ACT: Clio I
heb even snel gekeken maar waar komt de slang aan de voorkant eruit?
scherp! Ben bij die apk gozert langsgeweest om te vragen maar ze hadden het niet over de achter sproeier maar de voorkant...die het gewoon deed! hebben ze het heel ff geprobeerd maar moet paar sec wachten voordat hij het doet blijkbaar!
Nu nog te doen:
Fuseekogel vervangen
Nieuw stoelen erin
orginele luchtfilter erop
uitlaat fixen (lekt achter de kat bij koppel stuk)
Nu nog te doen:
Fuseekogel vervangen
Nieuw stoelen erin
orginele luchtfilter erop
uitlaat fixen (lekt achter de kat bij koppel stuk)
-
- Car: GTT
en je mag geen licht delen bespuiten of afplakken dus officieel zijn die opplakdinge afkeur. maar dan een puntje als je echte goede dubbelzijdige tape gebruikt zeg je gewoon bewijs maar dat ze gplakt zitten en tja ze mogen niks beschadiggen dus-PAZ- schreef:De booskijker mag geen invloed hebben op je licht beeld
En je mag niet meer dan 25 % van de koplamp afschermen

Bij mijn booskijkers zit een TÜV goedkeuring.... Nu weet ik wel dat de TÜV voor NL niet bindend is, maar ik ga er niet van uit dat als iets bij de TÜV goed is, dat het in NL dan niet mag.... 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Dit is niet zo, je mag ze zeker afdekken, wat paz zegt klopt. moet wel deugdelijk bevestigd zijn.Danny van Duren schreef:en je mag geen licht delen bespuiten of afplakken dus officieel zijn die opplakdinge afkeur. maar dan een puntje als je echte goede dubbelzijdige tape gebruikt zeg je gewoon bewijs maar dat ze gplakt zitten en tja ze mogen niks beschadiggen dus-PAZ- schreef:De booskijker mag geen invloed hebben op je licht beeld
Dus als je ze gewoon vast plakt met goede dubbelzijdig tape is er niska an de hand??Riël Notermans schreef:Dit is niet zo, je mag ze zeker afdekken, wat paz zegt klopt. moet wel deugdelijk bevestigd zijn.Danny van Duren schreef:en je mag geen licht delen bespuiten of afplakken dus officieel zijn die opplakdinge afkeur. maar dan een puntje als je echte goede dubbelzijdige tape gebruikt zeg je gewoon bewijs maar dat ze gplakt zitten en tja ze mogen niks beschadiggen dus-PAZ- schreef:De booskijker mag geen invloed hebben op je licht beeld
Ik heb namelijk deze voor ogen van autostyle [img]http://www.autostyle.nl/images/producti ... 0LB311.gif[/img]
-
- Contacteer:
vast kitten die hap, 'k had ook dubbelzijdig tape.....
nu heb ik nog maar 1 booskijker.....

Die van Kamei kun je met een schroefje vastzetten. (Heb er wel ook nog kit bijgedaan)
[img]https://p15156049.pureserver.info/bilde ... _468px.jpg[/img]
[img]https://p15156049.pureserver.info/bilde ... _468px.jpg[/img]
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Eerst wilde ik die van kamei ook hebben maar vindt die van auto style toch wat beter. Dan kijken ze toch wat meer "boos"
Maar ik kijk wel hoe ik ze vast zet misschien idd ff met een schroefje en wat kit gaan werken!
Bedankt voor de info
Maar ik kijk wel hoe ik ze vast zet misschien idd ff met een schroefje en wat kit gaan werken!
Bedankt voor de info
tip: kitten met twee dotten kit op de lamp. Probeer m op de bovenzijde van de lens van de lamp te kitten, als je m dan ooit eraf wil halen, ben je 1 minder tijd kwijt met schoonmaken en 2 wordt dat deel van de lamp minder warm.
Ik ben toen 1.5u per lamp bezig gewees ze eraf te halen....

bedankt voor de tipHaas schreef:tip: kitten met twee dotten kit op de lamp. Probeer m op de bovenzijde van de lens van de lamp te kitten, als je m dan ooit eraf wil halen, ben je 1 minder tijd kwijt met schoonmaken en 2 wordt dat deel van de lamp minder warm.

heb super gezijk met de fuseekogel, iemand die er veel van afweet en die ik even mag bellen doe ff pm sturen met nummertje erin en doe ik even terug bellen! (liefst vast tel nr
)

-
- Car: GTT
komt bekent voor vorige week ook eentje kwijt geraakt van mijn wagenle mouton noir (sandy) schreef:vast kitten die hap, 'k had ook dubbelzijdig tape.....

