rond de 800 tot 1000 eurowillow schreef:iemand enig idee wat een kabelboom voor de motorruimte bij de dealer kost?? ik weet dat automateriaalzaken ze niet kunnen leveren...
ACT: Clio16V I
-
- Über-Spammer
niet echt nee. zoals we al zeiden, even naar een sloper zoeken 
Zo verneukt kan de oude toch niet zijn?
Paar slechte draden vervangen en met met krimpkous ertussen solderen, opnieuw aftapen en voilá, een kabelboom kun je ook reviseren
je krijgt zelfs de pinnetjes voor in de stekkers nog nieuw, zodat je de stekkers ook kan voorzien van nieuwe contacten enzo.
Paar slechte draden vervangen en met met krimpkous ertussen solderen, opnieuw aftapen en voilá, een kabelboom kun je ook reviseren

-
- Über-Spammer
stekkers zelf waren niet verkrijgbaar toch? die zijn bij hem helemaal vermeubeld 

dan is het op zich een idee om nieuwe stekkers erop te zetten. Je krijgt bijna elke stekker nieuw, zeker die van de sensoren/injectoren enzo.
Misschien bij conrad?
Misschien bij conrad?
-
- Über-Spammer
wat is dat voor bedrijf? renault heeft ze sowieso niet los.
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Omdat ik ook die zwarte demper heb, omdat het dan zonde van me tijd is als ik van te voren al weet dat er dan kabaal in komt!!!Johan_16V
Maar in ieder geval bedankt!
Gr. JW
dat kan ik natuurlijk ook informeren, maar als ik nou voor weinig een andere kabelboom kan overnemen die wel goede stekkertjes heeft enzo dan ben ik gelijk klaar (hoop ik)Christian schreef:heeft renault de injector stekker niet los tekoop?
-
- Über-Spammer
stekkers zijn niet los te koop 
-
Heeft een van jullie wel eens last gehad van een weigerend handremlampje?
Waar zit de schakelaar precies? Ben bang dat de vloerbekleding los moet.......
Ik ben al een tijdje opzoek naar een clio 16v. Nu heb ik één op het oog en heb hier dan ook een proefrit in gemaakt.
Het betreft een grandprix model. Nu hen ik echter 2 vraagjes:
- Is het normaal dat de koppeling erg zwaar is van een clio 16v?
- De stuurbekrachtiging maakte erg veel lawaai (vond ik). Het geluid deed me denken aan het geluid wat je hoort als je de kraan van een waterleiding opendraait en het water er een tijdje af is geweest. Is dit normaal?
Het betreft een grandprix model. Nu hen ik echter 2 vraagjes:
- De stuurbekrachtiging maakte erg veel lawaai (vond ik). Het geluid deed me denken aan het geluid wat je hoort als je de kraan van een waterleiding opendraait en het water er een tijdje af is geweest. Is dit normaal?
Koppeling is inderdaad vrij zwaar. En of dat "slurpen" van de stuurbekrachtiging normaal is weet ik niet maar mijn williams doet het ook.
't is te zeggen, het geeft een mooi bromgeluid. maar eens boven de 100 maakt het echt pokkeveel herrie vanbinnen. nuja dat is voor iedereen anders, ik was het grondig beu en heb hem eronderuit gesloopt.Jeroen Wigger schreef:Omdat ik ook die zwarte demper heb, omdat het dan zonde van me tijd is als ik van te voren al weet dat er dan kabaal in komt!!!Johan_16V
Maar in ieder geval bedankt!
Gr. JW
-
- Über-Spammer
vervang de olie dan maar eens. dat scheelt al een hoopDe stuurbekrachtiging maakte erg veel lawaai (vond ik). Het geluid deed me denken aan het geluid wat je hoort als je de kraan van een waterleiding opendraait en het water er een tijdje af is geweest. Is dit normaal

