Goodbye RTC, het was een mooie tijd
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dag iedereen van de RTC,
Ik ga jullie verlaten. Na zo'n 4 jaar geleden op de site te zijn gekomen, te hebben geregistreerd en me op de Renault GTT's (en voornamelijk Express) te hebben gestort, zal ik nu afscheid gaan nemen. De meeste leden zullen mij wel kennen als fanatieken meetingbezoeker en voornamelijk toertochtrijder, en natuurlijk vanwege mijn Express GTT.
Maar, de tijd is gekomen om verder te gaan met het leven. De afgelopen tijd hebben jullie me al niet zo vaak gezien, en ik ben nu voor het eerst in de tijd dat ik bij de RTC was ook geen lid meer. En ik zal misschien heel eventjes terugkomen in de toekomst, maar de kans is klein.
Waarom? Ik ga binnenkort verhuizen naar Taiwan. Daar zal ik dan twee jaar lang zijn, om mijn masterstudie te doen. Wat daarna komt weet ik nog niet, maar met mijn internationale gedachten is naar Nederland terugkomen een kleine kans.
Dank jullie allemaal voor jullie hulp, aandacht, steun en discussies. Het was een erg fijne tijd, en ik later zal ik met goede gedachten terugdenken aan de eerste Limburg tocht naar de Ardennen, de rit in de rode GTT (zonder apk) naar Frankrijk om hem daar op een circuit tussen de Fransen te laten blazen, de dieselrit op de Nurburgring en de afgelopen Brabantrit met pechprijs.
Mijn autotoekomst zal een ander merk zijn, hybride, electrisch of superzuinig ofzo. Zit toch in mijn projectenlijn: een zonnewagen bouwen in 2005, een elektrische auto bouwen 2006, meehelpen met een fuel cell auto in 2008.
Iedereen, have fun met jullie Renaults, en rijd voorzichtig!
Joost
[img]http://www.doubleyoudigital.nl/cars/renaultflowers.jpg[/img]
Ik ga jullie verlaten. Na zo'n 4 jaar geleden op de site te zijn gekomen, te hebben geregistreerd en me op de Renault GTT's (en voornamelijk Express) te hebben gestort, zal ik nu afscheid gaan nemen. De meeste leden zullen mij wel kennen als fanatieken meetingbezoeker en voornamelijk toertochtrijder, en natuurlijk vanwege mijn Express GTT.
Maar, de tijd is gekomen om verder te gaan met het leven. De afgelopen tijd hebben jullie me al niet zo vaak gezien, en ik ben nu voor het eerst in de tijd dat ik bij de RTC was ook geen lid meer. En ik zal misschien heel eventjes terugkomen in de toekomst, maar de kans is klein.
Waarom? Ik ga binnenkort verhuizen naar Taiwan. Daar zal ik dan twee jaar lang zijn, om mijn masterstudie te doen. Wat daarna komt weet ik nog niet, maar met mijn internationale gedachten is naar Nederland terugkomen een kleine kans.
Dank jullie allemaal voor jullie hulp, aandacht, steun en discussies. Het was een erg fijne tijd, en ik later zal ik met goede gedachten terugdenken aan de eerste Limburg tocht naar de Ardennen, de rit in de rode GTT (zonder apk) naar Frankrijk om hem daar op een circuit tussen de Fransen te laten blazen, de dieselrit op de Nurburgring en de afgelopen Brabantrit met pechprijs.
Mijn autotoekomst zal een ander merk zijn, hybride, electrisch of superzuinig ofzo. Zit toch in mijn projectenlijn: een zonnewagen bouwen in 2005, een elektrische auto bouwen 2006, meehelpen met een fuel cell auto in 2008.
Iedereen, have fun met jullie Renaults, en rijd voorzichtig!
Joost
[img]http://www.doubleyoudigital.nl/cars/renaultflowers.jpg[/img]
-
- Car: R5 Alpine Turbo
Gaat i ff naar Taiwan
Sinds ik hier actief op het forum ben (2003, Droes) heb ik altijd met veel interesse jouw topics doorgelezen.. eerst die express GTT, had ik nog nooit eerder gezien en dan ja 'de' rode GTT ph 1
Ik wens je alvast heel veel succes met je verdere studies, een Master dan nog wel
(ben al blij met mijn Bachelor
)
Het ga je goed, Joost!

Sinds ik hier actief op het forum ben (2003, Droes) heb ik altijd met veel interesse jouw topics doorgelezen.. eerst die express GTT, had ik nog nooit eerder gezien en dan ja 'de' rode GTT ph 1

Ik wens je alvast heel veel succes met je verdere studies, een Master dan nog wel

Het ga je goed, Joost!
Heel veel succes met je verdere carriëre en leven! Misschien interessant om ons up to date te houden over de projecten waar je aan werkt, zoals die fuel cell auto (in zoverre je daar iets over mag schrijven natuurlijk).
Reno-loos
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Het ga je goed Joost.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:
Joost,
Het gaat je goed, veel success daar.
Nog dank voor het filmpje van de toertoch in belgië.

Het gaat je goed, veel success daar.
Nog dank voor het filmpje van de toertoch in belgië.

