Schrapend / gorchelend geluid bij optrekken...Turbo????
Ik heb de dealer even gebeld, reactie: We hadden het waarschijnlijk bij verder onderzoek ook wel geconstateerd!!!!! Een excuus of een sorry kon er niet vanaf. 

www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan ie best proberen maar dan komt ie mij tegen-PAZ- schreef:In elk geval mooi dat het zo opgelost is![]()
, scheelt idd nogal wat in kosten
. Neem aan dat je toch effe bij dealer langst geweest bent om dit te vertellen

O.nee ik ben lekker een paar dagen vrij.
Maar Mike veel plezier weer met de Laguna. Toch jammer dit soort reacties. Als je als bedrijf toch tijd en energie in een potentiele klant probeert te steken.
Ik ben niet bang voor je Alex...Alex Los schreef:Kan ie best proberen maar dan komt ie mij tegen-PAZ- schreef:In elk geval mooi dat het zo opgelost is![]()
, scheelt idd nogal wat in kosten
. Neem aan dat je toch effe bij dealer langst geweest bent om dit te vertellen
![]()
![]()
O.nee ik ben lekker een paar dagen vrij.
Maar Mike veel plezier weer met de Laguna. Toch jammer dit soort reacties. Als je als bedrijf toch tijd en energie in een potentiele klant probeert te steken.

Wat ik jammer vind is dat de dealer niet iets verder heeft gekeken en meteen een dure conclusie trekt.
Als ze naar mijn mening iets meer onderzoek hadden gedaan (Ze hadden mijn auto de hele dag mogen hebben daar) had ik het graag bij de dealer laten maken, dat ik dan iets meer kwijt zou zijn geweest als 50, dat had mij niet uitgemaakt.
Naar mijn mening zou dit ook naar een potentiele klant toe een stuk vriendelijker zijn geweest, een klant reageert anders op 200 euro dan op 3187 euro!