Heluuup!
Maandag naar de Bios geweest voor de film: Fracture met Anthony Hopkins
Wie Silence of the Lamps goed vind, MOET je deze gezien hebben hij is minder grof maar toch erg goed bedacht met aantal grappige momenten.
Voordat de film begon zie je altijd binnenkort in de Bios......
Er was er 1 met een moord en die moest opgelost worden met een aantal bijna niet op te lossen codes HEEFT IEMAND EEN IDEE hoe deze film heet? Ik wil er heel graag heen leek me een super film!
Maandag naar de Bios geweest voor de film: Fracture met Anthony Hopkins
Wie Silence of the Lamps goed vind, MOET je deze gezien hebben hij is minder grof maar toch erg goed bedacht met aantal grappige momenten.
Voordat de film begon zie je altijd binnenkort in de Bios......
Er was er 1 met een moord en die moest opgelost worden met een aantal bijna niet op te lossen codes HEEFT IEMAND EEN IDEE hoe deze film heet? Ik wil er heel graag heen leek me een super film!
Wat een tips allemaal 

Ik heb van de week ook weer eens wat filmpjes gekeken...
Aeon Flux 6/10 - Maar dat komt eigenlijk alleen door Charlize Theron
Firewall 5/10 - Beetje standaard verhaaltje...
Deja Vu 5/10 - Ongeloofwaardig, door Sci-Fi in een 'gewone' omgeving te plakken
Total Recall 7/10 - Lekker oldschool
The Fountain 7/10 - Vaag, maar als je er effe over nadenkt is ie wel erg goed
Freemdomland 5/10 - Tja...
Kingdom of Heaven 7/10 Zeer aardige film...
En nu is het wachten op Grindhouse en Zodiac! Vooral de eerste wil ik graag zien... Lijkt me erg goed.
Aeon Flux 6/10 - Maar dat komt eigenlijk alleen door Charlize Theron

Firewall 5/10 - Beetje standaard verhaaltje...
Deja Vu 5/10 - Ongeloofwaardig, door Sci-Fi in een 'gewone' omgeving te plakken
Total Recall 7/10 - Lekker oldschool

The Fountain 7/10 - Vaag, maar als je er effe over nadenkt is ie wel erg goed
Freemdomland 5/10 - Tja...

Kingdom of Heaven 7/10 Zeer aardige film...

En nu is het wachten op Grindhouse en Zodiac! Vooral de eerste wil ik graag zien... Lijkt me erg goed.
heb jij soms tijd over? ik download me suf, de kast puilt uit maar ik kijk ze nooit 

Immer wieder die verdammte Holländer
hahaha... Tijd maken!
Ik verveelde me kapot de laatste tijd en heb soms 2 films op een avond zitten kijken.
En ik kijk ze meestal op mijn laptop (17" breedbeeld, is wel te doen), zodat ik ze niet hoef te fikken. Ik heb hier nog ongeveer 150 films op DVDR liggen die ik nooit gezien heb en hoogstwaarschijnlijk ook nooit ga kijken. Daar ga ik nu maar eens mee kappen. Het is een beetje een 'ziekte' geworden, dat verzamelen. Maar je hebt er geen zak aan...

En ik kijk ze meestal op mijn laptop (17" breedbeeld, is wel te doen), zodat ik ze niet hoef te fikken. Ik heb hier nog ongeveer 150 films op DVDR liggen die ik nooit gezien heb en hoogstwaarschijnlijk ook nooit ga kijken. Daar ga ik nu maar eens mee kappen. Het is een beetje een 'ziekte' geworden, dat verzamelen. Maar je hebt er geen zak aan...

idd meer verzamelwoede ja.... maar ik heb nog anderhalve plank over in de kast dus ik ken nog ff voort 

die heb ik ook, maar die verplicht je tot kijken en daar hou ik niet van! ik maak zelf wel uit wat ik doe 

Hehe ik herken het probleem
ook nog een zooi films hier liggen en op mijn laptopt staan die ik nog moet kijken plus het volledige 10e seizoen van Stargate sg1 
Deze week is mijn vriendin op vakantie dus tijd over haha

Deze week is mijn vriendin op vakantie dus tijd over haha

Reno-loos
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Gisteravond naar Pirates 3 geweest, en ik vond het echt een coole film!
veel beter dan deel 2, wel heel erg veel verhaallijnen tegelijk, maar de special effects zien er super uit en er zit lekker veel humor in
Ga wel naar een bioscoop waar ze een pauze hebben.. Gister geen pauze, en dan is 3 uur toch een erg lange zit!

