ik heb nu al een tijdje een 5 gt phase 1 en er is al heel wat aan ge beurd.er zat een hoop roest op en was er al een hele tijd niks meer aan gedaan dus is bijna de gehele auto over gespoten nadat al het roest enz. was weg ge werk.
hier had ik hem net opgehaald. zoals je ziet roest maja dat zit er nu niet meer. het interieur wordt ook compleet aan gepakt want het dashboard is niet super meer en de voorstoelen hebben de bekende instap schade.
na een tijdeje geen computer te hebben gehad nu eindelijk weer een update.
hij is nu al bijna klaar de bumpers zijn op nieuw in de orginele kleur gespoten en al het roest wat er op zat is bij gewerkt.daarna is de auto in zow verre helmaal over gespoten op het dak en de achter klep na.
ik wil helemaal orgineel houden dus ook geen andere velgen enzow er zitten op dit moment wel 19 16v phase 1 velgen onder maar die gaan er weer onder weg als de orginele velgen klaar zijn.ben nu bezig met het interieur de bestuurders stoel die is nu weg om de scheuren enzo te maken.
op dit moment staat hij er zow bij er zit ook op dit moment geen eind demper onder want die was lek maar nu is mijn vraag ik heb nog een remus liggen en een orginele maar wat zou nu mooier bij het geheel zijn ??
hioer nog een fototje van de motor daar moet ookl nog wel wat aangebeuren zo als nieuwe ontsteking nieuwe slang en nieuwe motor kap bescherming.hij heeft nu 200 000 gedraaid zonder dat er ooit iets vernieuwd is zo als turbo's enzow dus volgend winter gaat de motor er uit en ga ik die helemaal reviseren en alles als nieuw maken
renault express 1.4 schreef:
op dit moment staat hij er zow bij er zit ook op dit moment geen eind demper onder want die was lek maar nu is mijn vraag ik heb nog een remus liggen en een orginele maar wat zou nu mooier bij het geheel zijn ??
vr gr dick
Als je hem zo origineel wil houden, zou ik zeker ook de originele einddemper houden? zeker zoals ie nu is, dan maakt dat 'm helemaal af?
renault express 1.4 schreef:.
ik wil helemaal orgineel houden dus ook geen andere velgen enzow er zitten op dit moment wel 19 16v phase 1 velgen onder maar die gaan er weer onder weg als de orginele velgen klaar zijn.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
bedank allemaal het liefst maak ik hem ook helemaal anders maar dat vind ik bij deze zonde dus gaan we hier voor orginaliteit haha.over 2 weken ben ik 18 en dan snel me rijbewijs halen :P
Nou ja, je kunt 'm natuurlijk wel een beetje naar je eigen hand zetten, maar meer dan een verlaging en een setje leuke wielen zou ik 'm echt niet geven. Als je maar weer terug kunt naar origineel. Over 10 jaar krijg je echt de hoofdprijs voor dit soort exemplaren, mocht je 'm willen verkopen.
ja dat is ook wel zo natuurlijk dat zou ik eerst ook doen maar helemaal orgineel zie je ook niet vaak meer tegenwoordig dus het heeft ook wel weer wat.zal vanmiddag nog wel even wat mooie foto's maken
weer een update heb net mijn bestuurders stoel terug gekregen en moet zeggen dat het heel mooi gerepareerd is je ziet het niet .morgen denk ik de stoel er maar weer in te zetten en over dat dooie schaap ja daar wil ik het l;iefst een nieuwe voor maar zijn die nog te krijgen.
Dat dooie schaap moet je gewoon in het weiland leggen en verder ook geen levende voor terugzetten. Die wol vat nog wel eens vlam en smoort de sound van je dumpvalve ook nog eens.
Je wilt toch geen gemekker onder de kap? Eruit trekken die bla!
me stoel zit er weer in binnenkort gaat hij naar het bedrijf van me pa en kan ik hem afmaken wielen enz. zijn ook weer terug van de spuiter en is zeer netjes geworden.die kunnen er dan ook weer onder. maar nu heb ik een vraag kan je daat dooie schaap onder je kap wel verwijderen van wege de warmte niet dat de verf straks begint te bladeren.