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Hehe die Joost,
Ik denk dat ik namens vele spreek als ik het volgende zeg;
Je bent nogal rare snuiter, zeker als je jou voor het eerst ziet denk je 'Wasda nou weer voor mafketel?'
Maar na al die verhalen van je met het geploeter met autos, het ermee reizen en uiteraard al je internationale trips naar het buiteland met barre tochten door de desert etc. dwing je bij mij toch enorm respect af.
Zeker dat je nu zo maar weer ff beslist om voor je masters te gaan in Taiwan, ik zou toch wel ff flink moeten nadenken voor ik zoiets doe.
Het ga je goed en jij zult er ook wel komen met zo'n instelling
Btw, what about je express nu? Mijn bod van 500 staat nog steeds
Ik denk dat ik namens vele spreek als ik het volgende zeg;
Je bent nogal rare snuiter, zeker als je jou voor het eerst ziet denk je 'Wasda nou weer voor mafketel?'
Maar na al die verhalen van je met het geploeter met autos, het ermee reizen en uiteraard al je internationale trips naar het buiteland met barre tochten door de desert etc. dwing je bij mij toch enorm respect af.

Zeker dat je nu zo maar weer ff beslist om voor je masters te gaan in Taiwan, ik zou toch wel ff flink moeten nadenken voor ik zoiets doe.
Het ga je goed en jij zult er ook wel komen met zo'n instelling

Btw, what about je express nu? Mijn bod van 500 staat nog steeds

Joost, succes met de dingen die je gaat doen daar ow zo ver weg! Komt, net als steven al zegt, helemaal goed met jou. Je doet wat je zelf wil en trekt je weinig aan van wat anderen denken/doen/vinden. Top instelling, blijf daar aan vasthouden!
Succes vent en laat nog eens wat van je horen, daar uit het verre oosten...

Succes vent en laat nog eens wat van je horen, daar uit het verre oosten...

-
- Contacteer:
We zullen je missen joost
succes
Maar wij nemen er lekker een
op 

succes

Maar wij nemen er lekker een

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
那裡很多成功joost在臺灣
迅速,但和作為提議500史蒂文
jaja

迅速,但和作為提議500史蒂文

jaja

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wat een treurig verhaal joost!
Maar, denk dat er wel wat jaloers zijn op de mogelijkheden die je je creeer. Repectossssss!
Hou een klein logje bij zo nu en dan vanuit Taiwan? Lijkt me erg gaaf om te lezen, zoals toen in Australie
Maar, denk dat er wel wat jaloers zijn op de mogelijkheden die je je creeer. Repectossssss!
Hou een klein logje bij zo nu en dan vanuit Taiwan? Lijkt me erg gaaf om te lezen, zoals toen in Australie

heb je daar geen internet dan?
anyway, wel goed om te weten dat ik dan waarschijnlijk nooit meer met jou in een groen-roze R5 Diesel (waar ik even geen actiefoto van kan vinden zo snel) over de Nurburgring hoef te dweilen!
Veel succes daar Joost, jij komt er wel.
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 80_IMG.jpg[/img]
anyway, wel goed om te weten dat ik dan waarschijnlijk nooit meer met jou in een groen-roze R5 Diesel (waar ik even geen actiefoto van kan vinden zo snel) over de Nurburgring hoef te dweilen!

Veel succes daar Joost, jij komt er wel.

[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 80_IMG.jpg[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Joost, veel succes daar in het oosten.
Komen de wijzen vandaan, toch? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Car: GTT
inderdaad net wat de rest zegt joost je bent een aparte maar je flikt het elke keer weer.
en toen in la chatre met de rode gtt was erg gezellig dat je erbij was, mooi om te zien een rode NL gtt op circuit
nou veel plezier en succes in taiwan
en toen in la chatre met de rode gtt was erg gezellig dat je erbij was, mooi om te zien een rode NL gtt op circuit

nou veel plezier en succes in taiwan

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Deze Ray-Ray- schreef:
anyway, wel goed om te weten dat ik dan waarschijnlijk nooit meer met jou in een groen-roze R5 Diesel (waar ik even geen actiefoto van kan vinden zo snel) over de Nurburgring hoef te dweilen!![]()
![]()
![]()
]
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Ring ... Joost1.jpg[/img]
Wanneer ik straks klaar ben met de 5 mag je best nog een rondje er naast proberen ray.....
En Joost Veel succes in het verre Taiwan. Ik durf te wedden dat we vast nog eens wat van je zullen horen.

Project: GTT Blue Sport
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Ring ... Joost1.jpg[/img]-Ray- schreef:anyway, wel goed om te weten dat ik dan waarschijnlijk nooit meer met jou in een groen-roze R5 Diesel (waar ik even geen actiefoto van kan vinden zo snel) over de Nurburgring hoef te dweilen!![]()
![]()
![]()
[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Ring ... Joost2.jpg[/img]
soms word ik nog wel eens zwetend wakker.... er zijn ook foto's op de baan genomen, ik zou ook voor de gein nog wel eens het stuk wat ik gefilmd heb terug willen zien. 20 minuten penen zweten 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Joost, het gaat je goed daar in het oosten
enne, bedankt voor je uitnodiging voor de openingsmeeting op 5 maart 2006 in Nieuwegein.
Succes met je studie...
enne, bedankt voor je uitnodiging voor de openingsmeeting op 5 maart 2006 in Nieuwegein.

Succes met je studie...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Joost bedankt en veel suc6 daar .......
PS
Je kan ook ipv een skyline oid naar nederland halen een 5 GT TURBO naar taiwan halen .......

PS
Je kan ook ipv een skyline oid naar nederland halen een 5 GT TURBO naar taiwan halen .......

-
- Contacteer:
He joost veel geluk en plezier daaroo in Taiwan.... 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
Ja gast heel veel succes daar in het verre oosten