weten jullie of er mss verchillende kleuren verkrijgbaar zijn voor in de twingo?vroeger in de mijne had ik zwarte maar in die van brenda zit een donkergrijze
nu dacht ik dat er dan mss ook wel beigekleurige zouden bestaan weey iemand hier meer over?
groetjes
zijn er verschillende kleuren in vloerbekleding?zoek beige
Naar mijn weten is er alleen maar grijs geweest. Dat je zwart had vind ik al bijzonder. De vloerbedekking eruit en verven in een idee misschien. Alleen de enige methode die ik ken is in een wasmachine met kleurstof. En da pas nie 

Er zijn idd verschillende kleuren 
Ik heb de mijne tegelijk vervangen met het dashboard (inclusief gordels en zijkappen onderaan de deuren zeg maar
) om alles gelijk te houden 
Ik heb een lichtbruine/beige-achtige kleur idd

Ik heb de mijne tegelijk vervangen met het dashboard (inclusief gordels en zijkappen onderaan de deuren zeg maar

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Zwarte kopen en naknippenChris@R5 schreef:Naar mijn weten is er alleen maar grijs geweest. Dat je zwart had vind ik al bijzonder. De vloerbedekking eruit en verven in een idee misschien. Alleen de enige methode die ik ken is in een wasmachine met kleurstof. En da pas nie

-
heb je daar mss fot's van?Jacco Osté schreef:Er zijn idd verschillende kleuren
Ik heb de mijne tegelijk vervangen met het dashboard (inclusief gordels en zijkappen onderaan de deuren zeg maar) om alles gelijk te houden
groetjes