ACT: Twingo I
Het is een oud type blok met een turbokit. Op papier moest dat 90 á 95pk leveren. De gene die toen heeft gereden met het dingetje zei dat het wel pittig was, maar niet verbazingwekkend snel.-jo- schreef:staat daar nu 1.2 turbo ??
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
was dat ding niet zo krom als een hoepel? dacht dat Douwe erbij is wezen kijken toendertijd? of is dat een andere?
-
- Über-Spammer
rechterachterscherm ziet er iig al niet echt best meer uit op de foto 

Heb net mijn stoeltjes tekoop gezet op de markt maar als ik naar de advertentie kijk is hij leeg! Ben ik de enige die dat niet kan zien of is hij leeg voor iedereen?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
duurt even tot de advertentie er daadwerkelijk staat volgens mij..even geduld! 

Je oude interieur of iets bijzonders?SpiNd0o schreef:Heb net mijn stoeltjes tekoop gezet op de markt maar als ik naar de advertentie kijk is hij leeg! Ben ik de enige die dat niet kan zien of is hij leeg voor iedereen?
(edit) ik zie het al
oke, bedankt!
als ik jullie niet had 

Nou ik heb vandaag eindelijk me angel ee's binnen gekregen
nu heb ik ze al in gebouwd maar maar nu moet ik nog die kleine zwart/rood draadjes aan sluiten maar waar ken ik dat het beste doen ??
ik weet ook niet percies waarvoor ze zijn ?
alvast bedankt Freek
nu heb ik ze al in gebouwd maar maar nu moet ik nog die kleine zwart/rood draadjes aan sluiten maar waar ken ik dat het beste doen ??
ik weet ook niet percies waarvoor ze zijn ?
alvast bedankt Freek

heeft iemand het trouwens wel eens meegemaakt dat de hoofdzekering van de elektrische ramen eruit klapt?, als ik de passagier mee laat draaien klapt ie er binnen een min uit, maar als ik die afsluit doet ie het prima, rij nu dus continue met 1 raam dicht 
edit: probleem net opgelost, na mijn schade had het schadebedrijf de bedrading fout door de deur gelegd, waardoor elke keer als ik mijn raam naar beneden deed hij op de bedrading hakte

edit: probleem net opgelost, na mijn schade had het schadebedrijf de bedrading fout door de deur gelegd, waardoor elke keer als ik mijn raam naar beneden deed hij op de bedrading hakte

Jahoor! Lekker opgelet bij dat schadebedrijf 

Ik heb vandaag een 2e phase voorbumper gekocht voor mijn
1e phase Twingo. Tot mijn verbasing zag ik thuis dat het sleepoog rechts zit en in de bumper er een uitsparing is aan de linkerkant van de bumper
Kan ik de bumper toch zonder al veel moeite monteren (gewoon over het sleepoog heen)?
1e phase Twingo. Tot mijn verbasing zag ik thuis dat het sleepoog rechts zit en in de bumper er een uitsparing is aan de linkerkant van de bumper

Kan ik de bumper toch zonder al veel moeite monteren (gewoon over het sleepoog heen)?
de fase 2 bumper kan prima op een fase 1 twingo. Het sleepoog valt er gewoon onder. Het enige probleempje is dat aan de bovenrand van de fase 2 bumper geen ruimte is om de normale 2 pennetjes in het voorfront te drukken. Hier moet je even improviseren.
negerenRoyalty schreef:de fase 2 bumper kan prima op een fase 1 twingo. Het sleepoog valt er gewoon onder. Het enige probleempje is dat aan de bovenrand van de fase 2 bumper geen ruimte is om de normale 2 pennetjes in het voorfront te drukken. Hier moet je even improviseren.

ET30 lijkt me achter een probleem geven. ET15 achter moet lukken, schat ik in.
MAAR
had jij geen phase 2 of zelfs phase 3? want daar gaat 13" niet op lukken...
MAAR
had jij geen phase 2 of zelfs phase 3? want daar gaat 13" niet op lukken...
daar kan ik mee levenRonnie schreef:Op Fase 2 wel

8j met et25 past ook
maar zou oppassen met et30!

lijkt me erg diep te vallen aangezien ik nog niet eens een halve vingertop ertussen krijg dus voordat er dure velgen gekocht worden zou ik even oppassen! Voor de zekerheid een test velg vragen ofzo 

bedoelde ook een halve vingertop tussen de velg en de veerpoot met et25 dan is de ruimte aan de binnenkant toch nog kleiner, toch slim om even goed op te letten