Ooowwww spannend.... Ik hoop zo'n rally plaatCChris schreef:goed bezig Jo en Dennis!!ik las trouwens iets in het begin over als we met 25 auto's of meer komen dan was er iets speciaals??

Ooowwww spannend.... Ik hoop zo'n rally plaatCChris schreef:goed bezig Jo en Dennis!!ik las trouwens iets in het begin over als we met 25 auto's of meer komen dan was er iets speciaals??
daar heb je een punt...Steven schreef:Typisch belgisch, hoe kan een punt nu rond zijn?-jo- schreef:...... We hebben het meegemaakt wat een ellende het is om 2 opéénvolgende ronde punten te moeten nemen met verkeerslichten.....![]()
we gaan niet als zijnde RCB of RTC maar als RTB (Renault Team Benelux), mssn bied dit nog perspectieven. Althans, dat hoop ik.Paul1916v schreef:We kunnen zelf altijd nog een shirt/rallyplaat of wat dan ook laten maken, als 'aandenken' aan dit tripje met de RCB en RTC.. als daar interesse voor is
ja graag altijd leuk voor later-PAZ- schreef:Volgens mij staat er in het topic over de brabant toertocht een link naar een bedrijf wat die rallyplaten maakt. Staan alleen geen prijzen op die site, maar kan natuurlijk altijd eens informeren
Ik zal morgen wel es een trax topic gaan samenstellen.oldskool schreef:alle info graag ff met my (en andere) mensen delen a.u.b.-jo- schreef:17/20 mei en 14/17 juli, september is het wederom trax![]()
Marcel
Mocht je de prijzen willen hebben dan kan je mij een email sturen. Een overzicht met de prijzen in pdf komt dan je kant op.Paul1916v schreef:weet niet of er animo is?
En of iemand weet waar dat spul vandaan te halen is (en wat de kosten zijn) enz?
\dennisvr schreef:Zojuist even de rest van de som voor de trein overgemaakt
Deposit was al gedaan, restant moest voor 1-6
Dus dit gaat goedkomen