nokkenas

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
TeunvS
Contacteer:

Hallo iedereen,

nou ik heb een renault blok gekregen, toevallig precies dezelfde als bij mij ( 8) ) er nu in ligt een E7F 1171cc SPI (is toch het energy blok?). Nou zat ik in een beetje in een zatte bui er aan te denken hoe ik dit blokje betrouwbaar aan de 80 pk kan helpen oftewel is er iets zoals nokkenasjes voor dit blokje. Ik had bij de search gezocht en las dat hier iemand een schrick as ervoor had gevonden maar verder kan ik er niks over vinden. is er ook gewoon door wat handige handjes iets aan te beune. Als er maar geen dolle bedragen komen. iig bedankt :wink:
Bart V

Ik heb nog wel een complete E7J staan voor je, de 1400 cc uitvoering. Die levert ook 80 pk, en is goedkoper dan een nokkenas :wink:
TeunvS
Contacteer:

Bart V schreef:Ik heb nog wel een complete E7J staan voor je, de 1400 cc uitvoering. Die levert ook 80 pk, en is goedkoper dan een nokkenas :wink:
tja ik heb het blok gratis gekregen dus ik wil er best wat investeren. gewoon een beetje beune om van de straat af te zijn :wink:. het is maar dat ik af en toe eraan kan hobbyen
TeunvS
Contacteer:

zijn er ook trouwens 1.2 of 1.4 met turbo's/compressor gewoon zelfbouw dan he. Lijkt me wel grappig maar is niet voor mijn budget weggelegd. miss iets van filmpjes?
Riël
Über-Spammer

Jah, de gtturbo :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
canonballman

TeunvS schreef:
Bart V schreef:Ik heb nog wel een complete E7J staan voor je, de 1400 cc uitvoering. Die levert ook 80 pk, en is goedkoper dan een nokkenas :wink:
tja ik heb het blok gratis gekregen dus ik wil er best wat investeren. gewoon een beetje beune om van de straat af te zijn :wink:. het is maar dat ik af en toe eraan kan hobbyen
Als je zonodig wilt hobbyen, dan moet je dat doen. Aan je fiets. Als je 80 pk uit die 1100 wilt halen ben je gek.
Als je geld wilt pompen in een 1100tje, zonder merkbare vermogenswinst, terwijl dat je voor een paar centen een 1400tje kunt kopen... :~
Amerikanen zeggen: there is no substitute for cubic inches, en in dit geval hebben ze gelijk.

Mijn 3 centen :)
Plaats reactie