Ga wel naar een bioscoop waar ze een pauze hebben.. Gister geen pauze, en dan is 3 uur toch een erg lange zit!
-
- Moderator
- Car: MB
[quote="Paul1916v"]Gisteravond naar Pirates 3 geweest, en ik vond het echt een coole film!
veel beter dan deel 2, wel heel erg veel verhaallijnen tegelijk, maar de special effects zien er super uit en er zit lekker veel humor in
Ga wel naar een bioscoop waar ze een pauze hebben.. Gister geen pauze, en dan is 3 uur toch een erg lange zit
Ga wel naar een bioscoop waar ze een pauze hebben.. Gister geen pauze, en dan is 3 uur toch een erg lange zit
http://thepiratebay.org/tor/3645074/Sei ... Collection
Enneh, over die komische serie: er is maar 1 komische serie en da's Seinfeld!

http://thepiratebay.org/tor/3645074/Sei ... Collection
vanaond eindelijk zwartboek gekeken, erg goeie film met een geweldige entourage! alles wat je ziet is oud, en anders moet het je doen geloven dat het oud is.
volgens mij dacht ik even station Haarlem te herkennen....
volgens mij dacht ik even station Haarlem te herkennen....
eerste goede nederlandse film in heel wat jaren.. Amsterdamned en de Lift waren wel vet, maar daarna was het alleen maar bagger. Dit was/is echt een topper ja! Weet nog dat ik naar e bios ging om m te zien, had er al een bepaalde gedachte bij, maar kwam er echt heel anders uit! Echt een aanrader..
een hele verademing na turks fruit 

mja...die waren grappig voor een keer, maar meer ook niet 

The Zodiac die bedoelde ik komt 31-05 in Bios. Eergisteren naar Next geweest super film
Gisteren naar Spiderman 3 veel meer onzin
leek wel een lange serie dan 1. 1 is veel meer een verhaallijn en echt een film.

nu Cannonball Run op Tien, mooi man zo'n ouwe film, lekker versneld door de bocht 

-
- Contacteer:
lekker fout 

Burt Reynolds alias "de snor" 

-
- Contacteer:
en natuurlijk:
[img]http://www.domdeluise.com/gallery/captainchaos.jpg[/img]
[img]http://www.domdeluise.com/gallery/captainchaos.jpg[/img]
http://stage6.divx.com/International-Fa ... ve-Trailer
en ik kijk m nog eens
en nog eens
en nog eens
en nog eens
en nog ........

en ik kijk m nog eens
en nog eens
en nog eens
en nog eens
en nog ........

-
- Contacteer:
al ff bezig op RTL7:
Shawshank Redemption
blijft een prachtfilm!
Shawshank Redemption
blijft een prachtfilm!

Deze week de Indiana Jones trilogie zitten kijken. Blijven toch erg vermakelijke films! 
Verder heb ik Hot Fuzz nog gezien, maar die vond ik een beetje tegenvallen. Misschien waren de verwachtingen te hoog...

Verder heb ik Hot Fuzz nog gezien, maar die vond ik een beetje tegenvallen. Misschien waren de verwachtingen te hoog...
Gisteren naar Ocean's Thirteen geweest super fantatische film
met veel actie en humor. Je moet alleen wel je kopie erbij houden want anders begrijp je er geen ... van. 1 min punt de actie komt pas na +/- 40 minuten.

-
- Contacteer:
ik vond oceans 12 zo tegenvallen dat ik eigenlijk niet van plan was naar 13 te gaan.. naja misschien toch maar wel dan