-Ja, komt doordat deze nog met een kabel word bedient.Remco schreef:
-Ja, heb hetzelfde, als de bekrachtiging goed werkt dan is het goed.
-
- Über-Spammer
komt vaak door de aansluiting op je handrem. de kabel hiervan zit op de achterkant bevestigd. achterbank eruit, mat opschuiven, en wellicht kom je er dan net aan. even de kabel wat bijeen knijpen en weer opnieuw uitproberen.jeroen_natas schreef:Heeft een van jullie wel eens last gehad van een weigerend handremlampje?
hier idem ditoNiels-16v schreef:-Ja, komt doordat deze nog met een kabel word bedient.Remco schreef:

welke Grand Prix is het? die in santpoort zuid?
-
- Contacteer:
'k heb 't zelfde, gewoon ff voelen achter je handremJ-P-S schreef:komt vaak door de aansluiting op je handrem. de kabel hiervan zit op de achterkant bevestigd. achterbank eruit, mat opschuiven, en wellicht kom je er dan net aan. even de kabel wat bijeen knijpen en weer opnieuw uitproberen.jeroen_natas schreef:Heeft een van jullie wel eens last gehad van een weigerend handremlampje?
dan kom je hem vanzelf tegen
ff over de vloerbedekking wrijven waar die zit en dan doetie 't weer
zal wel een slecht contact wezen
Nee deze staat in Haulerwijk. Ik heb nog wel even contact gehad met die van santpoort-zuid, maar dat is niets geworden.-Ray- schreef:hier idem ditoNiels-16v schreef:-Ja, komt doordat deze nog met een kabel word bedient.Remco schreef:
welke Grand Prix is het? die in santpoort zuid?
omdat? 

Immer wieder die verdammte Holländer
Een aankoopkeuring was bij de eerste mailcommunicatie geen enkel probleem. Na een paar mailtjes/telefoontjes over en weer bleek de afstand voor de aankoopkeuring te groot (23 minuten). Hier had de verkopende partij geen tijd voor.
Helaas pindakaas
Helaas pindakaas

-
- Contacteer:
iemand enig idee wat een nieuwe tps sensor kost, mijn dialogys
doet 't niet meer
doet 't niet meer

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dialogys zegt:
77 01 203 513 POTENTIOMETRE C57 129.06
77 01 203 513 POTENTIOMETRE C57 129.06
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zal morgen even voor je meten, Bart. Banden maat is ook orgineel 185/55 R15Bart V schreef:Wie heeft hier een clio16V op de originele hoogte, en zou dit misschien even kunnen opmeten?
Gemeten vanaf de grond tot hoogste punt van de rand van het zijscherm (boven het wiel dus) Vermeld ook even je bandenmaat.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
superAlex Los schreef:Ik zal morgen even voor je meten, Bart. Banden maat is ook orgineel 185/55 R15Bart V schreef:Wie heeft hier een clio16V op de originele hoogte, en zou dit misschien even kunnen opmeten?
Gemeten vanaf de grond tot hoogste punt van de rand van het zijscherm (boven het wiel dus) Vermeld ook even je bandenmaat.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wat bedoel je precies willow?
om de motor in mekaar te zetten? of om de motor in de auto te hangen zeg maar? je kan toch gewoon gebruiken wat je losmaakt zeg maar?
om de motor in mekaar te zetten? of om de motor in de auto te hangen zeg maar? je kan toch gewoon gebruiken wat je losmaakt zeg maar?
ja het laatste bedoel ik......Paul1916v schreef:wat bedoel je precies willow?
ja klopt, maar dacht van als dat nou te verkrijgen is dan koop ik misschien wat nieuw spul...geeft altijd een goed gevoel toch nieuwe onderdelen terugplaatsen
dus dat was het eigenlijk, maargoed idd dan plaats ik de oude moertjes, boutjes wel terug
-
- Über-Spammer
je kunt natuurlijk naar de renault dealer gaan en alles meekijken op de pc. dan kan je bestellen wat je wilt