ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Yep, moet ik bekennen...

En geen Limburger.......sorry Limburgers op het forum, bedoel er verder niks mee.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

:lol: :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Egon

Arno17 schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:een van de weinige foto's die er zijn terwijl die op het adfalt rijdt
meeste foto's van jos zijn er die waar die weer eens naast de baan zit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ik ken ook zoiets foto...........een blauw gekleurd 5je naast de baan! :lol:
:lol:
André ter Velde

Lees ik nou zoiets dat Spyker een contract heeft gesloten met Paris Hilton voor wat publiciteit? Oh my god.............

Tsja, vrijdag 18 mei vergadering Bavaria City Racing. Spyker komt ook............ Ik weet al wat het eerste punt van de vergadering gaat worden.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Die moet toch 45 dagen de bak in las ik? wordt lastig om spyker te promoten daaro ;)
Riël
Über-Spammer

Arno17 schreef:Yep, moet ik bekennen...

En geen Limburger.......sorry Limburgers op het forum, bedoel er verder niks mee.
Josje is gewoon goed :smoke:
Wint de karting toch weer op zijn sloffen lijkt t :wink:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Haas
Car: Megane RS

Jos is cool :D
paulvanrooij
Contacteer:

Hamilton aan de leiding in het kampioenschap :worship: :worship:

nette wedstrijd van massa! (Y)

maar damn wat flexen die vleugels van de ferrari en de mclaren.. hoezo legaal??
BerryS

ferarri, bedankt voor de vlammen :worship:
paulvanrooij
Contacteer:

t was een mooie actie ja.. die man van het hitteschild zal wel op zn kop gaan krijgen! net als de lollypopman van BMW :p
BerryS

ja heidfeld heeft best klote, dat je toch nog even een rondje rijdt als je weet dat je wiel los zit... en dan het excuus van die gast... ik dacht dat het een reserve was en liet je daarom gaan... Niet meer denken de volgende keer. gaa maar lekker borden wassen in de motorhome.
Robke
Car: Lexus IS250

Toch vond ik die monteur ook dom van BMW hoor.
Eerst met de hand omhoog gaan zitten om aan te geven dat hij het wiel erop heeft zitten, om na een paar seonden toch maar weer de luchtsleutel erop te zetten.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Was iig. een race met veel leuke momentjes, jammer dat er niet ingehaald kan worden...

Actie van Button bij Barrichello was ook errug strak. :~
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Jos Verstappen gaat binnenkort testen voor Spyker. Het is de bedoeling dat de Limburger met steun van sponsor Trust tijdens de Grand Prix van België de vrijdagtraining gaat rijden.

Verstappen stapt in Spa mogelijk weer in een Formule 1-bolide.Zowel Spyker-teambaas Michiel Mol als Verstappen bevestigt het nieuws, al is het nog niet definitief rond. Mol is verbaasd wanneer hij wordt geconfronteerd met het gerucht over de test van Verstappen, maar geeft toe dat het klopt. ,,Al heb ik het vanmorgen ook pas voor het eerst gehoord.”

Op de ochtend voor de Grand Prix van Spanje werd Mol gebeld door Michel Perridon, directeur van Trust en sponsor van zowel Verstappen als Spyker F1. ,,Ik vond het meteen een hartstikke leuk idee”, zegt Mol. ,,Dan maken we er in Spa-Francorchamps een Nederlands feestje van. Ik denk dat heel veel Nederlanders het geweldig zouden vinden om Jos te zien rijden.”

Mol ontkent dat hij Verstappen laat rijden om Christijan Albers scherp te krijgen. De vaste couruer van Spyker heeft dit seizoen moeite om zijn Duitse teamgenoot Adrian Sutil bij te benen. ,,Daar heeft het helemaal niet mee te maken”, aldus Mol. Wel bevestigt hij dat Verstappen voor de Grand Prix van België in een van de testsessies buiten de races voor Spyker zal testen. ,,Jos kan natuurlijk niet zo ineens in Spa in die auto stappen.”

Overigens kan Mol nog niet toezeggen dat de test en het optreden in België er daadwerkelijk komen. ,,Je overvalt me er een beetje mee. Het is allemaal vanmorgen pas besproken. Er is nog niks besloten.”

Jos Verstappen is al even verbaasd, maar dan vooral over de consternatie die het bericht teweeggebracht heeft. Verstappen heeft nog niet met Mol over het plan gesproken, maar weet wel van de plannen van Perridon. ,,Michel houdt me op de hoogte.” Verstappen benadrukt dat het om een serieuze test gaat, en niet om een evenement. ,,Misschien wil het team horen wat ik van de auto vind. Het is niet alleen maar een kwestie van een paar rondjes rijden op Spa.”

Verstappen denkt niet dat hij veel moeite heeft om na een afwezigheid van drie jaar weer in een Formule 1-auto te stappen. ,,Dat verleer je niet”, zegt hij stellig. ,,Het is misschien even wennen, maar het remmen, sturen en gasgeven is hetzelfde.” Of hij van mening is dat zijn test bedoeld is om Albers op scherp te zetten. ,,Geen idee, maar dat zou goed voor het team zijn, toch?”
Marcel B.

