RTC Ringweekend 2007: 19/20 mei: chattopic
Zo vandaag Civic van een swaybar voorzien en nieuwe bandjes, morgen ff laten uitlijnen.
Dan bij de peug ff een stuurkogel vastlassen (beunerdebeun
) en ff kijken of ik ergens een wiellagertje kan vinden.
En anders haal ik daar ter plekke die motor eruit en laat ik de rest van die 309kroket staan
Dan bij de peug ff een stuurkogel vastlassen (beunerdebeun

En anders haal ik daar ter plekke die motor eruit en laat ik de rest van die 309kroket staan

ik heb er zin in!!!!!
Ga toch met de Megane, dus die gaat op de Ring haar rentree maken:D
kom je met de rolla of de 309?Steven schreef:We houden wel even contact...Martijn schreef:Zoiets. Als de eerste rond 10 uur weggaat, zal die tegen 3 uur daar zijn, afhankelijk van navigatie en lunchpauze. Jullie gaan rechtsreeks? Ik ga eerst bij het hotel langs om de sleutels te halen. Komen jullie dan ook naar de Zufahrt Nordschleife?
Heel misschien staan we er ook wel gewoon sochtends
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haas schreef:ik heb er zin in!!!!!

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Jup, en ik heb ook meteen ff een rondje gereserveerd op de ringTom schreef:rijd Geert-JanHaas schreef:ik heb er zin in!!!!!
Ga toch met de Megane, dus die gaat op de Ring haar rentree maken:Dnou met jou mee?

Haas wou rijden zodat ie de ring op kon. Ik ging de ring zowiezo niet op dus rijd hij.
sssssssssssst, breng m nou niet op ideeen 
denk wel dat t een iets rustiger rondensetje gaat worden, dan met de charade! Ook een thermostaat slopen om 23u in het donker zal dit keer hopelijk niet het geval zijn

denk wel dat t een iets rustiger rondensetje gaat worden, dan met de charade! Ook een thermostaat slopen om 23u in het donker zal dit keer hopelijk niet het geval zijn

hmz...toch de ratelset maar achterin gooie dan?

Owja, Tom, morgen ga je ff plaats maken voor meneer konijn hier, want ik wil ff een rondje met die malloot over de Ring rossen....
Dat je t ff weet

Dat je t ff weet

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb ik al. Samen met m'n ringsteeksleutels en tangen. En tape. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Moderator
- Car: MB
alleen als ik een rondje met jou mee magHaas schreef:Owja, Tom, morgen ga je ff plaats maken voor meneer konijn hier, want ik wil ff een rondje met die malloot over de Ring rossen....
Dat je t ff weet![]()
![]()
![]()

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Godver, wordt toch een duur dagje danTom schreef:alleen als ik een rondje met jou mee magHaas schreef:Owja, Tom, morgen ga je ff plaats maken voor meneer konijn hier, want ik wil ff een rondje met die malloot over de Ring rossen....
Dat je t ff weet![]()
![]()
![]()
![]()

kom je met de Guna?Martijn schreef:Heb ik al. Samen met m'n ringsteeksleutels en tangen. En tape.
-
- Moderator
- Car: MB
GJ wil toch niet mee, die durft vast nietHaas schreef:Godver, wordt toch een duur dagje danTom schreef:alleen als ik een rondje met jou mee magHaas schreef:Owja, Tom, morgen ga je ff plaats maken voor meneer konijn hier, want ik wil ff een rondje met die malloot over de Ring rossen....
Dat je t ff weet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt vast goed

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als je haar zo noemt, lijkt ze wel zo'n poolse 'vriendin'.Haas schreef:kom je met de Guna?Martijn schreef:Heb ik al. Samen met m'n ringsteeksleutels en tangen. En tape.
Nee, met de 5.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tom schreef:heb jij speciale steeksleutels voor op de ring? het moet niet gekker wordenMartijn schreef:Heb ik al. Samen met m'n ringsteeksleutels en tangen. En tape.![]()

Ik heb trouwens ook oordopjes mee. Voor onderweg.

met de 5? 
ben benieuwd hoe ze is geworden!

ben benieuwd hoe ze is geworden!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zou niet durven.
Eigenlijk had ik beter een 1100 in de 5 kunnen bouwen...

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Mensen, ik heb er echt ontzettend veel zin in!
vloeistofjes netjes gecontroleerd, bandjes op spanning, auto is volgetankt voor de toertocht, en nog even snel afgespoeld.. ik ben er (bijna) klaar voor!
vloeistofjes netjes gecontroleerd, bandjes op spanning, auto is volgetankt voor de toertocht, en nog even snel afgespoeld.. ik ben er (bijna) klaar voor!

-
goed e vijf is nog niet af , dus rijd robert met de clio rs , heel naar 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De club wordt wel wat klein. Ivo gaat niet mee. Dus we zijn met 13 personen. Ook gezellig. 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wel uit de kosten martijn? anders allemaal 5 euro neerleggen, of 10 ofzo 
kleine groep of niet, wordt toch wel weer een zootje! kijken of we dat dorp waar we zitten een beetje onveilig kunnen maken morgenavond! Met haas, en rob en tom samen, moet dat lukken! steven erbij.. damn.. wordt gevaarlijk

kleine groep of niet, wordt toch wel weer een zootje! kijken of we dat dorp waar we zitten een beetje onveilig kunnen maken morgenavond! Met haas, en rob en tom samen, moet dat lukken! steven erbij.. damn.. wordt gevaarlijk