding monteur dus zo geweldig verdien ik nog niet, en mijn pa is natuurlijk al lid van dit mooie clupje;)
Das niet zo moeilijk hoor jou zien rijden, eerst een blauwe 1916V en dan een gordijn van witte rook erachteraan... :lol: :wink:
Freeksen
Contacteer:

Ronald1916V schreef:
ik woon ook in zwolle zuid, vlak bij dat winkelcentrum met de alberthein en ik zag je rijden zeg maar tussen c1000 en windesheim in.
Ronald1916V

Ah daarzo ja! die van mij rookt inderdaad godse blauw bij gaslos door rotte klepseals :p daar wordt nog aan gewerkt.

Rijd nu met mn rode R19 16V.. even kijken of die een paar 100 km achter elkaar kan rijden zonder uit elkaar te vallen en dan ga ik met de blauwe bezig :beer:
Freeksen
Contacteer:

kant kloppen dat ik jou laatst met een megane achter je aan naar mc zuid zag rijden??
Ronald1916V

Ja! dat heb je wel goed, die zwarte megane is de Megane 2.0 16V van Tim_Coupe! hij zag je als eerste en toeterde.. ik wou ook toeteren maar die van de 19 16V is stuk :p

Had al een stukje in het "Onbekende Renault" topic gezet maar geen reactie.. was jij wel dus :)
Tim
Car: E36 M3

Je viel me ineens op toen ja :) Dacht van, even opvallen en kijken of ie reageert :P
Freeksen
Contacteer:

ja tuulk!! ik zat echt met een dubio even achter ze aan rijden.... maar ik moest snel erges zijn dat had ik beloofd

but we will meet again;)
Freeksen
Contacteer:

hehe heb net ff je stukje gelezen in het onbekende renault topic, geinig;)
heb alleen nog orginele 15" moeten nog 16'' onder komen (ooit)

maare 2 september DIKKE meeting in ommen, gaan jullie mee dan kunnen we samen rijden :D mijn pa gaat met de alpine :worship:

kleine collone is altijd leuk tog (L) hoor graag van jullie (Y)
Jeroen Wigger
Car: Laguna II 2.0 T 205

Ik ga ook heen maar moet er vroeg zijn, heb me opgegeven bij Artvo... 9 uur aanwezig haha... :D
Als je mee wil rijden mag dat, oh nee kan nie, je kwam uit zwolle toch?
Freeksen
Contacteer:

ja ik ken die jongens spreek ze regelmatig want heb zelf ook een oervijf, de meeting is vanaf 10 uur maar ik ga ook zeker eerder want wil graag alles zien aankomen, en eerst nog ff sochtends de auto wassen natuurlijk ;)

maare ik vertrek idd van zwolle en niet van venne of iets in de richting sorry
Tim

Freeksen schreef:ja tuulk!! ik zat echt met een dubio even achter ze aan rijden.... maar ik moest snel erges zijn dat had ik beloofd

but we will meet again;)
Volgende keer als me mekaar spotten ff stoppen ja :P Is wel leuk, kunnen we een keer ouwehoeren :)

2 september wou ik wel naar Ommen maar m'n tante kwam van de week met een vrijkaartje voor een gebeuren op Zandvoort...
Mark van Nierop
Contacteer:

Saai hoor Tim dat je niet mee gaat :lol: :wink:
Tim

Ja t lag wel in de planning maarja, gratis naar een evenement op Zandvoort is ook wel erg leuk! :)
Freeksen
Contacteer:

ommen is ook gratis!!!! alle sportieve renault clubs bij mekaar, wat kan er nou leuker zijn dan dat :P
Ronald1916V

Freeksen schreef:hehe heb net ff je stukje gelezen in het onbekende renault topic, geinig;)
heb alleen nog orginele 15" moeten nog 16'' onder komen (ooit)

maare 2 september DIKKE meeting in ommen, gaan jullie mee dan kunnen we samen rijden :D mijn pa gaat met de alpine :worship:

kleine collone is altijd leuk tog (L) hoor graag van jullie (Y)
Als ik de 19 16V ter beschikking gehad had en ik niet met mn kont op het strand in Kos lag was ik wel mee gegaan ja.. als je mijn projecttopic hebt gelezen heb je gezien dat de 19 16V in 100 stukken ligt op t moment :)
Plaats reactie