Kan je weer lekker je gal spugen :p
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ben altijd fan van hem geweest maar dit wordt echt een zielige vertoning :D

ff rellen op het verstappenforum :D
paulvanrooij
Contacteer:

Verstappen denkt niet dat hij veel moeite heeft om na een afwezigheid van drie jaar weer in een Formule 1-auto te stappen. ,,Dat verleer je niet”, zegt hij stellig. ,,Het is misschien even wennen, maar het remmen, sturen en gasgeven is hetzelfde.”
oftewel: hij rijdt gelijk toptijden ;) ow en de grindbakken zijn ook hetzelfde :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:
Verstappen denkt niet dat hij veel moeite heeft om na een afwezigheid van drie jaar weer in een Formule 1-auto te stappen. ,,Dat verleer je niet”, zegt hij stellig. ,,Het is misschien even wennen, maar het remmen, sturen en gasgeven is hetzelfde.”
oftewel: hij rijdt gelijk toptijden ;) ow en de grindbakken zijn ook hetzelfde :D
waar ging die er ook alweer hard af in spa??
dat was echt een harde crash
ga ik lekker in die bocht zitten :lol: :lol: :lol:
BerryS

iedereen kent er wel 1... z'n over jarige verstappen van, die nog steeds met zijn jos the boss petje op voor de TV zit. Heb weer wat Botte humeur rond kunnen mailen. thanks luco
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

BerryS schreef:iedereen kent er wel 1... z'n over jarige verstappen van, die nog steeds met zijn jos the boss petje op voor de TV zit. Heb weer wat Botte humeur rond kunnen mailen. thanks luco
hij heeft het zelf verpest
zelf ook jaren vol spanning voor de buis gezeten en uit mijn dak gegaan als die sublieme dingen liet zien (af en toe) met de arrows.
maar achteraf blijkt dat het alleen maar een grote geldwolf is en het dus alleen maar daarom gaat :@ :@ :@ :@ :@ :@
hij heeft duidelijk laten zien met bepaalde acties dat het een (laat ik het maar houden op) vreemde is
Egon

Luco/Alpine-racer schreef:
BerryS schreef:iedereen kent er wel 1... z'n over jarige verstappen van, die nog steeds met zijn jos the boss petje op voor de TV zit. Heb weer wat Botte humeur rond kunnen mailen. thanks luco
hij heeft het zelf verpest
zelf ook jaren vol spanning voor de buis gezeten en uit mijn dak gegaan als die sublieme dingen liet zien (af en toe) met de arrows.
maar achteraf blijkt dat het alleen maar een grote geldwolf is en het dus alleen maar daarom gaat :@ :@ :@ :@ :@ :@
hij heeft duidelijk laten zien met bepaalde acties dat het een (laat ik het maar houden op) vreemde is
ja tis een rare snuiter
Erik (Schepjes)
Contacteer:

weheh, niet zo zeiken luco,

Dat verstappen weer gaat rijden is alleen maar goed voor jou post gemiddelde.. :D
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Ehh, Luco zou het te maken kunnen hebben met de vriendschap die hij heeft met de (op 1 na...) beste coureur ter wereld?........of toch omdat het een Limburger is?....:lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Arno17 schreef:Ehh, Luco zou het te maken kunnen hebben met de vriendschap die hij heeft met de (op 1 na...) beste coureur ter wereld?........of toch omdat het een Limburger is?....:lol:
nee heeft er niks mee te maken
heeft te maken met zijn vreemde acties buiten de baan de laatste drie a vier jaar
Riël
Über-Spammer

Alleen weet niemand er wat er exact speelde.

Vind het alleen maar vet dat Jos weer meedoet!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Riël Notermans schreef:Alleen weet niemand er wat er exact speelde.

Vind het alleen maar vet dat Jos weer meedoet!
ja dat weet je nooit he
maar ja volgens joske is hij de vermoorde onschuld (S) (S) (S) (S) (S)
van mij mag die wegblijven

jos is passe
Riël
Über-Spammer

Nou ziedaar, Fisi start op 4.

Laat ze maar n poepie ruiken :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Da's goed voor de F1 Manager! :P
paulvanrooij
Contacteer:

nee :nee:

had op een stunt van kovelainen gegokt ;)

En ferrari ipv mclaren doet me ook nog geen goed ;) :p
naja we hebben de race nog :D
Merijn
Über-Spammer

Ik heb Heiki er net uitgegooid... De rookies gaan toch wel de muur in. Behalve Hamilton. :P
paulvanrooij
Contacteer:

die kans is er wel ja.. of alonso, massa en hamilton gaan er in de eerste ronde vanaf..hopen op een stuntje van mn goedkopere rijders? ;)
Zonder risico kan je niet winnen hè :p
Riël
Über-Spammer

Fisi heeft hier al eens gewonnen. Punten voor Reno deze keer. Hoeven die mclarens niet zo hoog van de toren te blazen ;) En die raikkonen is gewoon een prutser zeg :lol:
Merijn
Über-Spammer

Paul1916v schreef:die kans is er wel ja.. of alonso, massa en hamilton gaan er in de eerste ronde vanaf..hopen op een stuntje van mn goedkopere rijders? ;)
Zonder risico kan je niet winnen hè :p
Dat is het matige van dit spel... Als je niet bovenaan staat, zul je risico's moeten nemen. En elke keer risico nemen, levert altijd slechte resultaten op de lange duur. Ik heb gewoon geluk gehad tot nu toe en hoop het vast te kunnen houden zo.
paulvanrooij
Contacteer:

das waar..
ach het is wel grappig om erbij te doen :)

op de lange termijn (seizoen is nog lang) is op safe spelen het beste, maar ja..das niet leuk natuurlijk ;) beetje gokken af en toe
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

leuke donkere wolkjes boven monaco
ik hoop dat het gaat gieten :lol: :lol: :lol: :lol:
Gesloten