Chris: Nieuw Renaultje zoeken... (Pug verkocht)
-
- Contacteer:
Nou ziet er
uit die toerenteller

Renault 19 1.8 16V Cabrio
Tnx
Vandaag heb ik de layout van de audio aangepast. Vorige week is er een gepoorte kist van BassWorx in gekomen. Ik was niet tevreden over de prestaties van de woofer en was eigenlijk op zoek naar een andere. Na wat luisteren en proberen is het vervolgens een andere kist voor de huidige woofer geworden. De kist is gemaakt op rond de 40Hz en daar is de woofer ook op afgefilterd. Hij is niet meer terug te herkennen
Omdat de kist iets groter is kon ik 'm niet meer normaal kwijt. Ik heb gekozen voor een layout die ook wat ruimte laat voor wat bagage en het uit het zicht nemen van de versterkers.
VOOR
![Afbeelding]()
NA
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... layout.jpg[/img]
Vandaag heb ik de layout van de audio aangepast. Vorige week is er een gepoorte kist van BassWorx in gekomen. Ik was niet tevreden over de prestaties van de woofer en was eigenlijk op zoek naar een andere. Na wat luisteren en proberen is het vervolgens een andere kist voor de huidige woofer geworden. De kist is gemaakt op rond de 40Hz en daar is de woofer ook op afgefilterd. Hij is niet meer terug te herkennen

Omdat de kist iets groter is kon ik 'm niet meer normaal kwijt. Ik heb gekozen voor een layout die ook wat ruimte laat voor wat bagage en het uit het zicht nemen van de versterkers.
VOOR
NA
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... layout.jpg[/img]
heb je die oude plank aangepast of staat die nu in de schuur? 

sjips
ga mijn bank er ook uit trekken en heb toevallig ook 2 versterkers en sub en 2 boxjes haha maar hoe heb jij het gedaan eigenlijk? of staat dat hier ergens bij je projectjes?

ga mijn bank er ook uit trekken en heb toevallig ook 2 versterkers en sub en 2 boxjes haha maar hoe heb jij het gedaan eigenlijk? of staat dat hier ergens bij je projectjes?
Wat? De achterbank eruit? 2 moeren los maken en that's it. Voor het inbouwen gaat het puur om wat je zelf mooi vind of makkelijk. Het is makkelijker zonder achterbank dan met. De kabels kun je makkelijker wegwerken en je hebt alle ruimte.
nee sorry, achterbank eruit is makkelijk maar het maken van die plank, heb je gewoon alles opgemeten ofzo en dan uit zagen? en hoe had jij het onder die plank want je hebt zoizo een dubbele bodem voor de versterkers maar ziet er erg hoog uit allemaal, wat heb je eronder zitten?
Toen ik mijn Twingo nog had, heb ik de bekleding eruit gehaald en op een plank MDF gelegd.SpiNd0o schreef: nee sorry, achterbank eruit is makkelijk maar het maken van die plank, heb je gewoon alles opgemeten ofzo en dan uit zagen?
Toen was het een kwestie van lijntje eromheen trekken en uitzagen.
Misschien dat je dat kan proberen.

Ik had en verhoging gemaakt voor de versterkers. Het was idd erg hoog. Ik ben veel meer tevreden nu. Ik kan weer wat tassen kwijt en een krat bierSpiNd0o schreef:nee sorry, achterbank eruit is makkelijk maar het maken van die plank, heb je gewoon alles opgemeten ofzo en dan uit zagen? en hoe had jij het onder die plank want je hebt zoizo een dubbele bodem voor de versterkers maar ziet er erg hoog uit allemaal, wat heb je eronder zitten?
mmm krat bier....heb je een goed punt!
mooi afgewerkt aan de achterkant met die verhoging!
mooi afgewerkt aan de achterkant met die verhoging!
Zeer waarschijnlijk komen er Angeleyes in de twingo, maar ik zit nog met wat vragen.
- Past het in het oude model 1 op 1?
- En past de electrische verstelling ook?
- Heeft iemand al last van vocht gehad?
Ik heb ooit de zwarte gezien in het echt en ik ben niet echt weg van het matte zwart, dus wordt het gewoon chrome.
- Past het in het oude model 1 op 1?
- En past de electrische verstelling ook?
- Heeft iemand al last van vocht gehad?
Ik heb ooit de zwarte gezien in het echt en ik ben niet echt weg van het matte zwart, dus wordt het gewoon chrome.
Ikke heb zwarte angel eye's 
ik heb zonder electrische verstelling, ik wis niet dat er met waren
en in het begin heb ik een beetje last gehad van vocht maar nu niet meer ik denk dat het alleen in het begin is
maar ik denk dat chrome iets mooier staan op een paarse Twingo

