wel, op zich kunnen veren wel een aantal tienduizenden, zelfs honderdduizenden (denk ik toch) kilometers meegaan.. en het is altijd leuk om te weten dat de veren op mijn twingo slechts ongeveer 1000km ofzo eronder gezeten hebben.. k heb zelfs nog geen tijd gehad om 'em opnieuw te laten uitlijnen en keuren ...
altijd leuk, motorproblemen ...
als ik eerlijk mag zijn, zou ik gewoon in het algemeen de kosten wat uitsparen tot ge wat meer ademruimte hebt. t is zo stom om al uw geld uit te geven aan een auto als je voor de rest weinig over hebt..
als je eerst de auto verlaagd heb je al een leuk bakje dat er al redelijk vlot uitziet, en zolang je niet extreem laag gaat, is een andere velg ook niet echt een probleem om er acheraf op te hangen.
omgekeerd gaat even goed, alleen dat je dan een tijdje als "traktor" rondrijdt.. met een auto die belachelijk hoog op z'n poten staat
de extra slijtage is een hele moeilijke vraag.. maar het lijkt me vergelijkbaar met het effect van een beetje serieuze geluidsinstallatie in de koffer en een redelijk gezet persoon vanvoor.. het probleem ermee is namelijk dat, gezien de auto 4cm lager komt, je dempers de hele tijd in "grotere hobbel" mode zitten, en in mindere mate in de "kleine ribbeltjes" mode...
maar da's een vraag waar ik geen betrouwbaar antwoord op kan geven..