op de vorige koplampen 3 jaar egzeten zonder problemen

en en en...? Al gelukt?SpiNd0o schreef:heb super gezijk met de fuseekogel, iemand die er veel van afweet en die ik even mag bellen doe ff pm sturen met nummertje erin en doe ik even terug bellen! (liefst vast tel nr)

moet wachten tot morgenochtend want ga er rond 8 uur heen en heb tot 4uur de tijd voor alles! Moet goedkomen en anders krijg je nogwel een smsje! Nogmaals bedankt!
Hoi,
Wie heeft er voor mij een tip, over waar ik een bekerhouder kan plaatsen in mijn 1.4 Sport?
Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet eerder gedaan is, alleen heb ik nog geen logische, geschikte plaats gevonden. Ik moet er tijdens het rijden wel makkelijk bij kunnen natuurlijk!
Groeten,
Wouter
Wie heeft er voor mij een tip, over waar ik een bekerhouder kan plaatsen in mijn 1.4 Sport?
Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet eerder gedaan is, alleen heb ik nog geen logische, geschikte plaats gevonden. Ik moet er tijdens het rijden wel makkelijk bij kunnen natuurlijk!
Groeten,
Wouter
je kan bij een ietwat fatsoenlijke autoshop zo van die bekerhoudertjes kopen die je aan de deur kunt hangen, zo tussen het raam en het paneel (weet niet goed hoe ik het moet uitleggen).
-
- Contacteer:
Ey,
Bij mijn broers Cio heb`k het probleem dat die veel Koelvloeistof gebruit. 1,5 week terug t/m max afgevult en nu staat die weer op zijn minium.
All leidingen al nagekeken kan nergens van die bloemkolen zien. Tevens zit er in de KVS ook geen olie en andersom ook niet. Het enigste wat ik merk is wat wit spul op de radiateur... kan dit eventueel het probleem ???
Tevens hoor je als je op de snelweg rijdt een soort brommend / zoemend geluid bij de linker voorkant vandaan komen. Het is duidelijk geen wiellager want je hoort het niet altijd
Nou heb ik laatst al aan beide kanten de aandrijfashoes klemmen vervangen die kunnen het niet zijn neem ik aan. Ik zie ook geen vet uit de hoesen komen en de ophanging is ook gewoon schoon. Denk dat het eventueel iets met de aandrijfas kan zijn, of kan er een defect lager in de bak zitten ???
Ik weet zelf even niet meer waar ik moet kijken voor deze problemen. Hoop dat iemand het hiero weet
Het betreft een
Clio I P3 1400 mexx ( zit ook airco op als dat van belang is ..... )
Alvast bedankt
Bij mijn broers Cio heb`k het probleem dat die veel Koelvloeistof gebruit. 1,5 week terug t/m max afgevult en nu staat die weer op zijn minium.
All leidingen al nagekeken kan nergens van die bloemkolen zien. Tevens zit er in de KVS ook geen olie en andersom ook niet. Het enigste wat ik merk is wat wit spul op de radiateur... kan dit eventueel het probleem ???
Tevens hoor je als je op de snelweg rijdt een soort brommend / zoemend geluid bij de linker voorkant vandaan komen. Het is duidelijk geen wiellager want je hoort het niet altijd
Nou heb ik laatst al aan beide kanten de aandrijfashoes klemmen vervangen die kunnen het niet zijn neem ik aan. Ik zie ook geen vet uit de hoesen komen en de ophanging is ook gewoon schoon. Denk dat het eventueel iets met de aandrijfas kan zijn, of kan er een defect lager in de bak zitten ???
Ik weet zelf even niet meer waar ik moet kijken voor deze problemen. Hoop dat iemand het hiero weet

Het betreft een
Clio I P3 1400 mexx ( zit ook airco op als dat van belang is ..... )
Alvast bedankt

yep, ff met zo'n drukpompje erop en dan zal je het lek wel zien. dat wit spul is aanslag van lekkende koelvloeistof.
en het kan evenzeer een wiellager zijn, die hoor je alleen maar op bepaalde snelheden en vaak ook wanneer je naar een bepaalde kant stuurt. moet je maar eens op letten.
en het kan evenzeer een wiellager zijn, die hoor je alleen maar op bepaalde snelheden en vaak ook wanneer je naar een bepaalde kant stuurt. moet je maar eens op letten.
Ik werk bij defensie dus ik doe niet anders... (zonder gekheid, we werken allemaal aardig hard, die koffie is ook wel nodig)Koffie drinken doe je maar in de baas z'n tijd...
Maar als ik dan een keer op maandag ochtend van huis weg ga (een uur of zes), scheelt een kop koffie in de auto al snel vijf minuten, en die kan ik dan aardig waarderen!
Zo'n bekerhouder aan de deur ken ik, maar vind ik niet echt handig. Nog andere tips?
Groeten,
Wouter
-
- Contacteer:
Maar dat is het probleem nou als je recht uit blijft rijden begint het op een gegeven moment, maakt niet uit wat voor stuur beweging je maakt je blijft het horen. Alleen als je afremt etc. gaat het weg....Johan_16v schreef:yep, ff met zo'n drukpompje erop en dan zal je het lek wel zien. dat wit spul is aanslag van lekkende koelvloeistof.
4x100
naafdiam 60.1 et 35
naafdiam 60.1 et 35
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hoeveel moet ie zakken?Merijn schreef:Heeft iemand hier een idee of originele GTT veerpoten voor de voorzijde ook op een Clio I 1.4 passen??
En zo ja, zijn de veren ook identiek of zijn die echt heel anders?
Project: GTT Blue Sport