ik heb zonder electrische verstelling, ik wis niet dat er met waren
en in het begin heb ik een beetje last gehad van vocht maar nu niet meer ik denk dat het alleen in het begin is
maar ik denk dat chrome iets mooier staan op een paarse Twingo

als je ze hebt, zou je dan ook even een foto kunnen maken van de verschillende standen? tot nu toe heb k ze enkel nog maar uit en met angel eyes gezien, maar nog niet met pinker, grootlicht of dimlicht...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk dat is snelChris@R5 schreef:Ze zitten er al inRonnie schreef:Ben benieuwd hoe dat zal staan Chris. Wanneer krijg je ze?. Staat echt heel vet. Best nette afwerking. Morgen komen de foto's

ben je niet bang btw dat ze alles eruitslopen als je alles zo open en bloot hebt liggen? Bij mij zag je nooitw at zitten, maar al 3x alles weggehaald...

-
Netjes hoor

Ik heb het altijd afgeschermd liggen. Heel saai, maar niemand die hoeft te weten wat er in ligt.Haas schreef:
ben je niet bang btw dat ze alles eruitslopen als je alles zo open en bloot hebt liggen? Bij mij zag je nooitw at zitten, maar al 3x alles weggehaald...
Vanavond bleek er toch een klein beetje vocht in de linker koplamp te zitten. Het is er nu al uit. Als het hier bij blijft vind ik het ok, maar anders toch even afkitten. Achter heb ik alle ontluchtingsdopjes er af gehaald, dus dat kan het niet zijn.
dat is al wel snel, ik heb ze nu een half jaartje in zitten maar heb er nog geen last van gelukkig...moest jij ook alles handmatig afstellen?
Nope alles electrisch
. En het staat netjes. Ik had vandaag nog van die neppe 100 watt lampen gekocht. Bleken het echte 100watt lampen ipv 55watt die op 100watt lijken. Die heb ik niet eens geprobeerd. Gelijk in de prullenbak gemieterd
Zul je net zien dat ik die nieuwe lenslampen wegbrand omdat ze e heet worden.

Zul je net zien dat ik die nieuwe lenslampen wegbrand omdat ze e heet worden.

Maar jij woont ook in de Kuul, he... Dan vraag je erom!Haas schreef:

Vandaag een stom ongelukje. Ik zou de achterlichten weer wat bijspuiten, maar nu ging de lak wat vreemd doen en nu zijn ze helemaal naar de kl*te.
Maargoed, vanavond haal ik een setje van deze aquariumlampen op.
[img]http://www.dickmeiss.com/Twingofriend/P ... onau04.jpg[/img]
De vaste klanten in dit topic weten dat ik al eens zoiets had, maar ik neem de gok nog een keer.
Als ik het aan durf spuit ik het glas gelijk donker om er toch iets speciaals van te maken.
Maargoed, vanavond haal ik een setje van deze aquariumlampen op.
[img]http://www.dickmeiss.com/Twingofriend/P ... onau04.jpg[/img]
De vaste klanten in dit topic weten dat ik al eens zoiets had, maar ik neem de gok nog een keer.
Als ik het aan durf spuit ik het glas gelijk donker om er toch iets speciaals van te maken.