bij mij gebruiken ze altijd chassisnr altijd prijs. volgens mij begrijpen ze dialogys gewoon niet zo goed, want op onderdeelnummers vinden ze meestal niks
Wat is het interieur type van een Grandprix dan? ik wil de stofjes van de zij panelen bestelllen ik heb Ray's kenteken en chass. nummer al gegeven maar ze kunnen niks vinden omdat het een geimporteerde is (chass hoort toch bij de auto???) maar goed ik zoek dus het interieur nummer of het kenteken van een orginele GP
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden(en ze kosten ook genoeg)
Jordi - Clio 16V schreef:Wat is het interieur type van een Grandprix dan? ik wil de stofjes van de zij panelen bestelllen ik heb Ray's kenteken en chass. nummer al gegeven maar ze kunnen niks vinden omdat het een geimporteerde is (chass hoort toch bij de auto???) maar goed ik zoek dus het interieur nummer of het kenteken van een orginele GP
GP interieur is toch dezelfde als die van een Williams?
idd maar nu wil ik de stof van de deuren vervangen voor die van een GP
alleen omdat te kunnen bestellen bij de renault heb ik een kenteken nodig van een orginele nederlandse GP. wie o wie?
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden(en ze kosten ook genoeg)
Heb je al bij renault nederland zelf geprobeerd?
Misschien dat ze het daar weten. Durft het niet met zekerheid te zeggen
want mijn clio cabrio konden ze daar ook nie
Jordi - Clio 16V schreef:Wat is het interieur type van een Grandprix dan? ik wil de stofjes van de zij panelen bestelllen ik heb Ray's kenteken en chass. nummer al gegeven maar ze kunnen niks vinden omdat het een geimporteerde is (chass hoort toch bij de auto???) maar goed ik zoek dus het interieur nummer of het kenteken van een orginele GP
PM Ray of RJ eens, misschien dat zij de gegevens die in de deurstijl vermeld staan door willen mailen. Dan heb je in ieder geval al een code van de bekleding...